Στο έλεος του κυκλοφοριακού και η Θεσσαλονίκη

Ο Δήμαρχος της πόλης παρουσίασε σχεδιασμό 10 σημείων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος

Στο έλεος του κυκλοφοριακού και η Θεσσαλονίκη

Ο Δήμαρχος της πόλης παρουσίασε σχεδιασμό 10 σημείων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος

Τα φαινόμενα κυκλοφοριακής συμφόρησης παρατηρούνται σε καθημερινή βάση όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και στη Θεσσαλονίκη. Κατά τη συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, ο Δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας ανακοίνωσε δέσμη παρεμβάσεων αλλά και διεκδικήσεων, ώστε να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Ο κ. Ζέρβας ζητά – μεταξύ άλλων – να επιτραπεί ο διπλασιασμός της δύναμης της Δημοτικής Αστυνομίας και να ενισχυθεί η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης με επιπλέον προσωπικό.

Παράλληλα ανέφερε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης ετοιμάζει τη δημιουργία 20 σημείων στάθμευσης στην πόλη, εφαρμόζει το πρόγραμμα απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης και συνεργάζεται με τον ΟΑΣΘ, αξιοποιώντας τα στοιχεία που συγκεντρώνονται μέσω τηλεματικής.

Αναλυτικά ο σχεδιασμός των δέκα σημείων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού που παρουσίασε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στο δημοτικό συμβούλιο:

  1. Ετοιμάζουμε 20 σημεία στάθμευσης μέσα στον αστικό ιστό περίπου 700 θέσεων
  2. Απομακρύνουμε συστηματικά εγκαταλειμμένα οχήματα, που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης
  3. Στηρίξαμε πολιτικά αλλά και εμπράκτως την ανάταξη του ΟΑΣΘ
  4. Η Δημοτική Αστυνομία έχει σπάσει κάθε ρεκόρ ελέγχων στους δρόμους της πόλης
  5. Ζητούμε από την ελληνική κυβέρνηση να δοθεί η δυνατότητα τουλάχιστον διπλασιασμού της δύναμης της Δημοτικής Αστυνομίας. Σήμερα η υπηρεσία αριθμεί περίπου 80 άτομα, ενώ στο οργανόγραμμα απαιτούνται περισσότερα από 300 στελέχη
  6. Ζήτησα από τον αρμόδιο Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και από τον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. την άμεση ενίσχυση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης με περισσότερους τροχονόμους, με στόχο την υποβοήθηση της κυκλοφορίας ειδικά κατά τις ώρες αιχμής
  7. Επαναφέρουμε τη συνεργασία με τον ΟΑΣΘ. Τα στοιχεία που συγκεντρώνονται μέσω της τηλεματικής θα δείξουν ακριβώς πού και πότε πονάει η πόλη, ώστε να αναλαμβάνουμε κοινή πρωτοβουλία στους λεωφορειόδρομους και σε όποιο άλλο σημείο απαιτείται επέμβαση της Δημοτικής Αστυνομίας
  8. Προχωράμε τη διαδικασία για το υπόγειο πάρκινγκ στην πλατεία Ελευθερίας
  9. Συνεργαζόμαστε με το ΙΜΕΤ – ΕΚΕΤΑ, έχοντας ετοιμάσει το δικό μας Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, το οποίο λαμβάνεται υπόψη σε κάθε ανάπλαση και σε κάθε παρέμβαση
  10. Προχωρούμε στην ενίσχυση του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου, ώστε να διαμορφωθεί ένα «στρατηγείο» κυκλοφορίας για τη Θεσσαλονίκη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!