ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ4: Ταχύτερος ο Sebastien Ogier, διακόπηκε η ειδική

Ο Sebastien Ogier ήταν ταχύτερος στο δεύτερο πέρασμα από το Λουτράκι, για να περάσει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης, πίσω από τον Thierry Neuville. H ειδική διακόπηκε μετά το πέρασμα των πληρωμάτων Rally1 λόγω κάποιων θεατών που βρίσκονταν σε επικίνδυνα σημεία…

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ4: Ταχύτερος ο Sebastien Ogier, διακόπηκε η ειδική

Ο Sebastien Ogier ήταν ταχύτερος στο δεύτερο πέρασμα από το Λουτράκι, για να περάσει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης, πίσω από τον Thierry Neuville. H ειδική διακόπηκε μετά το πέρασμα των πληρωμάτων Rally1 λόγω κάποιων θεατών που βρίσκονταν σε επικίνδυνα σημεία…

H 4η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ήταν το δεύτερο πέρασμα από το Λουτράκι, του οποίου το μήκος έχει μειωθεί λόγω της κακής κατάστασης του δρόμου από τη βροχόπτωση και τελειώνει πλέον στο 10,37 χλμ. Το χώμα ήταν πολύ πιο στεγνό, συνεπώς τα πρώτα πληρώματα στο δρόμο καθάριζαν το δρόμο για τους υπόλοιπους.

Ο Sebastien Ogier, με το Toyota GR Yaris, που εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι βγήκε στο δρόμο με 3 αυτοκίνητα μπροστά του να έχουν ανοίξει το δρόμο, κατάφερε να κινηθεί 2,2 δλ. ταχύτερα από τον Thierry Neuville (που βρισκόταν μπροστά από το Γάλλο στο δρόμο), αλλά ανέφερε ότι θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο επιθετικός σε μία από τις πιο εύκολες ειδικές του αγώνα, όπως τη χαρακτήρισε. Πρώτοι στην ειδική διαδρομή κατευθύνθηκαν οι δύο οδηγοί της Toyota που προηγούνται στη βαθμολογία.

Ο Elfyn Evans ήταν 0,7 δλ. ταχύτερος από τον Kalle Rovanpera που είχε ξεκινήσει πρώτος. Ο Thierry Neuville, με μεταχειρισμένα ελαστικά (4 μαλακά / 2 σκληρά) αντεστραμμένα ανά άξονα, κατάφερε να κινηθεί 3,1 δλ. ταχύτερα και από τους δύο οδηγούς της Toyota, αλλά ανέφερε ότι οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες για τα μαλακά ελαστικά, καθώς το χώμα είχε στεγνώσει. Οι οδηγοί της Toyota επέλεξαν 3 μαλακά και 3 σκληρά ελαστικά, ενώ οι οδηγοί της Hyundai πήγαν για περισσότερα (4) μαλακά.

Ο Neuville διατηρήθηκε επικεφαλής στη γενική κατάταξη, με διαφορά 2,4 δλ. από τον Ogier, που πέρασε εμπρός από τους team-mate του στην Toyota, Rovanpera και Evans. Ο Esapekka Lappi (Hyundai), ήταν μόλις 1,6 δλ. πίσω από το Neuville, σημειώνοντας τον 3ο χρόνο της ειδικής, για να βρεθεί στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας να αντιμετωπίσει προβλήματα διαρροής από το ψυγείο του Hyundai i20 N μετά το τέλος της Ε.Δ.4. Ο team-mate του Φινλανδού, Dani Sordo (6ος γενικής) προστάτευε τα ελαστικά του στο τέλος της ειδικής διαδρομής, χάνοντας χρόνο, για να παραδεχθεί ότι έκανε λάθος επιλογή (4 μαλακά, 1 σκληρό).

O Ott Tanak έφυγε με καθυστέρηση 22 λεπτών από τη ζώνη αλλαγής ελαστικών πριν από την ειδική του Λουτρακίου, με πρόβλημα στην αντλία νερού του Ford Puma της Μ-Sport και δέχθηκε ποινή 3 λεπτών και 40 δλ. που τον έριξε εκτός δεκάδας. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης κατάφερε να ξεπεράσει τα προβλήματα που παρουσίασε ο κινητήρας του Ford Puma, αλλάζοντας χαρτογράφηση.

Η ειδική διαδρομή ακυρώθηκε για την ασφάλεια θεατών, καθώς τα τηλεοπτικά πλάνα έδειξαν κάποιους να έχουν ένα χαντάκι στην εσωτερική μίας στροφής αρκετά μεγάλο για να σταθούν όρθιοι μέσα σε αυτό και να είναι το κεφάλι τους στο ύψος των τροχών των αυτοκινήτων…

SS4-#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Ήταν καλή ειδική, η πιο εύκολη της ημέρας, οι επόμενες θα είναι πολύ δύσκολες. Θα μπορούσαμε να ήμασταν λίγο πιο επιθετικοί».

SS4-#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ήταν καλά, έχασα τις γραμμές κάποιες φορές. Τα μαλακά ελαστικά δεν δουλέψαν σωστά, ήταν δύσκολη ειδική για τη συγκεκριμένη γόμα».

SS4-#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Τα μαλακά ελαστικό δεν ήταν ό,τι καλύτερο σε αυτήν την ειδική. Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός για να μην τα ταλαιπωρήσω».

SS4-#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Ο δρόμος θα είναι καλύτερος για τα επόμενα αυτοκίνητα. Είναι πολύ πιο στεγνά τώρα, αλλά υπάρχουν μεγάλες πέτρες παντού, που πρέπει να αποφεύγουμε».

SS4-#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Οι συνθήκες είναι καλές, αλλά είναι πολύ δύσκολα για εμάς γιατί η ειδική στέγνωσε τελείως και την καθαρίζουμε. Υπάρχει αρκετό μπόσικο χώμα, γεγονός που ευνοεί τα επόμενα πληρώματα».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Έκανα λάθος με τα ελαστικά. Είναι τελείως στεγνά τώρα».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Ειδική διαδρομή 1
Ειδική διαδρομή 2
Ειδική διαδρομή 3

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!