Η Ford Ελλάς υποστηρικτής του συνεδρίου «Electric Vehicles Conference»

Η Ford Motor Ελλάς αποτέλεσε βασικό υποστηρικτή του συνεδρίου «Electric Vehicles Conference» το οποίο πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας με μεγάλη επιτυχία για τρίτη φορά στις 18 Οκτωβρίου.

Η Ford Ελλάς υποστηρικτής του συνεδρίου «Electric Vehicles Conference»

Η Ford Motor Ελλάς αποτέλεσε βασικό υποστηρικτή του συνεδρίου «Electric Vehicles Conference» το οποίο πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας με μεγάλη επιτυχία για τρίτη φορά στις 18 Οκτωβρίου.

Με την ηλεκτρική κινητικότητα σε κάθε της έκφανση και μορφή να συνθέτει σήμερα τον πυρήνα των δράσεων και πρωτοβουλιών της στη χώρα μας, η Ford Motor Ελλάς πραγματοποίησε ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση αυτή αποτελώντας κεντρικό υποστηρικτή του συνεδρίου «Electric Vehicles Conference», το οποίο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τρίτη 18 Οκτωβρίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy.

Με μεγάλο αριθμό ομιλητών και συμμετεχόντων, στο συνέδριο «Electric Vehicles Conference» ανεδείχθη όχι μόνο η σπουδαιότητα και ο αναπτυξιακός ρόλος της ηλεκτρικής κινητικότητας στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, αλλά και τα οφέλη της σ’ ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών κλάδων της χώρας μας, συμπεριλαμβανομένης της αυτοκίνησης.

Ταυτόχρονα, στα πλαίσια του συνεδρίου, συζητήθηκαν εκτενώς θέματα που σχετίζονται άμεσα με τις υποδομές και τα δίκτυα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τις λύσεις που προβάλει κάθε κλάδος, αλλά και συνολικά ζητήματα που αφορούν τις προοπτικές και εξελίξεις που έρχονται μέσα στα προσεχή χρόνια στον αναπτυσσόμενο τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Η Ford έχει ήδη δεσμευτεί ότι όλα τα οχήματά της που θα πωλούνται στην Ευρώπη θα έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2035, ενώ την ίδια στιγμή, η εταιρεία επιδιώκει μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα σε όλο το ευρωπαϊκό αποτύπωμα των εγκαταστάσεων και των προμηθευτών της.

Μερικές από τις ενέργειες της Ford είναι:

• Η προγραμματισμένη παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία της Γερμανίας αναμένεται να είναι 1,2 εκατομμύρια οχήματα, σε διάστημα 6 ετών, με συνολική επένδυση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις παραγωγής θα εξοπλιστούν εκεί με νέες, ενεργειακά αποδοτικές λύσεις, οι οποίες θα επιφέρουν εξοικονόμηση άνω των 2.000 τόνων CO2 αλλά και περισσότερων από 2.600 MWh ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως.

• Η εγκατάσταση της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας θα διαδραματίσει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στα σχέδια εξηλεκτρισμού της Ford. Η μονάδα, η οποία θα συνεχίσει την κατασκευή του Puma, του επιβατικού οχήματος της εταιρείας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, θα ξεκινήσει την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Ford Puma το 2024.

• Επίσης, το εργοστάσιο στη Βαλένθια της Ισπανίας έχει ήδη αναδειχθεί ως η προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις της τα οποία θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς.

• Η ηλεκτρική ενέργεια με την οποία τροφοδοτούνται σήμερα τα εργοστάσια της Ford στην Ευρώπη είναι ήδη 100% ανανεώσιμη.

• Το BlueOval Charging Network της Ford έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 300.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, ενώ για τους εργαζόμενους της εταιρείας, 1.000 σταθμοί φόρτισης πρόκειται να προστεθούν στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της μέχρι το 2023.

• Η Ford προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της τη χημεία μπαταριών σιδήρου φωσφορικού λιθίου (LFP), παράλληλα με την υπάρχουσα χημεία νικελίου κοβαλτίου μαγγανίου (NCM). Χάρη στην προσθήκη αυτή δημιουργείται ακόμη μεγαλύτερη δυνατότητα παραγωγής για ηλεκτρικά οχήματα υψηλής ζήτησης, παρέχοντας στους πελάτες πολλά χρόνια λειτουργίας με ελάχιστη απώλεια αυτονομίας. Την ίδια στιγμή, μειώνεται επίσης η εξάρτηση από σπάνια όσο και κρίσιμα ορυκτά, όπως το νικέλιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!