5 Υβριδικά SUV που δοκιμάσαμε πρόσφατα στο MotorOne.gr

Πέντε διαφορετικά SUV με πέντε διαφορετικά υβριδικά συστήματα κίνησης. Δείτε τις αναλυτικές δοκιμές των Hyundai Santa Fe, Nissan Qashqai, Renault Austral & Arkana και Suzuki Vitara.

5 Υβριδικά SUV που δοκιμάσαμε πρόσφατα στο MotorOne.gr

Πέντε διαφορετικά SUV με πέντε διαφορετικά υβριδικά συστήματα κίνησης. Δείτε τις αναλυτικές δοκιμές των Hyundai Santa Fe, Nissan Qashqai, Renault Austral & Arkana και Suzuki Vitara.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι για πολλούς η μεταβατική λύση προς την ηλεκτροκίνηση, καθώς προσφέρουν οικονομία καυσίμου χωρίς το άγχος της φόρτισης.

Υβριδικά συστήματα υπάρχουν διάφορα. Για παράδειγμα, το ήπιο υβριδικό σύστημα MHEV του Renault Austral 1.3T, το strong hybrid του Suzuki Vitara 1.5, το E-TECH του Renault Arkana 1.6, το Plug-in Hybrid του Hyundai Santa Fe 1.6T ή το ηλεκτρουβριδικό e-Power του Nissan Qashqai 1.5.

Τα δοκιμάσαμε όλα πρόσφατα και τα συγκεντρώσαμε παρακάτω. Δείτε τα και πατήστε στα σχετικά links για τις αναλυτικές τους δοκιμές.

 

Hyundai Santa Fe 1.6T 265 PS Plug-in Hybrid 4WD Auto

Το νέο Santa Fe επιβάλλεται με τη σχεδίασή του αλλά και το μήκος των σχεδόν 4,8 μ. που το κατατάσσει στην κατηγορία των D-SUV. Η ποιότητα και η φινέτσα δεν απουσιάζουν από το σαλόνι που μπορεί να επιλεγεί ως εξαθέσιο ή επταθέσιο. Το επαναφορτιζόμενο σύστημα Plug-in Hybrid (PHEV) απαρτίζεται από έναν τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία 13,8 kWh, 6άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (H-TRAC).

Το αποτέλεσμα δίνει συνολικά 265 ίππους που μεταφράζονται σε πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα 9 δλ.) αλλά και μεγάλη οικονομία καυσίμου.

Εάν είσαι επιμελής στη φόρτιση της μπαταρίας, η κατανάλωση στην καθημερινότητα σου δύσκολα θα ξεπεράσει τα 2,5 – 3,5 λτ./100 χλμ.., έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να κινείσαι αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως και 58 χιλιόμετρα σε μεικτό κύκλο ή 69 χιλιόμετρα εντός πόλης. Στην οδήγηση, τέλος, απολαμβάνεις ένα εξαιρετικά καλοζυγισμένο πλαίσιο που προσφέρει οδική συμπεριφορά, άνεση και ποιότητα κύλισης υψηλού επιπέδου.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Santa Fe 1.6T 265 PS PHEV 4WD Auto

 

Nissan Qashqai 1.5 e-Power Auto

Είναι υβριδικό αλλά κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς να απαιτεί φόρτιση και με αυτονομία που μπορεί να φτάσει και τα 1.000 χιλιόμετρα! Το νέο Qashqai e-Power διαθέτει ένα νέο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 turbo με έναν ηλεκτρικό, χωρίς ωστόσο ο πρώτος να δίνει κίνηση στο αυτοκίνητο, αφού λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας των 2,1 kWh.

Την κίνηση των εμπρός τροχών αναλαμβάνει αποκλειστικά ο ηλεκτρικός κινητήρας που αποδίδει 190 ίππους, δίνοντας πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα σε 7,9 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.

Εξαιρετική είναι και η κατανάλωση καυσίμου: 5,3 λτ./100 χλμ. αν οδηγείς με ελαφρύ πόδι και κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. αν δεν είσαι και τόσο προσεκτικός. Κατά τα λοιπά, το κιβώτιο είναι αυτόματο (μονής σχέσης), η οδική συμπεριφορά ασφαλέστατη και η κύλιση ιδιαίτερα ποιοτική. Στα μείον ο θόρυβος του μοτέρ βενζίνης όταν κινείσαι συνεχώς με γρήγορο ρυθμό.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Nissan Qashqai e-Power

 

Renault Austral 1.3 MHEV 160 PS Auto

Ο αντικαταστάτης του Kadjar έρχεται στην έκδοση mild hybrid με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.333 κ.εκ 160 ίππων και δυνατές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Η ισχύς περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) που προσφέρει και διαβάθμιση 7 σχέσεων.

Χάρη και στην ήπια υβριδική τεχνολογία δεν χρειάζεται να είσαι προσεκτικός στο γκάζι για να δεις κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο – αναλόγως βέβαια τη χρήση. Γενικά, η κεντρική ιδέα συμπεριφοράς και αίσθησης που αποκομίζεις πίσω από το τιμόνι του εντυπωσιακού σε εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής και ευρυχωρία C-SUV, είναι μια εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στον σπορ προσανατολισμό, χωρίς αρνητική επίδραση στο υψηλό επίπεδο άνεσης.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Renault Austral 1.3 MHEV 160 PS

 

Renault Arkana 1.6 E-TECH Hybrid 145 PS Auto

Πρόκειται για ένα C-SUV με ιδιαίτερο σχεδιασμό που παραπέμπει σε coupe, ευρύχωρο και καλά εξοπλισμένο εσωτερικό και πολλές προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας. Το υβριδικό Arkana E-TECH εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ισχύ 94 PS, έναν ηλεκτροκινητήρα με 49 PS, μια γεννήτρια/μίζα (High-voltage Starter Generator) με 20 PS, μπαταρία 1,2 kWh και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η συνδυαστική ισχύς είναι 145 ίπποι, απόδοση ικανή για να εξασφαλίσει καλές επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα σε 10,8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 172 χλμ./ώρα. Στα υπέρ και η χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου που κυμαίνεται στα 5,4 λt/100 χλμ., όπως και η οδική συμπεριφορά που συνδυάζει άνεση και ασφάλεια.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Renault Arkana 1.6 E-TECH Hybrid 145 PS

 

Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid 116 PS 4WD Auto

Η φουλ υβριδική έκδοση του δημοφιλούς Vitara έρχεται ως Strong Hybrid με κινητήρας βενζίνης 1.5 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα 33 ίππων, μπαταρία 0,84 kWh και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (AGS). Συνδυαστικά η ισχύς ανέρχεται σε 116 ίππους και στην περίπτωσή μας περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AllGrip. Η υπόθεση επιδόσεις δεν είναι με το μέρος του, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 13,5 δλ..

Από την άλλη, το υβριδικό Suzuki μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση έως 4,5 χιλιομέτρων. Αν είσαι συνεπής σε φυσιολογικό ρυθμό οδήγησης θα βλέπεις νούμερα κατανάλωσης που ξεκινούν από 6 λτ./100 χλμ.. Καλοί χώροι για τέσσερις ενήλικες και μικρό πορτμπαγκάζ 289 λίτρων ολοκληρώνουν την εικόνα ενός άνετου, ευχάριστου και ασφαλούς στη οδήγηση B-SUV.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid 4WD 6AGS

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!