ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ12: Ζημιά για Ogier, ο Rovanpera επικεφαλής

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 διατηρούσε μία ακόμη έκπληξη για το τέλος του Σαββάτου, καθώς κατάρρευσε η πίσω αριστερή ανάρτηση του Sebastien Ogier, γεγονός που άφησε τον Kalle Rovanpera ανενόχλητο στην κορυφή.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ12: Ζημιά για Ogier, ο Rovanpera επικεφαλής

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 διατηρούσε μία ακόμη έκπληξη για το τέλος του Σαββάτου, καθώς κατάρρευσε η πίσω αριστερή ανάρτηση του Sebastien Ogier, γεγονός που άφησε τον Kalle Rovanpera ανενόχλητο στην κορυφή.

Με το δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Ελευθεροχώρι ολοκληρώθηκε η ημέρα του Σαββάτου, η πιο σκληρή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, με τρεις να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα την Κυριακή. Και αυτό το τμήμα του αγώνα επεφύλασσε μεγάλη έκπληξη όσον αφορά τη μάχη για τη νίκη, με τον επικεφαλής του αγώνα να αλλάζει ξανά.

Σε μία φουρκέτα, ο Sebastien Ogier χτύπησε αρκετά δυνατά σε ένα ανηφορικό κομμάτι και κατέστρεψε την πίσω αριστερή ανάρτηση του Toyota GR Yaris και του κόστισε την πρωτοπορία του αγώνα, καθώς έφτασε στον τερματισμό της ειδικής διαδρομής έχοντας χάσει περίπου 4 λεπτά και με το δεξιό πίσω ελαστικό να έχει αστοχήσει.

Επίσης, ο Γάλλος θα πρέπει να φτάσει εγκαίρως και στο Service Park με τραυματισμένο αυτοκίνητο, το οποίο προσπάθησε να επισκευάσει πρόχειρα (ο πίσω αριστερός τροχός είχε έντονη κλίση προς τα έξω) για να καταφέρει να ξεκινήσει την απλή διαδρομή μήκους 27 χλμ. Ο Γάλλος αναγκάστηκε να σταματήσει στην απλή διαδρομή πιθανότατα για περαιτέρω πρόχειρες επισκευές, αλλά ξεκίνησε ξανά. Ωστόσο, δεν κατάφερε να φτάσει έως το Service Park και κατά συνέπεια καταχωρήθηκε ως εγκατάλειψη, με το χρόνο του στην ειδική να ορίζεται στα 10 λεπτά, γεγονός που τον έριξε στην 9η θέση.

Η ατυχία του Ogier άφησε τον άλλο οδηγό της Toyota και νικητή και αυτής της ειδικής διαδρομής, Kalle Rovanpera, ανενόχλητο στην κορυφή, με προβάδισμα που ξεπερνά τα 2 λεπτά από τον Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai που βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη, ήταν πολύ ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του i20 N και ανέφερε ότι είχε καλό ρυθμό, για να σημειώσει το δεύτερο χρόνο της ειδικής διαδρομής, 12,9 δλ. πίσω από τον Rovanpera.

Με αυτό το χρόνο, ο Sordo κέρδισε 9,1 δλ. από τον Elfyn Evans (Toyota GR Yaris), o οποίος άκουγε ένα θόρυβο στο πίσω μέρος. Συνεπώς, ο Sordo ανέβηκε στη 2η θέση στη γενική κατάταξη, 5 δλ. εμπρός από τον Evans. O Ogier έπεσε στην 4η θέση, 1 λεπτό και 5 δλ. εμπρός από τον Ott Tanak έκανε ένα μικρό λάθος σε μία φουρκέτα στα αρχικά στάδια της ειδικής διαδρομής, όπου κινήθηκε 22 δλ. πιο αργά από τον Rovanpera.

Στον τερματισμό της ειδικής διαδρομής, ο Εσθονός βγήκε από το για να ελέγξει το εμπρός αριστερό ελαστικό, το οποίο δήλωσε ότι είχε χάσει πίεση, αλλά αφότου το εξέτασε φαινόταν εντάξει. Το Ford Puma του Tanak παρουσίαζε υπερστροφή και το πιο νευρικό πίσω μέρος τον οδήγησε σε ορισμένα λάθη. Ο Esapekka Lappi δυσκολεύτηκε να εκκινήσει και έχασε 1 λεπτό 47 δλ., καθώς είχε κίνηση μόνο στον πίσω άξονα του Hyundai i20 N.

Ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia) πέρασε επικεφαλής στην κατηγορία WRC2, παρά τις τρεις αστοχίες ελαστικών που είχε την Παρασκευή, και θα δώσει σκληρή μάχη με τον Gus Greensmith (Skoda Fabia), με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις 0,4 δλ. 

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Puma Rally1 της M-Sport παραμένει ο ταχύτερος Έλληνας στον αγώνα, ενώ ταχύτερος συμπατριώτης μας στην κατηγορία WRC2 είναι ο Χρυσόστομος Καρέλλης (Citroen C3). Ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας (Ford Fiesta) είναι ο Έλληνας που βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταταξη στην κατηγορία WRC3.

Οι δηλώσεις των οδηγών μετά την ΕΔ12 – Ελευθεροχώρι 2

SS12-#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Δεν ήταν εύκολο να πιέσω, γιατί σκέφτομαι το πρωτάθλημα. Το αυτοκίνητο είναι ακέραιο, αλλά αυτό είναι που χρειάζεσαι κάποιες φορές».

SS12-#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Θα προσπαθήσω όσο μπορώ, όμορφη ειδική. Το αυτοκίνητο δούλεψε πολύ καλά».

SS12-#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Ήταν πολύ σκληρή ειδική, άκουγα έναν θόρυβο από πίσω. Ήταν σημαντικό να περάσουμε την ειδική, μετά από ό,τι έγινε το πρωί».

SS12-#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Είχα μία δύσκολη στιγμή στην αρχή της ειδικής. Το αυτοκίνητο ήταν υπερστροφικό, έκανα κάποια λάθη, αλλά ελπίζω να μην χάσαμε πολύ χρόνο».

SS12-#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Κακοτυχία σήμερα. Είχαμε πρόβλημα στην πρώτη ειδική και μετά δύο κλαταρίσματα. Η τελευταία ειδική ήταν γεμάτη πέτρες».

SS12-#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Δεν ήταν άσχημα, τα ελαστικά φθείρονται περισσότερο, γιατί έχω κίνηση μόνο πίσω. Ελπίζω η αυριανή μέρα να είναι καλύτερη».

SS12-#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Η ειδική ήταν πιο δύσκολη από το πρώτο πέρασμα. Έχει στεγνώσει τελείως. Προσπαθήσαμε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Ειδική διαδρομή 1 / Υπερειδική Πλατεία Νερού
Ειδική διαδρομή 2 / Λουτράκι 1
Ειδική διαδρομή 3 / Πίσια
Ειδική διαδρομή 4 / Λουτράκι 2
Ειδική διαδρομή 5 / Λιβαδειά
Ειδική διαδρομή 6 / Ελάτεια
Ειδική διαδρομή 7 / Παύλιανη 1
Ειδική διαδρομή 8 / Καρούτες 1
Ειδική διαδρομή 9 / Ελευθεροχώρι 1
Ειδική διαδρομή 10 / Παύλιανη 2
Ειδική διαδρομή 11 / Καρούτες 2

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!