ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ2: Ο Thierry Neuville τίθεται επικεφαλής

Ο οδηγός της Hyundai, Thierry Neuville, ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 στο Λουτράκι, για να τεθεί επικεφαλής της γενικής κατάταξης του αγώνα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ2: Ο Thierry Neuville τίθεται επικεφαλής

Ο οδηγός της Hyundai, Thierry Neuville, ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 στο Λουτράκι, για να τεθεί επικεφαλής της γενικής κατάταξης του αγώνα.

Με το πρώτο πέρασμα από το Λουτράκι ξεκίνησε η πρώτη πλήρης ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023. Το μήκος της δεύτερης ειδικής διαδρομής μειώθηκε λόγω της κακής κατάστασης του δρόμου από τη βροχόπτωση και τελειώνει πλέον στο 10,37 χλμ., με περίπου 7,5 χλμ. να έχουν αφαιρεθεί στο τέλος. Το χώμα είχε στεγνώσει αρκετά, αλλά δεν ανασηκωνόταν τόση πολλή σκόνη. Ωστόσο, οι πρώτοι συνδυασμοί ανέφεραν ότι καθάριζαν το δρόμο για τους υπόλοιπους, αλλά στην πραγματικότητα τα πληρώματα που ακολούθησαν δεν είχαν τη δυνατότητα να κινηθούν πολύ ταχύτερα.

O Thierry Neuville με το Hyundai i20 N σημείωσε έναν πολύ καλό χρόνο (5:34.4) και κινήθηκε 3,4 δλ. ταχύτερα από τον Sebastien Ogier (Toyota GR Yaris) για να τεθεί επικεφαλής της γενικής κατάταξης. Ο Ott Tanak (M-Sport Ford Puma) κινήθηκε μισό δλ. πιο αργά από τον Γάλλο 8 φορές Πρωταθλητή, αλλά βρίσκεται 0,1 δλ. μπροστά του στη γενική κατάταξη. O Elfyn Evans χτύπησε την πίσω δεξιά ζάντα από την αρχή της δεύτερης Ε.Δ., στην οποία είχε τοποθετήσει μαλακή γόμα ελαστικού, το οποίο είχε χάσει πίεση.

Παρόλα αυτά, ο Ουαλός σημείωσε τον 4ο χρόνο της ειδικής διαδρομής, εμπρός από τον team-mate του στην Toyota, Kalle Rovanpera, που ξεκίνησε πρώτος και είναι 4ος στη γενική κατάταξη, εμπρός από τον Dani Sordo (Hyundai). O Evans, όντας 2,8 δλ. μακριά από την κορυφή εχθές στην υπερειδική, έχει βρεθεί στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από τον Esapekka Lappi (Hyundai) και τον Takamoto Katsuta (Toyota). Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) δεν εμφανίστηκε στο ξεκίνημα της ειδικής, καθώς είχε προβλήματα στην προσπάθεια εκκίνησης του κινητήρα.

Στην κατηγορία WRC2 υπήρχαν ήδη αρκετά δράματα. Ο Φινλανδός Sami Pajari (Skoda Fabia) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ειδικής, εμπρός από τον Γάλλο Adrien Fourmeaux (Ford Fiesta), o οποίος όμως προηγείται στη γενική κατάταξη, με χρόνο πανομοιότυπο με αυτόν του Nikolay Gryazin (Skoda Fabia).

Ο Δανός επικεφαλής της βαθμολογίας του WRC2, Andreas Mikkelsen, είχε μία αστοχία πίσω αριστερού ελαστικού, το οποίο κατέστρεψε το θόλο του τροχού του Skoda Fabia και έχασε 20 δλ. Προβλήματα με την αντλία καυσίμου του Skoda Fabia αντιμετώπισε έπειτα από ένα χτύπημα και ο Σουηδός Oliver Solberg, ο οποίος σταμάτησε για λίγο πριν ανάψει ξανά τον κινητήρα για να κινηθεί πάρα πολύ αργά, με αποτέλεσμα να τον φτάσει και να τον προσπεράσει ο Gus Greensmith. O Georg Linnamae είχε μία έξοδο και το Hyundai i20 Rally2 ανατράπηκε, αλλά το πλήρωμα είναι εντάξει.

WRC - ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ2

SS2-#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Καλή ειδική, αλλά πρέπει να δουλέψουμε λίγο στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Οι επόμενοι θα είναι πιο γρήγοροι, ο δρόμος καθαρίζει γρήγορα».

SS2-#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Ανοιχτή και γρήγορη ειδική. Δεν ήταν εύκολη».

SS2-#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Από την αρχή δεν είχα καλή αίσθηση του αυτοκινήτου». Το πίσω δεξί ελαστικό είχε ξεζαντάρει.

SS2-#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Ήταν καλά, με τον αέρα στεγνώνει γρήγορα το χώμα. Καθαρίζουμε το δρόμο».

SS2-#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Είχα καλή αίσθηση, αλλά το αυτοκίνητο ήταν αργό. Δεν γνωρίζω το λόγο».

SS2-#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Για μένα αυτή η ειδική είναι κάτι σαν shakedown. Θα προσπαθήσω να βρω το ρυθμό μου».

SS2-#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Ήταν εντάξει, η αίσθηση στην άσφαλτο ήταν περίεργη. Ο δρόμος ήταν καλός».

SS2-#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Πολύ καλές συνθήκες, ο δρόμος είναι στεγνός».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!