11 Νέα Μοντέλα που έρχονται στην Ελληνική αγορά τον Ιούνιο

Μεταξύ των νέων μοντέλων που αναμένουμε στην Ελλάδα μέσα στον Ιούνιο είναι ένα από τα σημαντικότερα υβριδικά μοντέλα, το φτηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς και ένα κορυφαίο σπορ SUV 625 ίππων.

11 Νέα Μοντέλα που έρχονται στην Ελληνική αγορά τον Ιούνιο

Μεταξύ των νέων μοντέλων που αναμένουμε στην Ελλάδα μέσα στον Ιούνιο είναι ένα από τα σημαντικότερα υβριδικά μοντέλα, το φτηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς και ένα κορυφαίο σπορ SUV 625 ίππων.

Ιδιαίτερα «παραγωγικός» θα είναι ο Ιούνιος για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καθώς αναμένονται 11 σημαντικά νέα μοντέλα. Το γκρουπ των νεοεισερχόμενων περιλαμβάνει επιλογές κάθε κατηγορίας: από εντελώς νέα ή ανανεωμένα μέχρι πολύ ειδικές εκδόσεις, από SUV και οικογενειακά μέχρι σπορ κουπέ και από βενζινοκίνητα μέχρι αμιγώς ηλεκτρικά.

Πιο αναλυτικά, πρόκειται για τα plug-in hybrid Toyota Prius, Alfa Romeo Tonale και Opel Grandland GSE, την εκρηκτική BMW M2, την κορυφαία έκδοση AMG 53 της Mercedes EQE SUV, τα υβριδικά Honda Jazz e:HEV και Hyundai Kona, τα ηλεκτρικά Dacia Spring και Renault Megane και τα ανανεωμένα Volkswagen ID.3 και Mazda2.

Δείτε τα όλα παρακάτω και πατήστε στα σχετικά links για περισσότερες πληροφορίες.

 

ALFA ROMEO TONALE PHEV

Η γκάμα της Tonale εμπλουτίζεται με τη νέα, τετρακίνητη, plug-in hybrid έκδοση που συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης 1.3 Turbo με ηλεκτρικό κινητήρα, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και μπαταρία 15,5 kWh. Η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι 280 ίπποι και η μέση κατανάλωση μόλις 1,2 λτ./100 χλμ.. Η Tonale PHEV έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα για έως και 80 χλμ., με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Οι τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί και είναι 55.900 € για την ειδική έκδοση λανσαρίσματος Edizione Speciale και 58.100 € για την Veloce.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ALFA ROMEO TONALE

 

BMW M2

Η νέα Μ2 έχει χάσει την κομψότητα της προκατόχου της αλλά εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις της. Είναι ίσως η τελευταία εκπρόσωπος των BMW M όπως τις γνωρίσαμε τις προηγούμενες δύο δεκαετίες, με δύναμη και συμπεριφορά που απορρέουν περισσότερα από τα μηχανικά μέρη και λιγότερο από την ηλεκτρική και ηλεκτρονική τεχνολογία. Ο 3λιτρος 6κύλινδρος κινητήρας αποδίδει ισχύ 460 ίππων και ροπή 550 Nm και επιταχύνει το γερμανικό κουπέ από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ.. Η μέγιστη ταχύτητα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και μπορεί να αυξηθεί στα 285 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package.

Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Αντίθετα με την σύγχρονη τάση που θέλει τα σπορ μοντέλα να είναι διαθέσιμα αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο, η νέα M2 θα προσφέρεται προαιρετικά και με 6άρι χειροκίνητο. Στο οδηγοκεντρικό ταμπλό κυριαρχεί το BMW Curved Display με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ και οθόνη infotainment 14,9’’ με ψηφιακό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant. Η τιμή της νέας BMW M2 στην Ελλάδα έχει ανακοινωθεί στα 92.000 €.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ BMW M2

 

DACIA SPRING

Το φτηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς θα είναι το Dacia Spring μόλις λανσαριστεί στα μέσα Ιουνίου. Θα είναι διαθέσιμο μόνο στην ισχυρότερη έκδοση Extreme των 65 ίππων, καθώς η βασική με τον ηλεκτροκινητήρα των 44 ίππων δεν θα εισαχθεί. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο μετάδοσης, με το σύνολο να εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και βελτιωμένη ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Το Spring Extreme υπόσχεται αυτονομία της τάξεως των 220 km σε μικτό και 305 km σε αστικό κύκλο. Η τιμή του, σύμφωνα με πληροφορίες του MotoOne.gr, θα είναι κοντά στα 22.000 ευρώ (με την επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»).

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ DACIA SPRING EXTREME

 

HONDA JAZZ e:HEV

REFRESHED JAZZ e:HEV LINE-UP GAINS NEW ADVANCE SPORT VARIANT

Τα ανανεωμένα, αποκλειστικά υβριδικά Honda Jazz και Jazz Crosstar λανσάρονται στην ελληνική αγορά στα τέλη Ιουνίου. Εμφανισιακά ξεχωρίζουν από τους νέους προφυλακτήρες και τη μάσκα, τους σκουρόχρωμους προβολείς, τα καινούρια σχέδια ζαντών και τις αλλαγές στο τιμόνι και τον διάκοσμο της καμπίνας. Στη γκάμα προστίθεται και η νέα έκδοση Advance Sport με ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση, σφικτότερη ανάρτηση και τροχούς 16’’.

