WEC-Imola: Νίκη της Toyota σε βρεγμένο θρίλερ

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις 6 Ώρες της Imola, το δεύτερο γύρο του φετινού Πρωταθλήματος WEC, όπου η Toyota κατέκτησε την πρώτη της νίκη για το 2024, έπειτα από μία σκληρή μάχη με την Porsche.

Στις 6 Ώρες της Imola, η Toyota κατέκτησε την πρώτη της φετινή νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, έπειτα από μία σκληρή μάχη με την Porsche, αφότου αμφότερες επέλεξαν τα σωστά ελαστικά όταν κατέφθασε η βροχή στα μέσα του αγώνα, ενώ η Ferrari έκανε λανθασμένη επιλογή.

Οι Mike Conway, Nyck de Vries και Kamui Kobayashi με το Hypercar #7 της Toyota έκοψαν το νήμα με διαφορά μόλις 2 δλ. από την Porsche #6 των Laurens Vanthoor, Andre Lotterer και Kevin Estre, νικητών του πρώτου αγώνα της σεζόν, στο Κατάρ. Ωστόσο, η τελική διαφορά τους ήταν μεγαλύτερη, καθώς το πλήρωμα της Porsche είχε δεχθεί ποινή 5 δλ. λόγω προσπεράσματος υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Οι εργοστασιακές Ferrari 499P διατήρησαν την πρωτοπορία στα αρχικά στάδια του αγώνα, εμπρός από την πελατειακή #83 της AF Corse. H Ferrari #50 έπεσε στην 6η θέση λόγω αναγκαστικής αλλαγής πίσω αριστερού ελαστικού, αλλά ο Miguel Molina κατάφερε να ανέβει και πάλι στη 2η θέση, ενώ η Porsche #6 και η Toyota #7 ήδη έδιναν σκληρή μάχη.

Οι δύο εργοστασιακές Ferrari #51 και #50 έδιναν μάχη στην κορυφή, αλλά στο αυτοκίνητο ασφαλείας που δημιούργησε η έξοδος του Callum Ilott με την ιδιωτική Porsche #12 της Jota, το grid συμπτύχθηκε και ο Kamui Kobayashi με το Toyota #7 τέθηκε επικεφαλής, ακολουθούμενος από τη Ferrari #50 και την Porsche #6.

Όταν κατέφθασε η βροχή, τα πληρώματα της Toyota και της Porsche εισήλθαν στα pits, αλλά οι Ferrari παρέμειναν στην πίστα, καταλαμβάνοντας τις τρεις πρώτες θέσεις. Εντούτοις, η επιλογή του ιταλικού pit wall αποδείχθηκε λανθασμένη, καθώς η πίστα γινόταν ολοένα και πιο βρεγμένη. Καθώς ο Kobayashi πλησίαζε με ταχύτατους ρυθμούς, η Ferrari κάλεσε στα pits και τα τρία πρωτότυπά της, χάνοντας περίπου 1 λεπτό.

Ο Kamui Kobayashi βρέθηκε ξανά επικεφαλής, εμπρός από τον Kevin Estre. Tο πλήρωμα της Toyota κατάφερε να αποκρούσει επιτυχώς οποιαδήποτε επίθεση εξαπέλυσαν οι οδηγοί της Porsche μέχρι τον τερματισμό, παρότι ο Kobayashi… ευθυγράμμισε το chicane της Tamburello μία φορά και ήταν αναγκασμένος να διαχειρίζεται το ρυθμό του, καθώς υπήρχε κίνδυνος να μείνει από καύσιμα. Αυτό επέτρεψε μία τελευταία επίθεση από τον Estre στο τέλος, αλλά η ποινή 5 δλ. που δέχθηκε το πλήρωμα ήταν καθοριστική.

Πίσω από τους δύο πρώτους, το άλλο πλήρωμα (#5) της Porsche Penske με τους Mike Campbell, Michael Christensen και Frederic Makoviecki, κατάφερε να αποσπάσει την 3η θέση από τους Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Ryo Hirakawa (Toyota #8), οι οποίοι είχαν κάποιες εξόδους από την πίστα καθώς το οδόστρωμα στέγνωνε, οι οποίες τους κόστισαν πολύ χρόνο. Αυτό επέτρεψε στο πλήρωμα της Ferrari #50 με τους Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen να περάσει μπροστά τους, στην 4η θέση.

Η BMW πέτυχε τον καλύτερο τερματισμό της στην κατηγορία Hypercar του WEC με την 6η θέση του πληρώματος #20 (Sheldon van der Linde, Robin Frijns, Rene Rast), αν και θα μπορούσε να έχει κάνει κάτι καλύτερο, αν δεν είχε δεχθεί ποινή διέλευσης από το pit lane για παρατυπία κατά τη διάρκεια ενός pit stop. H ΒΜW κυριάρχησε στην κατηγορία LMGT3, καθώς σημείωσε το «1-2», με τους Darren Leung, Sean Gelael και Augusto Farfus να πανηγυρίζουν τη νίκη επί των Ahmad al Harthy, Valentino Rossi και Maxime Martin.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!