ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ3: Ο Kalle Rovanpera «ανάβει» τα χρονόμετρα

Ο Φινλανδός επικεφαλής της βαθμολογίας του WRC, Kalle Rovanpera, κέρδισε την 3η Ε.Δ. (Πίσια) έχοντας κινηθεί 3,1 δλ. ταχύτερα από τον επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Thierry Neuville, για να πλησιάσει το Βέλγο στα 2 δλ.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ3: Ο Kalle Rovanpera «ανάβει» τα χρονόμετρα

Ο Φινλανδός επικεφαλής της βαθμολογίας του WRC, Kalle Rovanpera, κέρδισε την 3η Ε.Δ. (Πίσια) έχοντας κινηθεί 3,1 δλ. ταχύτερα από τον επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Thierry Neuville, για να πλησιάσει το Βέλγο στα 2 δλ.

Ο Kalle Rovanpera πήρε τη δεύτερη νίκη του σε ειδική διαδρομή από τις τρεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, για να ανέβει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης, 2 δλ. πίσω από τον Thierry Neuville, που εξακολουθεί να προηγείται. Ο Rovanpera πίεζε στο όριο στην 3η ειδική διαδρομή, την Πίσια, η οποία δεν ήταν τόσο στεγνή όσο η δεύτερη.

O Φινλανδός επικεφαλής της βαθμολογίας βρέθηκε στην άκρη του δρόμου «φλερτάροντας» με την έξοδο και το πίσω μέρος του Toyota GR Yaris ανασηκώθηκε πάρα πολύ σε ένα άλμα που δεν ήταν τόσο απότομο στις αναγνωρίσεις, τραυματίζοντας ελαφρά το εμπρός μέρος του αυτοκίνητου. Ωστόσο, με χρόνο 11.16.8, κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από όλους και να πλησιάσει στα 2 δλ. τον επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Thierry Neuville.

Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai ήταν 2ος στην Πίσια, έχοντας κινηθεί 3,1 δλ. πιο αργά από τον Rovanpera και έχοντας χάσει ένα καθρέπτη από το Hyundai i20N και ανέφερε ότι έπρεπε να είναι προσεκτικός, λόγω των αναπηδήσεων. Ο Sebastien Ogier (Toyota) βρίσκεται πλέον στην 3η θέση της γενικής κατάταξης (4,6 δλ. πίσω από τον Neuville) και δήλωσε ότι ήταν λίγο συντηρητικός, καθώς είναι αρχή ακόμα του αγώνα. Θα μπορούσε να έχει πιέσει περισσότερο στα λασπωμένα κομμάτια.

Ο Ott Tanak (M-Sport Ford Puma) που βρίσκεται στην 4η θέση γενικής, 8,3 δλ. μακριά από την κορυφή, ανέφερε ότι οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους, αρνούμενος ότι ο Rovanpera είχε πλεονέκτημα ανοίγοντας το δρόμο, ωστόσο ο Dani Sordo (Hyundai) δεν συμφωνούσε, δηλώνοντας ότι χειροτέρευαν όσα περισσότερα αυτοκίνητα περνούσαν. Ο Elfyn Evans (Toyota), 2ος στο Πρωτάθλημα, κινήθηκε 9 δλ. πιο αργά από τον Rovanpera, αλλά γλίτωσε τις ζημιές από το απότομα άλμα, για να βρεθεί στην 5η θέση γενική, 12,5 δλ. μακριά από την κορυφή και ήταν εμφανές ότι δεν ήταν ευχαριστημένος με την επίδοσή του.

Ο Esapekka Lappi, 6ος γενικής κατάταξης, 14 δλ. μακριά από την κορυφή, χτύπησε αρκετά το εμπρός μέρος του Hyundai i20 N στο άλμα, όπου ανέφερε ότι παραλίγο να ανατραπεί και ήταν απογοητευμένος από την απόδοσή του. Ο Φινλανδός ήταν πιο αργός ακόμα και από τον Evans, χάνοντας 10,4 δλ. από τον Rovanpera στη συγκεκριμένη ειδική. Το πέρασμα του Takamoto Katsuta από το άλμα ήταν πολύ πιο περιπετειώδες, με τον Ιάπωνα να γλιτώνει για λίγο την έξοδο, αλλά το Yaris του ήταν λιγότερο τραυματισμένο στο εμπρός μέρος από το αυτοκίνητο του Lappi.

Ο Dani Sordo ήταν ακόμα πιο αργός από τους Lappi και Katsuta (αλλά βρίσκεται εμπρός από τον Ιάπωνα στη γενική κατάταξη) και τραυμάτισε αρκετά το splitter στο εμπρός μέρος του i20 N. Επιβεβαιώθηκε ότι ο Pierre-Louis Loubet, που δεν συμμετείχε στην πρώτη ειδική της ημέρας, εγκατέλειψε.

Τα προβλήματα του Oliver Solberg με την αντλία καυσίμου από την προηγούμενη Ε.Δ. συνεχίστηκαν, με το Σουηδό να πηγαίνει πολύ αργά και αναγκάστηκε να σταματήσει, ενώ ο Andreas Mikkelsen είχε άλλη μία αστοχία πίσω αριστερού ελαστικού. Ο Γάλλος Adrien Fourmaux τέθηκε επικεφαλής της γενικής κατάταξης στο WRC2, με το Ford Fiesta.

WRC - ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ3

SS3-#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Δεν ήταν άσχημα. Είχαμε μια στιγμή, κτυπήσαμε λίγο το αυτοκίνητο, το συγκεκριμένο σημείο δεν φαινόταν τόσο δύσκολο στις αναγνωρίσεις».

SS3-#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είχε πολλές αναπηδήσεις το αυτοκίνητο, έπρεπε να είμαι προσεκτικός».

SS3-#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Καλή οδήγηση, είμαι ευχαριστημένος. Θα μπορούσα να πάρω μεγαλύτερο ρίσκο στα λασπωμένα σημεία. Είναι ακόμη η αρχή του ράλλυ».

SS3-#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Δεν νομίζω πως έχει πλεονέκτημα ο Κalle. Οι συνθήκες είναι ισορροπημένες για όλους. Δυσκολεύομαι όμως με το αυτοκίνητο. Δεν είναι όπως θα έπρεπε».

SS3-#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Ένιωσα ότι πίεσα πολύ το αυτοκίνητο. Ο χρόνος μας δεν ήταν όμως καλός».

SS3-#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Κάνω ό,τι μπορώ, αλλά δεν είναι αρκετό. Παραλίγο να τουμπάρουμε σε ένα σημείο».

SS3-#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Όλα καλά. Δεν περίμενα το αυτοκίνητο να αντιδράσει με αυτόν τον τρόπο στο άλμα».

SS3-#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Όσο περνάνε τα αυτοκίνητα η ειδική γίνεται χειρότερη. Είχα την αίσθηση ότι έκανα καλό χρόνο».

SS3-#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Ήταν εντάξει. Έχουμε ένα θέμα με τον κινητήρα από χθες, αλλά το αυτοκίνητο ήταν γενικά καλό».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!