Το σημαντικότερο στο νέο supermini της Honda όμως είναι η αρκετά βελτιωμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος e:HEV. Οι μηχανικοί της Ιαπωνικής εταιρείας αύξησαν την ισχύ του βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων στους 107 ίππους (+10 PS), του βασικού ηλεκτροκινητήρα στους 122 ίππους (+14 PS) και του ηλεκτρικού μοτέρ-γεννήτριας στους 106 ίππους (+11 PS). Αλλαγές έχει υποστεί και το αυτόματο κιβώτιο CVT για ακόμη πιο ομαλή λειτουργία.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ HONDA JAZZ e:HEV

 

HYUNDAI KONA

Το Hyundai Kona δεύτερης γενιάς διακρίνεται για τη φουτουριστική του σχεδίαση και θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό (EV), υβριδικό (HEV), καθώς και με κινητήρες βενζίνης. Πιο αναλυτικά, στη βάση θα υπάρχει ο 1.0 Turbo βενζίνης με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και ισχύ 120 ίππων, στο άνω άκρο ο 1.6T των 198 ίπων και ενδιάμεσα η full υβριδική έκδοση 1.6 HEV με 141 ίππους. Η γκάμα θα περιλαμβάνει επίσης την σπορ έκδοση N Line και επιλογές με σύστημα τετρακίνησης, ενώ κάθε εκδοχή του κορεατικού B-SUV θα έχει το δικό της ξεχωριστό στυλ. Το αμιγώς ηλεκτρικό Kona EV με τους 204 ίππους θα ακολουθήσει το φθινόπωρο.

Το εσωτερικό του νέου B-SUV είναι οδηγοκεντρικό και σχεδιασμένο έτσι ώστε να παρέχει ακόμη μεγαλύτερη ευρυχωρία χάρη και στο μεγαλύτερο μήκος που φτάνει τα 4.355 χιλ.. Οι δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών και η κεντρική κονσόλα universal ενισχύουν το hi-tech προφίλ του νέου Kona. Σύμφωνα με τη Hyundai, τέλος, μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, ένας τομέας που το προηγούμενο μοντέλο υστερούσε έναντι του ανταγωνισμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ HYUNDAI KONA

 

MAZDA2

Το ανανεωμένο Mazda2 ξεχωρίζει κυρίως από την ανασχεδιασμένη μάσκα, η οποία στις απλές εκδόσεις έχει αποκτήσει κάλυμμα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και στις πλουσιότερες έχει μαύρο πλέγμα. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ακόμη νέες τεχνολογίες και εσωτερικές επενδύσεις, καθώς και τις ειδικές εκδόσεις Homura και Homura Aka. Η γκάμα περιλαμβάνει τρεις ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης 1,5 λίτρων, με ισχύ 75, 90 και 115 ίππων αντίστοιχα. Η έκδοση των 90 ίππων είναι διαθέσιμη και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι εκδόσεις e-Skyactiv G90 και e-Skyactiv G115 είναι εφοδιασμένες με το ήπιο υβριδικό σύστημα Mazda Mild Hybrid.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι τώρα πλουσιότερος, ενώ βελτιώσεις υπάρχουν και στο πλαίσιο, με αναθεωρημένη ανάρτηση και σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus). Το νέο Mazda2 προσφέρεται με 6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο πωλήσεων της Mazda με τιμή εκκίνησης 16.511 €.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ MAZDA2

 

MERCEDES-AMG EQE SUV 53 4MATIC

Der neue Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV (Vorläufige Angaben WLTP | Stromverbrauch kombiniert: 27,8–22,6 kWh/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 0 g/km; Elektrische Reichweite: 375–470 km); Exterieur : MANUFAKTUR alpingrau uni ; Interieur: Leder Nappa AMG - schwarz / spacegrau;Vorläufige Angaben WLTP | Stromverbrauch kombiniert: 27,8–22,6 kWh/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 0 g/km; Elektrische Reichweite: 375–470 km* The new Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+ SUV (Provisional data WLTP | combined electrical consumption: 27.8–22.6 kWh/100 km; combined CO2 emissions: 0 g/km; Electrical range: 375–470 km); exterior: MANUFAKTUR alpine grey solid; interior: AMG nappa leather - black / space grey;Provisional data WLTP | combined electrical consumption: 27.8–22.6 kWh/100 km; combined CO2 emissions: 0 g/km; Electrical range: 375–470 km*

Η Mercedes-AMG EQE SUV 53 4MATIC, η κορυφαία έκδοση του μεγάλου ηλεκτρικού SUV της Γερμανικής εταιρίας, είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά με τιμή 150.330 ευρώ (προ επιδότησης). Πρόκειται για την ισχυρότερη από τις δύο εκδόσεις AMG στη γκάμα της EQE SUV. Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που προσφέρουν τετρακίνηση και αποδίδουν συνδυαστικά ισχύ 625 ίππων και ροπή 950 Nm, τιμές που με το προαιρετικό πακέτο AMG DYNAMIC PLUS ανεβαίνουν σε 687 ίππους και 1.000 Nm αντίστοιχα.

