ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ7: Ο Rovanpera αντεπιτίθεται, ο Ogier επικεφαλής

Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε την ημέρα του Σαββάτου στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 δυναμικά, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην Παύλιανη, όπου ο έτερος οδηγός της Toyota, Sebastien Ogier πέρασε επικεφαλής στη γενική κατάταξη, εμπρός από τον Thierry Neuville.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ7: Ο Rovanpera αντεπιτίθεται, ο Ogier επικεφαλής

Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε την ημέρα του Σαββάτου στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 δυναμικά, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην Παύλιανη, όπου ο έτερος οδηγός της Toyota, Sebastien Ogier πέρασε επικεφαλής στη γενική κατάταξη, εμπρός από τον Thierry Neuville.

Με μία από τις πιο τεχνικές και αργές ειδικές διαδρομές, το πρώτο πέρασμα από την Παύλιανη, ξεκίνησε η ημέρα του Σαββάτου για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023. Η εκκίνησή της καθυστέρησε μισή ώρα για λόγους ασφαλείας. Η μήκους 24,25 χλμ. ειδική διαδρομή ήταν αυτή που επηρεάστηκε περισσότερο από τη βροχή και υπήρχαν μερικά σημεία που ήταν ακόμα βρεγμένα.

Ο Kalle Rovanpera, με καλύτερη θέση εκκίνησης σήμερα αντεπιτέθηκε, όντας πολύ καλός στις μεικτές δύσκολες συνθήκες όπου είναι εξαιρετικός, έχοντας καλή αίσθηση στο μπάκετ. Τα αυτοκίνητα της Toyota ήταν πολύ γρήγορα, με τoν Sebastien Ogier να κινείται μόλις 1,3 δλ. πιο αργά από τον Φινλανδό team-mate του. Ο Rovanpera επέλεξε να τοποθετήσει το ένα σκληρό ελαστικό πίσω δεξιά, ενώ ο Ogier εμπρός δεξιά. Ο Γάλλος ανέφερε ότι υδρολίσθησε λίγο πριν από ένα απότομο άλμα, αλλά δεν χτύπησε καμία πέτρα.

Παρότι ο Thierry Neuville ήταν ευχαριστημένος από την επίδοσή του στην Παύλιανη, έχασε 11,9 δλ. από τον Rovanpera, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στην πρόσφυση κατά την έξοδο των αργών στροφών, με ένα σκληρό ελαστικό εμπρός αριστερά. Έχοντας περάσει όλη την Παρασκευή επικεφαλής, ο Βέλγος οδηγός της Hyundai είδε τον Ogier να περνάει μπροστά στη γενική κατάταξη, με διαφορά 7,8 δλ. Ο Rovanpera πλησίασε τον Neuville στα 13,6 δλ., αλλά παραμένει 21,4 δλ. μακριά από την κορυφή.

Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Elfyn Evans, με ένα σκληρό ελαστικό εμπρός αριστερά στο Toyota GR Yaris που οδηγεί. Ο Ουαλός ήταν 12,7 δλ. πίσω από τον Rovanpera στην Παύλιανη. Ο Ott Tanak, o δεύτερος οδηγός που βγήκε στο δρόμο, ανέφερε ότι η M-Sport είχε ενεργοποιήσει κάποια ασφαλή λειτουργία στο αυτοκίνητό του, καθώς δεν είχε ροπή στα αργά κομμάτια. Ο Εσθονός βρέθηκε 17,2 δλ. μακριά από τον Rovanpera και χρησιμοποιούσε τέσσερα μαλακά ελαστικά, σε αντίθεση με τον Dani Sordo, που βρέθηκε ακριβώς πίσω του στους χρόνους της ΕΔ7 είχε ένα σκληρό ελαστικό εμπρός δεξιά.

Ο έτερος οδηγός της Hyundai, Esapekka Lappi, είχε μείνει χωρίς χειρόφρενο στην ειδική διαδρομή που το χρειαζόταν περισσότερο. Ο Φινλανδός έχει επιλέξει να κουβαλάει μόνο ένα εφεδρικό ελαστικό και έχει ένα σκληρό ελαστικό πίσω δεξιά, αλλά κατάφερε να παραμείνει εμπρός από τον team-mate του, Dani Sordo στη γενική κατάταξη.

Ο Takamoto Katsuta (Toyota) είχε ένα τετ-α-κέ το οποίο του κόστισε 30 δλ.  και τον έριξε στην 7η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Pierre-Louis Loubet, έχοντας χάσει ολόκληρη τη χθεσινή ημέρα, δεν επέστρεψε στον αγώνα ούτε σήμερα, καθώς η M-Sport δεν κατάφερε να επιλύσει τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το Ford Puma.

SS7-#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Δεν ξέρεις τι να περιμένεις. Οι συνθήκες είναι δύσκολες, με λάσπη σε κάποια σημεία. Φαίνεται να ξεκινήσαμε καλά την ημέρα».

SS7-#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δύσκολη ειδική, Το πέρασμα στη λάσπη στο μέσον της ειδικής αποτέλεσε πρόκληση. Είχαμε μια δύσκολη στιγμή στο χλμ 10, όπου είχαμε υδρολίσθηση».

SS7-#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Καλή ειδική, δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω. Ήμουν στο όριο, αλλά η ταχύτητα δεν ήταν ιδανική. Ίσως πρέπει να κάνουμε κάτι για την πρόσφυση».

SS7-#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Δεν ήταν το καλύτερο δυνατό, είχα θέμα με την ισορροπία του αυτοκινήτου, αλλά τουλάχιστον δεν έκανα λάθη».

SS7-#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Δεν ήταν άσχημα. Έχω πρόβλημα με την ισχύ, σαν να είναι ο κινητήρας σε safe mode».

SS7-#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Δεν είχα χειρόφρενο. Δούλεψε κάποια χιλιόμετρα και μετά σταμάτησε. Είναι πολύ στενό κομμάτι. Ήταν εφιάλτης».

SS7-#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Κάναμε τετ-α-κε σε ένα στενό σημείο και χρειαστήκαμε χρόνο να βγούμε από εκεί».

SS7-#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Είναι καλύτερα από ό,τι περιμέναμε. Κάποια σημεία έχουν λάσπη. Οι επόμενοι θα το διασκεδάσουν αρκετά».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Ειδική διαδρομή 1
Ειδική διαδρομή 2
Ειδική διαδρομή 3
Ειδική διαδρομή 4
Ειδική διαδρομή 5
Ειδική διαδρομή 6

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!