Talbot-Lago T150C SS ‘Teardrop’: Ένα γαλλικό έργο τέχνης

Η εμβληματική Talbot-Lago T150C SS ‘Teardrop’ είναι ένα σπάνιο και άψογα ανακατασκευασμένο δείγμα εξαιρετικής γαλλικής μηχανολογίας από τη δεκαετία του 1930.

Talbot-Lago T150C SS ‘Teardrop’: Ένα γαλλικό έργο τέχνης

Η εμβληματική Talbot-Lago T150C SS ‘Teardrop’ είναι ένα σπάνιο και άψογα ανακατασκευασμένο δείγμα εξαιρετικής γαλλικής μηχανολογίας από τη δεκαετία του 1930.

Το Concours of Elegance στο Hampton Court Palace είναι μία από τις τρεις κορυφαίες εκθέσεις σπάνιων και όμορφων κλασικών αυτοκινήτων στον κόσμο. Για το 2024, εκεί θα κάνει την εμφάνισή του μια από τις πιο εντυπωσιακές γαλλικές κατασκευές αμαξώματος, βασισμένη στην εξαιρετική Talbot-Lago T150C SS.

Ο Antonio Franco Lago ήταν ο εγκέφαλος πίσω από την T150, ένα από τα ταχύτερα και πιο προηγμένα αυτοκίνητα της εποχής εκείνης. Διέθετε έναν νέο σχεδιασμό ημισφαιρικών θαλάμων καύσης στον 4λιτρο κινητήρα. Σε μια επίδειξη εντυπωσιασμού στο Concours d’Elegance του 1934 στο Bois de Boulogne, ο Lago παρουσίασε τρία νέα αυτοκίνητα, σε κόκκινο, λευκό και μπλε χρώμα, με το καθένα να συνδυάζεται έξυπνα με μια κορυφαία γυναίκα οδηγό αγώνων με αντίστοιχη ενδυμασία.

Παρά τις αρχικά χαμηλές πωλήσεις, ο Lago συνέχισε να βρίσκει καινοτόμους τρόπους για να προωθήσει τα αυτοκίνητά του, μεταξύ άλλων όταν κατάφερε με μία T150 να καλύψει 100 μίλια (161 χλμ.) μέσα σε μια ώρα στην πίστα του Montlhery, ενισχύοντας σημαντικά τη φήμη της μάρκας.

Το 1937 σηματοδότησε ένα σημείο καμπής για την Talbot-Lago, καθώς παρουσιάστηκε η ελαφρύτερη και πιο ευέλικτη T150C, η οποία κατέκτησε νίκες σε αγώνες υψηλού κύρους, όπως στη Μασσαλία και στο Βρετανικό Tourist Trophy. Ήταν επίσης η χρονιά που η Lago παρουσίασε την T150C SS, μια έκδοση δρόμου της αγωνιστικής T150C, στο Criterium de Tourisme Παρισιού-Νίκαιας.

Αυτό το όχημα που κατασκευάστηκε για να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς του GP Γαλλίας του 1936, οι οποίοι επικεντρώνονταν σε σπορ αυτοκίνητα και όχι μονοθέσια, παρουσιάστηκε με «Teardrop» αμαξώματα (σε σχήμα σταγόνας) από τη διάσημη γαλλική εταιρεία Figoni et Falaschi και έγινε αμέσως ένα από τα πιο κομψά, καθώς και ταχύτερα αυτοκίνητα στο δρόμο. Κατασκευάστηκαν λιγότερα από 30 εξ αυτών των μοντέλων.

Το μοντέλο «New York» Teardrop Talbot-Lago, που ονομάστηκε έτσι επειδή αυτή η σχεδίαση αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 1938, έχει εντυπωσιακές γραμμές. Ήταν το πνευματικό παιδί του Lago, επηρεασμένο από την κινητική τέχνη του Geo Ham, και έχει τιμηθεί από την παρουσίασή του ως ένα από τα πιο κομψά σχέδια αυτοκινήτων όλων των εποχών.

Ήταν το 4ο από τα 14 που κατασκευάστηκαν, από τα οποία διασώζονται όλα εκτός από ένα, και το μοναδικό που δεν είχε ηλιοροφή, αλλά χρησιμοποιούσε για τον αερισμό της καμπίνας τα διπλά παρμπρίζ ανοίγουν προς τα έξω. Το αυτοκίνητο αποκαταστάθηκε πλήρως στις αρχικές του προδιαγραφές και αποτελεί σήμερα ένα από τα πιο αυθεντικά παραδείγματα του είδους του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!