Hyundai Kona: Σε κοντινό πλάνο

Η Hyundai δημοσιοποιεί λίγες ακόμα πληροφορίες για το νέο, μεγαλύτερο σε μέγεθος και σαφώς με μεγαλύτερη έμφαση στο δίπτυχο άνεσης-εργονομίας, Kona

Hyundai Kona: Σε κοντινό πλάνο

Η Hyundai δημοσιοποιεί λίγες ακόμα πληροφορίες για το νέο, μεγαλύτερο σε μέγεθος και σαφώς με μεγαλύτερη έμφαση στο δίπτυχο άνεσης-εργονομίας, Kona

Η κορεατική φίρμα αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες της νέας, δεύτερης κατά σειρά γενιάς του Kona και πλέον επανέρχεται με ακόμα πιο αποκαλυπτικές εικόνες αλλά και νέες πληροφορίες για το μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο σε «συμβατική» έκδοση με θερμικό κινητήρα, υβριδική αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα παρουσιαστεί πλήρως τον προσεχή Μάρτιο, μαζί με τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά των υπολοίπων.

Αρχικά, όπως τονίζει η Hyundai, ο σχεδιασμός του νέου Kona ξεκίνησε, αντίστροφα, από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, στοιχείο που, μεταξύ άλλων, οδήγησε και στην αύξηση των διαστάσεων του που, με τη σειρά τους, υπόσχονται μεγαλύτερη ευρυχωρία και χρηστικότητα.

Αναλυτικότερα, το νέο Kona θα έχει μήκος αυξημένο κατά 14,5 εκ. με το αντίστοιχο μέγεθος να φτάνει τα 4,35 μ. ως απόρροια και του αυξημένου κατά 6,0 εκατοστά μεταξονίου που διαμορφώνεται σε 2,66 μ. Τις διαστάσεις συμπληρώνουν το πλάτος των 1,825 μ. και ύψος που διαμορφώνεται σε 1,58 μ. με την επιλογή των τροχών των 17 ιντσών.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το Kona υπόσχεται περισσότερο χώρο κατά πλάτος για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας του. Επιπλέον, τα νέα καθίσματα με πάχος μόλις 8,5 εκατοστών υπόσχονται και περισσότερο χώρο για τα κάτω άκρα τους (+7,7 εκ.) ενώ αυξημένος κατά 1,1 εκ. είναι και ο διαθέσιμος χώρος καθ΄ύψος.

Ταυτόχρονα ο χώρος αποσκευών αυξάνει την χωρητικότητά του σε ως και 723 λίτρα με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων ενώ η μετακίνηση του επιλογέα σχέσεων του shift-by-wire λογικής  πίσω από το τιμόνι έχει απελευθερώσει χώρο στην κεντρική κονσόλα για την αποθήκευση μεγαλύτερων αντικειμένων. Να σημειωθεί ότι στις εξοπλιστικές προδιαγραφές του νέου Kona συγκαταλέγεται και μια ηλεκτρικά ανοιγόμενη θύρα αποσκευών η οποία επιτρέπει και τον προγραμματισμό της σε ό,τι αφορά την ταχύτητα που ανοίγει και κλείνει.

Στις ευκολίες του νέου Kona συγκαταλέγονται επίσης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μνήμης, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών αλλά και ένα νέο infotainment που επιδέχεται Over-The-Air αναβαθμίσεις. Παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία NFC ο οδηγός μπορεί να μετατρέψει το smartphone του σε κλειδί, κλειδώνοντας και ξεκλειδώνοντας το αυτοκίνητό του μέσω κινητού. Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και σε όρους ηχομόνωσης χάρη σε μια εκτεταμένη αναθεώρηση των επενδύσεων, των γυάλινων επιφανειών, του ηχομονωτικού υλικού αλλά και τη δυνατότητα επιλογής τροχών 19 ιντσών με αποτελεσματικότερη τεχνολογία απορρόφησης ήχων.

Το infotainment αποτελείται από δύο οθόνες 12,3 ιντσών χωρίς να αποχωρίζεται πλήρως τους φυσικούς διακόπτες που εξακολουθούν να φιλοξενούνται σε αφθονία, χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα, σε ένα υβρίδιο σχεδίασης που υπόσχεται ευκολότερη πρόσβαση στα διάφορα μενού και περισσότερη χρηστικότητα και εργονομία, φιλοδοξώντας να προσφέρει την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στον ψηφιακό και τον αναλογικό κόσμο.

Αν και οι κινητήρες δεν ανακοινώνονται προς το παρόν από την Hyundai, οι συμβατικές και οι υβριδικές εκδόσεις θα εφοδιάζονται με turbo κινητήρα 1,6 λίτρου ο οποίος στην πρώτη περίπτωση αναμένεται να προσφέρει 198 ίππους και στην δεύτερη 140 ίππους εστιάζοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας, αν και τα παραπάνω μεγέθη μένουν να επιβεβαιωθούν επισήμως. Tα σύνολα θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Οι προδιαγραφές της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης παράμένουν προς το παρόν μυστήριο το οποίο ωστοσο, πολύ σύντομα, θα διαλευκανθεί -αν και το πιθανότερο είναι ότι θα μιμηθούν το KIA e-Niro.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!