Formula E-Μονακό: «1-2» της Jaguar

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το E-Prix της Formula E στους δρόμους του Μονακό, όπου η Jaguar, με πολύ έξυπνη ομαδική στρατηγική, έκανε το «1-2», με τον Mitch Evans νικητή.

Οι δύο Νοτιοζηλανδοί οδηγοί της Jaguar κυριάρχησαν στο E-Prix του Μονακό, τον 8o γύρο της φετινής σεζόν της Formula Ε, του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων της FIA, με πολύ έξυπνη ομαδική στρατηγική, που επέτρεψε στον Mitch Evans να παραμείνει επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και να κατακτά την πρώτη του φετινή νίκη.

Ο Έvans και ο έτερος οδηγός της Jaguar, Nick Cassidy είχαν δείξει πολύ εντυπωσιακό ρυθμό στις ελεύθερες δοκιμές, αλλά στους ημιτελικούς των αναμετρήσεων των κατατακτήριων δοκιμών, αμφότεροι διέπραξαν λάθη που τους περιόρισαν στη δεύτερη σειρά εκκίνησης.

Στην εκκίνηση του αγώνα, ο poleman Pascal Wehrlein (Porsche), διατηρήθηκε επικεφαλής, ακολουθούμενος από τον Stoffel Vandoorne (DS Penske), με τον Evans να περνά από την εξωτερικό της St. Devote εμπρός από τον team-mate του, Cassidy, στην 3η θέση.

O Wehrlein πήρε το πρώτο του Attack Mode στον 3ο γύρο, και έπεσε στην 5η θέση, λίγο πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας που προκάλεσε το σφοδρό ατύχημα του Edoardo Mortara στο chicane της Πισίνας, πιθανότατα λόγω τεχνικού προβλήματος στο μονοθέσιο της Mahindra.

Όταν η δράση ξεκίνησε ξανά, ο επικεφαλής Vandoorne πήρε το δεύτερο Attack Mode του και έπεσε πίσω από τους οδηγούς της Jaguar. Αυτό επέτρεψε στη βρετανική ομάδα να εφαρμόσει το αποτελεσματικό της σχέδιο, καθώς ο Cassidy καθυστέρησε τους αντιπάλους του, για να επιτρέψει στον Evans να πάρει τα δικά του Attack Mode χωρίς να χάσει την πρωτοπορία.

Στο 14ο γύρο, οι δύο οδηγοί της Jaguar αντάλλαξαν θέσεις, ώστε ο Cassidy να καταφέρει να κάνει το ίδιο πράγμα. Με το δεύτερο Attack Mode του Cassidy, ο Evans επέστρεψε στην πρωτοπορία στο 17ο από τους 31 γύρους.

Οι δύο οδηγοί της Jaguar διατήρησαν τις δύο πρώτες θέσεις, με τον Evans νικητή, αφού τα μονοθέσια της DS Penske, με τους Vandoorne και Jean-Eric Vergne να τους ακολουθούν, είχαν λιγότερη ενέργεια.

Η δεύτερη παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας λόγω της σύγκρουσης μεταξύ Nico Muller (Abt Cupra) και Jake Hughes (McLaren), δεν άλλαξε τα πράγματα. Ο Wehrlein εξασφάλισε την 5η θέση στη γραμμή τερματισμού, για να παραμείνει επικεφαλής στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, με προβάδισμα 7 βαθμών επί του Cassidy.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!