To επικείμενο νέο μέλος της ηλεκτρικής γκάμας της Audi κάνει ένα ακόμα πέρασμα από τον φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο καθώς συνεχίζει τις δοκιμές εξελίξεις με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά, αποκαλύπτοντας την ομοιότητά του με το ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην Σαγκάη το 2021.
Τη σιλουέτα του χαρακτηρίζουν η coupe χάραξη της οροφής και η fastback σχεδίαση πίσω, στοιχεία που υπηρετούν τόσο την αεροδυναμική όσο και την πρακτικότητα της κατασκευής. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του ομώνυμου concept είχε επιτύχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.22 κάτι που αναμένεται να ισχύσει και για την έκδοση παραγωγής.
Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση, οι κάμερες έχουν αντικατασταθεί με συμβατικούς εξωτερικούς καθρέπτες αν και οι πρώτες θα αποτελέσουν δεδομένα επιλογή του προαιρετικού εξοπλισμού όπως επιβάλλουν οι συνήθειες της Audi σε ό,τι αφορά τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που βρίσκονται στο άνω άκρο της γκάμας της.
Αυτό που επίσης διαφέρει σε σχέση με το concept car είναι τα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω καθώς, αφενός τα μπροστινά σώματα δεν είναι διαιρούμενα αλλά ενιαία ενώ τα πίσω έχουν εγκαταλείψει την ενιαία διαμόρφωση προς όφελος δυο ξεχωριστών φώτων στα άκρα του πορτ μπαγκάζ.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, το σημαντικότερο στοιχείο σε σχέση με το νέο A6 e-tron είναι ότι θα βασίζεται στην νέα εκδοχή της Premium Platform Electric η οποία θα φιλοξενήσει επίσης και το επικείμενο Q6 e-tron το οποίο θα προηγηθεί και θα μοιράζεται πολλά κοινά με το ηλεκτρικό A6. Αμφότερα αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους εντός του 2023 με μικρή χρονική απόσταση μεταξύ τους.
Η νέα πλατφόρμα θα συνδυάζεται με νέας τεχνολογίας μπαταρίες αυξημένης απόδοσης αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για τα μεγέθη τόσο της χωρητικότητας της μπαταρίας όσο και της αυτονομία. Στην περίπτωση του πρωτότυπου πάντως η μπαταρία είχε χωρητικότητα 100 kWh και υποσχόταν αυτονομία 700 χλμ. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πάντως είναι ότι –και- το A6 e-tron θα διαθέτει τo κύκλωμα των 800 Volt που θα επιτρέπει την φόρτιση με τάση έως και 270 kW, επιτρέποντας την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε 25 λεπτά.
Στην περίπτωση του ομώνυμου concept car, η Audi είχε επιλέξει ένα… δικινητήριο ηλεκτρικό σύνολο το οποίο εξασφάλιζε ισχύ 475 ίππων και 800 Nm ροπής καθώς και κίνηση σε όλους τους τροχούς, συνδυασμός που δεδομένα θα υπάρχει και στην πραγματικότητα παραγωγής του A6 e-tron. Φυσικά, την γκάμα εκδόσεων θα συμπληρώσουν και μικρότερης ισχύος, πισωκίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ οι οποίες θα τοποθετηθούν στην βάση της γκάμας.
Μεταξύ των δεδομένων προδιαγραφών του A6 e-tron θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η παρουσία ρυθμιζόμενης αερανάρτησης με διάταξη πολλαπλών συνδέσμων μπροστά και πίσω και ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους.
Περισσότερα θα μάθουμε σύντομα με δεδομένο ότι το 2023 είναι προ των πυλών και παρόλο που το A6 e–tron είναι δεύτερο στη σειρά σε σχέση με τις ηλεκτρικές αφίξεις της Audi, η πρεμιέρα του Q6 e–tron η οποία βρίσκεται πιο κοντά αναμένεται να ρίξει περισσότερο φως (και) στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Α6.