Ξεκίνησε η παραγωγή του Skoda Enyaq Coupe iV

Με στόχο να βγαίνουν καθημερινά 120 μονάδες από τη γραμμή παραγωγής, τα πρώτα Coupe Enyaq iV κατασκευάζονται ήδη στο Mlada Boleslav.

Ξεκίνησε η παραγωγή του Skoda Enyaq Coupe iV

Με στόχο να βγαίνουν καθημερινά 120 μονάδες από τη γραμμή παραγωγής, τα πρώτα Coupe Enyaq iV κατασκευάζονται ήδη στο Mlada Boleslav.

Στο κεντρικό εργοστάσιο της Skoda Auto, στο Mlada Boleslav, έχει ήδη αρχίσει η παραγωγή του Enyaq Coupe iV. Όπως και το Enyaq iV, η coupe έκδοση βασίζεται στην αρχιτεκτονική Modular Electrification Toolkit (MEB) του Ομίλου Volkswagen.

Στο μέλλον, 2.000 εργαζόμενοι θα συναρμολογούν περισσότερες από 120 μονάδες του Enyaq Coupe iV την ημέρα στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα Enyaq iV, Octavia και Octavia iV. Οι δύο παραλλαγές του Enyaq iV είναι τα μόνα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB και κατασκευάζονται στην Ευρώπη, εκτός Γερμανίας.

Το Enyaq Coupe iV συνδυάζει τις σπορ γραμμές και την ευρυχωρία και προσφέρει πορτμπαγκάζ 570 λίτρων. Η πανοραμική γυάλινη οροφή, που διατίθεται στάνταρ, είναι η μεγαλύτερη στο χαρτοφυλάκιο της Skoda και επειδή είναι πιο λεπτή από μια συμβατική οροφή, δίνει στους επιβάτες επιπλέον χώρο για το κεφάλι.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει βελτιωθεί σε σχέση με το Enyaq iV και είναι 0,234, συμβάλλοντας στην καλύτερη απόδοση του αυτοκινήτου, που ανάλογα με τη διαμόρφωση, έχει αυτονομία έως και 545 χιλιόμετρα.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ SKODA ENYAQ COUPE iV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

Στο πλαίσιο της στρατηγικής εξηλεκτρισμού «Next Level», η Skoda θα έχει λανσάρει τουλάχιστον τρείς αμιγώς ηλεκτρικές παραλλαγές του Enyaq iV όσον αφορά το μέγεθος και την τιμή, μέχρι το 2030. Στόχος είναι να αυξηθεί το μερίδιο αγοράς της μάρκας στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη μεταξύ 50% και 70%. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων του στόλου της κατά περισσότερο από 50% σε σύγκριση με το 2020.

Ταυτόχρονα, η Skoda αναπτύσσει την παραγωγή στην πατρίδα της, την Τσεχία, σε κόμβο ηλεκτροκίνησης. Ηλεκτρονικά εξαρτήματα και οχήματα θα κατασκευάζονται και στις τρεις εγκαταστάσεις της μάρκας σε Τσέχικο έδαφος, στο Mladá Boleslav, στο Kvasiny και στο Vrchlabí έως το 2030 ώστε να διασφαλιστούν οι υπάρχουσες θέσεις εργασίας και να δημιουργηθούν νέες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!