F1: Τα επίσημα χρώματα της Alfa Romeo για το 2022

H Alfa Romeo έγινε η τελευταία ομάδα της Formula 1 που αποκάλυψε τον επίσημο χρωματισμό με τον οποίο θα αγωνίζεται στο φετινό Πρωτάθλημα.

F1: Τα επίσημα χρώματα της Alfa Romeo για το 2022

H Alfa Romeo έγινε η τελευταία ομάδα της Formula 1 που αποκάλυψε τον επίσημο χρωματισμό με τον οποίο θα αγωνίζεται στο φετινό Πρωτάθλημα.

Μέχρι στιγμής, η Alfa Romeo χρησιμοποιούσε χρωματισμό καμουφλάζ για τις εμφανίσεις της στην πίστα. Σήμερα αποκάλυψε τα επίσημα χώματά της, που ακολουθούν την παράδοση των προηγούμενων χρόνων, με το συνδυασμό κόκκινου/λευκού να παραμένει. Άλλωστε το ίδιο το μονοθέσιο, το έχουμε δει ήδη από το shakedown το οποίο έκανε η ομάδα στο Fiorano πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών, και φυσικά στο τεστ της Βαρκελώνης.

Έχοντας ολοκληρώσει την περυσινή σεζόν στην 9η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, ο διευθυντής της Alfa Romeo, Frederic Vasseur, πιστεύει ότι ένας αξιοπρεπής στόχος για την ομάδα φέτος είναι η 7η θέση. Η Alfa Romeo είναι η μοναδική ομάδα που έχει αλλάξει αμφότερους τους οδηγούς της, με τον Valtteri Bottas, που ήρθε από την Mercedes, να είναι η ηγετική φιγούρα. Τον Φινλανδό θα πλαισιώσει ο μοναδικός πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός του φετινού grid, o 22 ετών Κινέζος Guanyu Zhou. Εφεδρικός οδηγός της ομάδας παραμένει ο Πολωνός Robet Kubica.

H Alfa Romeo C42 είναι το μοναδικό μονοθέσιο μαζί με την Aston Martin, που διαθέτει οριζόντια τοποθετημένα ψυγεία. Επίσης, μαζί με την AlphaTauri, είναι τα μοναδικά μονοθέσια που διαθέτουν push rod γεωμετρία στις αναρτήσεις αμφότερων των αξόνων. Παρότι η Alfa Romeo εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του κιβωτίου της Ferrari, το περίβλημα της μετάδοσης, επάνω στο οποίο στηρίζεται η πίσω ανάρτηση, έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της ομάδας στο Hinwil της Ελβετίας, για πρώτη φορά από το 2009.

Το μονοθέσιο της ομάδα θα βρεθεί στην πίστα της Βαρκελώνης σήμερα για μια ημέρα κινηματογράφησης προωθητικού υλικού. Η Alfa Romeo ήταν μια από τις δύο ομάδες (μαζί με τη Haas) που αντιμετώπισε τα περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του τριήμερου τεστ της Βαρκελώνης.

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της, Jan Moncheux, τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε η Alfa Romeo δεν συσχετίζονταν με το φαινόμενο των έντονων αναπηδήσεων. Για να καταπολεμήσει το φαινόμενο αυτό, όπως και όλες οι ομάδες, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να θυσιάσει απόδοση. Μία από τις λύσεις που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η αύξηση της απόστασης από το έδαφος.

Ο Moncheux προσέθεσε ότι υπήρχαν μερικές υπόνοιες στην αεροδυναμική σήραγγα ότι ενδέχεται να παρουσιαστεί το φαινόμενο των ταλαντώσεων, αλλά όλες οι ομάδες βρέθηκαν προ εκπλήξεως στην πίστα. O Γάλλος πιστεύει ότι με μερικές τροποποιήσεις στο δάπεδο του μονοθεσίου, θα είναι εφικτό για την ομάδα να πλησιάσει την ιδανική -για τις επιδόσεις- απόσταση από το έδαφος. Ο Moncheux θα προτιμούσε αυτή η αύξηση απόστασης να είναι πιο κοντά στα 3-5 χλστ. αντί για 20 χλστ. (που ήταν στις δοκιμές της Βαρκελώνης), διότι έτσι θα είναι λιγότερες οι τροποποιήσεις που θα χρειαστεί το μονοθέσιο.


Όσον αφορά τη συμπεριφορά των φετινών μονοθεσίων σε μάχες, ο Bottas δήλωσε ότι δεν είχε την ευκαιρία στις δοκιμές να πλησιάσει προπορευόμενο μονοθέσιο σε απόσταση μικρότερη των 4 δλ., αλλά ανέφερε ότι σε αυτή την απόσταση η απώλεια απόδοσης είναι μικρότερη από πέρυσι. Ωστόσο, από συνομιλίες με άλλους οδηγούς, ο Φινλανδός έμαθε ότι το φαινόμενο του slipstream είναι πιο αδύναμο φέτος, λόγω της μικρότερης αεροδυναμικής αντίστασης που παράγουν τα μονοθέσια. Ο Bottas σχολίασε ότι αυτό ενδέχεται να αντισταθμιστεί από το DRS, που είναι πιο ισχυρό φέτος, λόγω του μεγαλύτερου πλάτους του πτερυγίου της πίσω αεροτομής.

Σε αυτό τον σύνδεσμο, μπορείτε να εξετάσετε από κοντά τις λεπτομέρειες της Alfa Romeo C42 μέσω μιας τρισδιάστατης αναπαράστασης, που περιλαμβάνει και μερικές λεπτομέρειες του δαπέδου όπως φαίνεται από κάτω, μια περιοχή που όλες οι ομάδες προσπαθούν πάντα να κρύβουν. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί πως τα κάθετα αεροδυναμικά διαχωριστικά κάτω από τα ψυγεία διοχετεύουν τον αέρα στα πλαϊνά, αφήνοντας μια πολύ μικρή είσοδο αέρα στα πλαϊνά του κεντρικού splitter για την τροφοδότηση των πλευρικών τούνελ Venturi.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!