ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ9: Αντεπίθεση από τον Rovanpera, συνεχίζει να προηγείται ο Neuville

Στην ειδική «Ελευθεροχώρι 1» ο Kalle Rovanpera έκανε τον ταχύτερο χρόνο και ξαναμπήκε στη μάχη για τη νίκη κόντρα στους Thierry Neuville και Sebastien Ogier.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ9: Αντεπίθεση από τον Rovanpera, συνεχίζει να προηγείται ο Neuville

Στην ειδική «Ελευθεροχώρι 1» ο Kalle Rovanpera έκανε τον ταχύτερο χρόνο και ξαναμπήκε στη μάχη για τη νίκη κόντρα στους Thierry Neuville και Sebastien Ogier.

Με χρόνο 10:47.6 στην Ειδική Διαδρομή ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 1, ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) έκλεψε 1,5’’ από τον Thierry Neuville (Hyundai i20 N) και 8,9’’ από τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris), διατηρώντας ολοζώντανες τις ελπίδες του για τη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023.

Οι συνθήκες της διαδρομής περιλάμβαναν νωπό χώμα και σημεία με λάσπη, γεγονός που βόλεψε τον Rovanpera, ο οποίος είχε επιλέξει μαλακά ελαστικά. Ο Ogier από την άλλη προτίμησε να μη ρισκάρει, καθώς ο αγώνας είναι ακόμη μακρύς. Πρόβλημα με την πίεση λαδιού αντιμετωπίζει ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), ο οποίος τερμάτισε σε hybrid mode.

Μετά την 9η ειδική διαδρομή του αγώνα, ο Neuville συνεχίζει να προηγείται  με διαφορά 10,9’’ από τον δεύτερο Ogier και 12,8’’ από τον τρίτο Rovanpera. Στην τέταρτη θέση ανέβηκε ο Dani Sordo (Hyundai i20 N), με τον Elfyn Evans να κλείνει την πρώτη πεντάδα της γενικής κατάταξης.

Ο Ott Tanak (M-Sport Ford Puma) παραμένει όγδοος, πίσω από τους Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) και Esapekka Lappi (Hyundai i20 N).

Σκληρή η μάχη και στην κατηγορία WRC2, όπου η εγκατάλειψη του Marco Bulacia (Skoda Fabia) έφερε τον Gus Greensmith (Skoda Fabia) στη δεύτερη θέση, με διαφορά 7,6’’ από τον πρωτοπόρο Yohan Rossel (Citroen C3).

Στους Έλληνες, ο Ιορδάνης Σερδερίδης (Ford Puma Rally1) ανέβηκε στην 21η θέση γενικής. Πρώτος Έλληνας στην WRC2 είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς (Skoda Fabia), έχοντας πίσω του τον Χρυσόστομο Καρέλλη (Citroen C3), ενώ πρώτος Έλληνας στην WRC3 είναι ο Νώντας Καρανικόλας (Ford Fiesta).

Δυστυχώς, οι Μάριος Ξανθάκος – Νίκος Καραθανάσης (Skoda Fabia Rally2), ύστερα από έναν πολύ καλό αγώνα στο πρώτο τους Ακρόπολις, τούμπαραν στο 1.20 χλμ. της ειδικής, χωρίς ευτυχώς να πάθουν κάτι. Ο δρόμος έκλεισε και τα επόμενα πληρώματα συνέχισαν για το σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2023 / Γενική Κατάταξη μετά την ΕΔ9 ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 1


Οι δηλώσεις των οδηγών μετά την ΕΔ9 ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ 1

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Όταν η ειδική δεν είναι τελείως στεγνή, το διασκεδάζω περισσότερο. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλύτερα με μαλακά ελαστικά σε αυτές τις συνθήκες και με το οδηγικό μου στυλ».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Δεν ξέρω τι συμβαίνει». Τερμάτισε την ειδική με υψηλή πίεση λαδιού σε hybrid mode.

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Τα πήγαμε καλά, αλλά η ειδική είναι ήδη σκληρή και στο επόμενο πέρασμα πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ. Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Σκληρή ειδική, γρήγορη, με πολλές πέτρες. Δύσκολη, αλλά τα καταφέραμε».

#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν πήρα αρκετό ρίσκο. Δε θα παραδώσουμε, όμως, τα όπλα».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Ας πάμε στο σέρβις, να επισκευάσουμε το αυτοκίνητο και να έχουμε ένα καλύτερο απόγευμα. Ήταν καλή η επιλογή της μίας μόνο ρεζέρβας, αλλά δεν κατάφερα να το εκμεταλλευτώ εξαιτίας άλλων προβλημάτων».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Δεν ένιωσα άνετα με το αυτοκίνητο, γλιστρούσαμε, περίμενα καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με το πρωί».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Προσπάθησα για το καλύτερο, έχασα όμως χρόνο σε κάποια σημεία. Ήταν καλύτερα απ’ ό,τι στις Αναγνωρίσεις, αλλά δεν είχαμε πληροφόρηση».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Ήταν τόσο ωραία ειδική, είναι στεγνή. Το διασκέδασα πάρα πολύ».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Ειδική διαδρομή 1 / Υπερειδική Πλατεία Νερού
Ειδική διαδρομή 2 / Λουτράκι 1
Ειδική διαδρομή 3 / Πίσια
Ειδική διαδρομή 4 / Λουτράκι 2
Ειδική διαδρομή 5 / Λιβαδειά
Ειδική διαδρομή 6 / Ελάτεια
Ειδική διαδρομή 7 / Παύλιανη 1
Ειδική διαδρομή 8 / Καρούτες 1

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!