ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ6: O Tanak ταχύτερος, ο Ogier πλησίασε το Neuville

O Ott Tanak εκμεταλλεύτηκε την καλή θέση που έχει στο δρόμο για να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας. Ο Thierry Neuville παραμένει επικεφαλής, αλλά ο Sebastien Ogier τον πλησίασε στα 2,8 δλ.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ΕΔ6: O Tanak ταχύτερος, ο Ogier πλησίασε το Neuville

O Ott Tanak εκμεταλλεύτηκε την καλή θέση που έχει στο δρόμο για να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας. Ο Thierry Neuville παραμένει επικεφαλής, αλλά ο Sebastien Ogier τον πλησίασε στα 2,8 δλ.

Με την Ελάτεια, την 6η ειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ολοκληρώθηκε η Παρασκευή, πρώτη ημέρα πλήρους δράσης του αγώνα. Η Ελάτεια ήταν η μεγαλύτερη ειδική διαδρομή της ημέρας με μήκος 28,32 χλμ. και μετά την ολοκλήρωσή της, τα αυτοκίνητα κατευθύνονται προς το Service Park της Λαμίας. Η βροχή είχε φέρει μεγάλες πέτρες και μέσα στο δρόμο και είχε σκάψει αυλάκια που μερικές φορές τον διέσχιζαν, στο αρχικό τμήμα. Το χώμα ήταν πιο λασπώδες στο δεύτερο, πιο στενό κομμάτι.

Ο Εσθονός Ott Tanak, που είχε πέσει στην 20ή θέση της γενικής κατάταξης έπειτα από την ποινή 3 λεπτών και 40 δλ. που δέχθηκε λόγω καθυστέρησης στη ζώνη αλλαγής ελαστικών νωρίτερα σήμερα, εκμεταλλεύτηκε την καλύτερη θέση εκκίνησης, για να κερδίσει τη δεύτερη συνεχόμενη ειδική διαδρομή, την τελευταία της ημέρας της Παρασκευής. Ο Tanak έχασε λίγο χρόνο στο μέσο της ειδικής διαδρομής, που δήλωσε ότι τον δυσκόλεψε. Επίσης ο Εσθονός ανέφερε ότι άκουγε κάποιο περίεργο θόρυβο από την εξάτμιση.

O Tanak ήταν 4,9 δλ. ταχύτερος από τον Sebastien Ogier, ο οποίος επίσης εκμεταλλεύτηκε και πάλι την καλύτερη θέση στο δρόμο για να κινηθεί 4,6 δλ. ταχύτερα από τον επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Thierry Neuville. Αυτό επέτρεψε στο Γάλλο 8 φορές Πρωταθλητή να μειώσει τη διαφορά του Neuville στη γενική κατάταξη στα 2,8 δλ., παρότι είχε χάσει το επάνω πτερύγιο της πίσω αεροτομής του Toyota GR Yaris.

O Thierry Neuville ανέφερε ότι είχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα στον πίσω άξονα του Hyundai i20 N, το οποίο παρατήρησε από την αρχή της ειδικής διαδρομής. Ο Βέλγος δήλωσε πως έκανε ό,τι μπορούσε, αλλά δεν κατάφερε να περάσει το χρόνο του Elfyn Evans. O Ουαλός οδηγός της Toyota, μην έχοντας κάνει δυνατή εμφάνιση στις προηγούμενες ειδικές διαδρομές, προσπάθησε να πιέσει στην Ελάτεια, και έχασε ένα μεγάλο μέρος της πίσω αεροτομής του Toyota GR Yaris, πιθανότατα σε κάποια χαμηλά κλαδιά δέντρων. O Ogier δήλωσε ότι είδε την αεροτομή του Evans, αλλά δεν ήξερε που έχασε τη δική του.

Παρότι ο Evans ήταν 6,7 δλ. ταχύτερος από τον Kalle Rovanpera, δεν κατάφερε να τον περάσει στη γενική κατάταξη. Ο Φινλανδός επικεφαλής της βαθμολογίας βρίσκεται στην 3η θέση, αλλά 25,5 δλ. μακριά από την κορυφή της γενικής κατάταξης. O Evans βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, και πέρασε εμπρός από τον Esapekka Lappi, ο οποίος δεν ήταν ευχαριστημένος από το στήσιμο του Hyundai i20 N.

Στην 6η θέση έχει περάσει ο Takamoto Katsuta, που με το Toyota GR Yaris κατάφερε να κινηθεί μόλις 0,2 δλ. ταχύτερα από τον Rovanpera. O Dani Sordo έκανε ένα λάθος και του έσβησε ο κινητήρας, γεγονός που του κόστισε 10 δλ. και τον έριξε στην 7η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο πρώην επικεφαλής της κατηγορίας WRC2, Adrien Fourmaux, αναγκάστηκε να σταματήσει στο 5ο χλμ. για να αλλάξει πίσω δεξιό ελαστικό στο Ford Fiesta, χάνοντας 1 λεπτό και 50 δλ. Αυτό άφησε επικεφαλής του WRC2 το Ρώσο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia), εμπρός από το Γάλλο Yohan Rossell (Citroen C3).

SS6-#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Προς το παρόν, σίγουρα οι συνθήκες βοηθούν. Το μεσαίο τμήμα ήταν ακόμα πολύ δύσκολο με πολλή χαλαρή λάσπη, αλλά στο τέλος, όταν είναι στεγνό η θέση στο δρόμο είναι σίγουρα προς όφελός μας».

SS6-#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν ξέρω τι συνέβη με την αεροτομή. Η ειδική ήταν εντάξει, η διαφορά είναι μικρή και αύριο θα είναι μεγάλη μέρα».

SS6-#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Προσπαθήσαμε να πιέσουμε εδώ. Δεν ήμασταν τόσο καλοί πριν και έπρεπε να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό».

SS6-#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Έχουμε κάποιο μηχανικό πρόβλημα πίσω. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω».

SS6-#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Οι συνθήκες είναι φρικτές. Δεν θέλω να οδηγήσω ξανά σε αυτήν την ειδική».

SS6-#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Στέγνωσε γρήγορα, τα πρώτα 10 χλμ. ήταν ανηφόρα με μπόσικο χώμα. Δεν ήταν ιδανικά για εμάς. Δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Θα χάσουμε πολύ χρόνο. Δεν είναι εύκολη θέση να βρίσκεσαι».

SS6-#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Πρέπει να επιστρέψει το αυτοκίνητο στο σέρβις. Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, σήμερα δυσκολευτήκαμε αρκετά».

SS6-#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Χάσαμε ίσως 10 δλ. από σβήσιμο του κινητήρα σε μια στροφή. Χάσαμε αρκετό χρόνο γενικά. Δεν ήταν μια καλή μέρα για εμάς. Θα δούμε αύριο».

SS6-#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Χάσαμε τα φρένα στο μέσο της ειδικής και δεν ήταν καθόλου εύκολο».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Ειδική διαδρομή 1
Ειδική διαδρομή 2
Ειδική διαδρομή 3
Ειδική διαδρομή 4
Ειδική διαδρομή 5

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!