F1: Από AlphaTauri σε Visa Cash App RB, δηλαδή… Racing Bulls

H ομάδα της Formula 1 τέως γνωστή ως AlphaTauri, ανακοίνωσε ότι θα μετονομαστεί σε Visa Cash App RΒ, με το RB να είναι τα αρχικά του Racing Bulls, που είναι το επίσημο όνομά της στον επίσημο κατάλογο της FIA.

F1: Από AlphaTauri σε Visa Cash App RB, δηλαδή… Racing Bulls

H ομάδα της Formula 1 τέως γνωστή ως AlphaTauri, ανακοίνωσε ότι θα μετονομαστεί σε Visa Cash App RΒ, με το RB να είναι τα αρχικά του Racing Bulls, που είναι το επίσημο όνομά της στον επίσημο κατάλογο της FIA.

H ομάδα της Formula 1 τέως γνωστή ως AlphaTauri, ανακοίνωσε ότι η επίσημη ονομασία της θα είναι φέτος Visa Cash App RΒ. Τα πρώτα συνθετικά του ονόματος αντανακλούν τους δύο νέους βασικούς σπόνσορες της ομάδας, τη Visa και την εφαρμογή αποστολής χρημάτων Cash App, ενώ τα γράμματα RB είναι τα αρχικά του Racing Bulls, που είναι το επίσημο όνομα της ιταλικής ομάδας.

Η Racing Bulls ανακοίνωσε επίσης ότι θα πραγματοποιήσει την παρουσίαση της καινούργιας σεζόν στις 8 Φεβρουαρίου, στο Λας Βέγκας, γεγονός που σημαίνει ότι θα αποκαλύψει πιθανότατα το χρωματισμό της και όχι το καινούργιο μονοθέσιο για τη σεζόν του 2024. Η επίσημη ονομασία είχε ουσιαστικά αποκαλυφθεί την προηγούμενη εβδομάδα, όταν η AlphaTauri άλλαξε το όνομα χρήστη στους επίσημους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στον επίσημο κατάλογο ομάδων της FIA, αναγράφεται ότι το όνομα της εταιρείας που διαχειρίζεται την ομάδα είναι Racing Bulls S.p.A. Συνεπώς, αυτό το όνομα αναμένεται να χρησιμοποιείται για την ομάδα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ακριβώς όπως και η Stake F1 Team Kick Sauber αναμένεται να αναφέρεται ως Sauber.

Η ονομασία αμφότερων των ομάδων δείχνει μία κακή τάση που έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν σε μία προσπάθεια να μεγιστοποιήσουν την προβολή των χορηγών τους και τα έσοδά τους από αυτούς, και ελαχιστοποιώντας παράλληλα την πραγματική ταυτότητα της ομάδας σε… απλά αρχικά στην επίσημη ονομασία, στην περίπτωση της Red Bull.

F1 - Επίσημος κατάλογος ομάδων της FIA

Κάποιοι ισχυρίζονται ότι το Visa Cash App RB είναι για το χειρότερο όνομα στην ιστορία της Formula 1, αλλά πρόκειται απλά για ένα κόλπο μάρκετινγκ, που τραβά επικεφαλίδες σε νεκρές -ειδησεογραφικά- περιόδους, όπως αυτή του Ιανουαρίου. Όταν όλοι θα αποκαλούν την ομάδα Racing Bulls, η επίσημη ονομασία της αναμένεται να μην έχει και πολύ σημασία, όπως συμβαίνει γενικά. Μπορεί οι άνθρωποι της ομάδας να την αποκαλούν με την επίσημη ονομασία της, αλλά όλοι οι υπόλοιποι δε θα αναφέρουν τα ονόματα των χορηγών.

Επίσης, η αλλαγή ταυτότητας της Racing Bulls σημαίνει ότι δε θα χρησιμοποιείται πλέον ως εφαλτήριο για νεαρούς οδηγούς ώστε να αποκτούν περισσότερη εμπειρία, αλλά θα στοχεύει σε υψηλότερες αξιώσεις. «Η νέα ταυτότητα δεν είναι απλώς μια αλλαγή ονόματος», δήλωσε ο Oliver Hughes, επικεφαλής μάρκετινγκ της Red Bull Technology, «είναι η αρχή ενός συναρπαστικού νέου ταξιδιού που έχει σχεδιαστεί για να οδηγήσει την ομάδα σε νέα επίπεδα ανταγωνιστικότητας».

Πολλά έχουν αλλάξει στη διοίκηση της ομάδας, με τον Laurent Mekies (πρώην αθλητικός διευθυντής της Ferrari) να αντικαθιστά τον Franz Tost ως επικεφαλής ομάδας, και θα αναφέρεται στο CEO Peter Bayer. Στην ομάδα θα προσχωρήσει ο Alan Permane (πρώην αθλητικός διευθυντής της Alpine) και ο Marco Matassa από την Ακαδημία νεών οδηγών της Ferrari. H Racing Bulls έχει αποσπάσει επίσης από την Aston Martin τον αεροδυναμιστή Guru Johl, o οποίος θα αναλάβει το ρόλο του διευθυντή υποτμήματος του αεροδυναμικού τμήματος.

Παράλληλα, υπάρχουν φήμες ότι η Racing Bulls ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες του Simone Resta, του πρώην τεχνικού διευθυντή της Haas, o οποίος είδε την πόρτα της εξόδου από την αμερικανική ομάδα μαζί με τον επικεφαλής της, Günther Steiner. Η έδρα της αγωνιστικής ομάδας της Racing Bulls παραμένει στη Faenza της Ιταλίας (από τα χρόνια της Minardi), ενώ το αεροδυναμικό τμήμα θα μετακομίσει από το Bicester (όπου ενοικίαζε τις εγκαταστάσεις και την αεροδυναμική σήραγγα), στην έδρα της Red Bull, στο Milton Keynes της Αγγλίας.

Εκεί θα χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα της μεγάλης ομάδας και όσα περισσότερα εξαρτήματα επιτρέπονται από τη Red Bull Technology (που κατασκευάζει το μονοθέσιο της Red Bull Racing). Η ιταλική ομάδα είχε παραδεχθεί πέρυσι ότι ήταν λάθος που δεν είχε χρησιμοποιήσει την εμπρός ανάρτηση της Red Bull, με την έντονη anti-dive γεωμετρία που αποτρέπει το εμπρός μέρος να βυθίζεται κατά το φρενάρισμα, διατηρώντας την αεροδυναμική πλατφόρμα περισσότερο παράλληλη με το έδαφος, για καλύτερη απόδοση.

Ημερομηνίες παρουσιάσεων για το 2024

5 Φεβρουαρίου: Williams – Νέα Υόρκη (χρωματισμός)
5 Φεβρουαρίου: Sauber – Λονδίνο (χρωματισμός)
7 Φεβρουαρίου: Alpine (χρωματισμός)
8 Φεβρουαρίου: Racing Bulls – Λας Βέγκας (χρωματισμός)
11 Φεβρουαρίου: Shakedown Haas (Silverstone)
12 Φεβρουαρίου: Aston Martin – Silverstone
13 Φεβρουαρίου: Ferrari – Fiorano
14 Φεβρουαρίου: Mercedes – Silverstone
14 Φεβρουαρίου: McLaren
15 Φεβρουαρίου: Red Bull

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!