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 220 χλμ./ώρα (240 χλμ./ώρα με το πακέτο AMG DYNAMIC PLUS). Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 90,6 kWh προσφέρει αυτονομία έως 470 χλμ., ενώ μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή (DC) ισχύος 170 kW, ανακτώντας ενέργεια επαρκή για 220 χλμ. σε μόλις 15’. Χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 22 kW, η μπαταρία φτάνει από το 0% στο 80% σε 32 λεπτά.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ MERCEDES EQE SUV

 

OPEL GRANDLAND GSE

Το σπορ υβριδικό SUV της Opel είναι το τρίτο μοντέλο της σειράς GSe μετά τα Astra και Astra Sports Tourer. Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν 1.6 Turbo βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες, έχει συνδυαστική απόδοση 300 ίππων και επιταχύνει το τετρακίνητο SUV από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ.. Ο σπορ χαρακτήρας του κορυφαίου Grandland ενισχύεται από αντίστοιχες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το πλαίσιο, ακόμη πιο δυναμική εξωτερική εμφάνιση, ανάλογες πινελιές στον διάκοσμο της καμπίνας και πλουσιότερο εξοπλισμό.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ OPEL GRANDLAND GSE

 

RENAULT MEGANE E-TECH

Είναι πολύ πιθανό μέσα στον Ιούνιο να έρθει στην Ελλάδα και το νέο Megane E-Tech. Το δημοφιλές γαλλικό μικρομεσαίο hatchback έκανε μια μεγάλη, διπλή στροφή στην ιστορία του, αφενός προς την αμιγή ηλεκτροκίνηση και αφετέρου προς τον Crossover χαρακτήρα, με αυξημένο ύψος από το έδαφος. Η τέταρτη γενιά του Megane συνοδεύεται από τον όρο E-TECH, ο οποίος υποδηλώνει πως το νέο μοντέλο δεν θα διαθέτει πλέον καμία έκδοση με θερμικό κινητήρα, παρά μόνο αποκλειστικά ηλεκτρικό μοτέρ, που θα φτάνει μέχρι και τους 215 ίππους. Η αυτονομία του θα αγγίζει τα 470 χιλιόμετρα. Παράλληλα, το εσωτερικό ψηφιοποιείται πλήρως με δύο οθόνες -του πίνακα οργάνων και των πολυμέσων- υψηλής ευκρίνειας.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ RENAULT MEGANE E-TECH

 

TOYOTA PRIUS

Το ολοκαίνουριο Prius 5ης γενιάς θα διατίθεται στην Ελλάδα και στην Ευρώπη αποκλειστικά ως plug-in hybrid. Αυτό σημαίνει πως θα μπορεί να φορτίζει τη μπαταρία του τόσο εν κινήσει αλλά και στην πρίζα, για να προσφέρει αυξημένη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια – έως και 69 χλμ.. Το υβριδικό σύστημα απαρτίζεται από έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο εμπρός και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 223 ίππους.

Το εσωτερικό υιοθετεί μία μίνιμαλ αισθητική και προσφέρει μεγαλύτερους χώρους, χάρη και στο μακρύτερο μεταξόνιο. Υπάρχουν δύο στάνταρ οθόνες, μία 7’’ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7’’ και μία για το infotainment.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ TOYOTA PRIUS

 

VOLKSWAGEN ID.3

Το ανανεωμένο Volkswagen ID.3 παρουσιάστηκε τον Μάρτιο και είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά από τα τέλη Απριλίου, με τα πρώτα αυτοκίνητα να έρχονται μέσα στον Ιούνιο. Το νέο μοντέλο διακρίνεται για τον εκσυγχρονισμένο σχεδιασμό μέσα-έξω και την βελτιωμένη ποιότητα βιώσιμων υλικών μη ζωικής προέλευσης στην καμπίνα. Εξοπλίζεται με το πρόσφατο λειτουργικό σύστημα που είναι σε θέση να λαμβάνει ενημερώσεις “over-the-air” (OTA), καθώς και με τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης.

Η γκάμα περιλαμβάνει δύο επιλογές συστημάτων κίνησης. Το ID.3 PA Pro έχει ισχύ 204 ίππους και μπαταρία 58 kWh που δίνει αυτονομία 397-429 km και το ID.3 PA Pro S με 204 ίππους, μπαταρία 77 kWh και αυτονομία 397-559 km. Στο εσωτερικό, υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3’’, οθόνη αφής 12’’ για το σύστημα πολυμέσων, καθώς και προαιρετικό head-up-display επαυξημένης πραγματικότητας (AR head-up display). Νέες λειτουργίες είναι επίσης το Plug & Charge που απλουστεύει τη φόρτιση και ο έξυπνος Προγραμματιστής Διαδρομών Ηλεκτρικού Οχήματος.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ VOLKSWAGEN ID.3

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!