Τα Corsa-e και Mokka-e μπορεί να κυκλοφόρησαν πρόσφατα, όμως η Opel διαθέτει εμπειρία 10 ετών στις μπαταρίες υψηλής τάσης και τα συστήματα ηλεκτροκίνησης, από το Ampera το 2011.
Παράλληλα λοιπόν με το λανσάρισμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Opel εξέλιξε τεχνικό κέντρο για τη συντήρηση των μπαταριών υψηλής τάσης, στις κεντρικές της εγκαταστάσεις στο Russelsheim.
Εκεί ελέγχονται και, αν απαιτείται, επισκευάζονται μπαταρίες όλων των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP (Corsa-e και Mokka-e), καθώς και τα Combo-e, Vivaro-e και Zafira-e Life. Έως το τέλος του 2021, η Opel θα έχει διαθέσιμα 9 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έως το 2024 θα προσφέρει μία εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο της.
Όλοι οι εργαζόμενοι στο «Κέντρο Ανακατασκευής Μπαταριών» είναι εξειδικευμένοι στην ηλεκτρική ενέργεια και έχουν λάβει εκπαίδευση στην υψηλή τάση (πιστοποίηση επιπέδου 5). Οι τεχνικοί στο Κέντρο Μπαταριών αναλαμβάνουν περιπτώσεις τις οποίες οι επισκευαστές από όλη την Ευρώπη δεν δύνανται να διαχειριστούν. Πέρυσι, ο αριθμός ανήλθε σε περίπου 100 βλάβες (σε οχήματα ηλικίας έως και δέκα ετών), που αφορούσαν είτε τη μονάδα ελέγχου ή στη χειρότερη περίπτωση μία κυψέλη μπαταρίας.
Η μπαταρία φτάνει στο Rüsselsheim σε στεγανοποιημένη συσκευασία, η οποία ανοίγεται από τους ειδικούς στην υψηλή τάση. Η ελαττωματική κυψέλη αντικαθίσταται και ολόκληρη η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη. Σε περίπτωση σοβαρότερης ζημιάς – όπως μετά από μία σύγκρουση – ένας ικανός αριθμός από ανακατασκευασμένες μπαταρίες είναι πάντα διαθέσιμος στο Rüsselsheim για αντικατάσταση. Ο πελάτης παραλαμβάνει μία μπαταρία ανακατασκευής για αντικατάσταση.