F1: Τα χρώματα της Haas για το 2023

H Haas παρουσίασε το χρωματισμό με τον οποίο θα αγωνίζεται φέτος στη Formula 1, που φέρει τα λογότυπα του καινούργιου βασικού της σπόνσορα. Φέτος, η μικρή αμερικανική ομάδα θα παρατάξει ένα πολύπειρο οδηγικό δίδυμο.

F1: Τα χρώματα της Haas για το 2023

H Haas παρουσίασε το χρωματισμό με τον οποίο θα αγωνίζεται φέτος στη Formula 1, που φέρει τα λογότυπα του καινούργιου βασικού της σπόνσορα. Φέτος, η μικρή αμερικανική ομάδα θα παρατάξει ένα πολύπειρο οδηγικό δίδυμο.

H αμερικανική ομάδα της Formula 1, η Haas, παρουσίασε το χρωματισμό της για το 2023 με τον νέο βασικό της σπόνσορα, τη Moneygram, όχι όμως και το καινούργιο της μονοθέσιο για τη φετινή σεζόν, την VF-23, η οποία θα κάνει το πρώτο της shakedown στο Silverstone στις 11 Φεβρουαρίου, πριν από το μοναδικό τριήμερο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στο Sakhir του Μπαχρέιν (23-25/2).

Από αυτές τις φωτογραφίες, που αποτελούν ψηφιακές αναπαραστάσεις, παρατηρείται ότι τα καλύμματα των ψυγείων έχουν πάρει παρόμοια ογκώδη μορφή με αυτή των περυσινών της Ferrari, με τις διατρήσεις στο επάνω μέρος τους. Επίσης, τροποποιημένη είναι η ράχη του καλύμματος κινητήρα, αλλά η τελική μορφή του μονοθεσίου ενδέχεται να είναι διαφορετική.

Ο 30χρονος Δανός Kevin Magnussen παραμένει στην ομάδα έπειτα από την επιστροφή του στη Formula 1 πέρυσι και θα τον πλαισιώσει ο 35χρονος Γερμανός Nico Hulkenberg, ο οποίος θα κάνει φέτος την πρώτη του πλήρη σεζόν από το 2019. Για 5η συνεχή χρονιά, εφεδρικός οδηγός της Haas θα είναι ο 26χρονος Βραζιλιάνος Pietro Fittipaldi, εγγονός του δύο φορές Πρωταθλητή της Formula 1, Emerson Fittipaldi.

Με την προσθήκη της χορηγίας της εταιρείας διεθνών πληρωμών Moneygram, η Haas θα έχει τη δυνατότητα να αυξήσει το budget της και να φτάσει το ανώτατο όριο εξόδων για το 2023. Αναφέρεται ότι η συμφωνία με τη Moneygram είναι 3ετής και θα αποφέρει στη Haas 20 εκατομ. δολάρια ετησίως. Θεωρητικά, το ανώτατο όριο budget για φέτος επρόκειτο να είναι 135 εκατομμύρια δολάρια, αλλά με τις προσαυξήσεις λόγω πληθωρισμού, τη διεξαγωγή 23 αγώνων (+2,4 εκατ. $, επειδή το αρχικό budget cap αφορά 21 GP) και 6 σπριντ (+1,8 εκατ. $) για τη φετινή σεζόν, το όριο έχει διαμορφωθεί στα 153,8 εκατoμμύρια δολάρια.

Ωστόσο, αυτό δεν θα την ωθήσει να τροποποιήσει το μοντέλο που χρησιμοποιεί τώρα, προμηθευόμενη όσα περισσότερα εξαρτήματα επιτρέπουν οι κανονισμοί (μονάδα ισχύος και περιφερειακά, κιβώτιο, αναρτήσεις) από τη Ferrari, στις εγκαταστάσεις της οποίας στο Maranello εδρεύει το αεροδυναμικό τμήμα της μικρής αμερικανικής ομάδας. Το πλαίσιο κατασκευάζεται και αυτό στην Ιταλία, από την Dallara, ενώ η βάση της ομάδας βρίσκεται στο Banbury της Αγγλίας, παρότι η έδρα της επισήμως είναι στις ΗΠΑ.

Ο επικεφαλής της ομάδας της Haas, Gunther Steiner, δήλωσε για την εισροή πόρων από την Moneygram: «Τώρα, σε σύγκριση με τις άλλες ομάδες, είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί οικονομικά, όχι ανταγωνιστικοί, είμαστε ίσοι. Θέλουμε να επενδύσουμε τα χρήματα στο μονοθέσιο. Αυτή τη στιγμή, ό,τι έχουμε, το επενδύουμε στο μονοθέσιο. Το σύστημα που έχουμε, θέλουμε απλώς να το σταθεροποιήσουμε και να βεβαιωθούμε ότι χρησιμοποιούμε τα πάντα για να κάνουμε το μονοθέσιο να πηγαίνει γρήγορα, τίποτα άλλο».

«Δεν εστιάζουμε σε άλλα πράγματα, λέγοντας ότι θέλουμε να το κάνουμε αυτό μόνοι μας, όχι. Ας σταθεροποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο το κάνουμε τώρα, και στη συνέχεια, αν θέλουμε να αλλάξουμε κάτι, να το αλλάξουμε μετά, γιατί διαφορετικά, αν προσπαθήσουμε να κάνουμε πάρα πολλά, σκοντάφτουμε. Προς το παρόν, επιμένουμε στο μοντέλο, παίρνουμε το καλύτερο δυνατό από αυτό. Αν μπορούμε να βρούμε εξοικονόμηση πόρων ή καλύτερες επενδύσεις εντός του ανώτατου ορίου εξόδων κατασκευάζοντας τα εξαρτήματα μόνοι μας, τότε θα το κάνουμε αυτό μετά. Αλλά όχι αμέσως».

Παράλληλα, ο Kevin Magnussen δηλώνει ότι η αλλαγή οπτικής γωνίας που έχει εφαρμόσει από την περυσινή επιστροφή του στην F1, του έχει επιτρέψει να την απολαμβάνει περισσότερο: «Από μικρός, πίστευα ότι η ζωή μου περιστρεφόταν γύρω από τη Formula 1 και να φτάσω στην κορυφή αυτού του αθλήματος. Πίστευα ότι το να είσαι Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 ήταν ό,τι μεγαλύτερο μπορούσες να πετύχεις στη ζωή σου, αλλά τώρα έχω συνειδητοποιήσει ότι αυτό δεν ισχύει».

«Αυτό μου έβγαλε λίγη από την πίεση και ήταν πολύ θετικό. Τώρα απολαμβάνω τη Formula 1 πολύ περισσότερο, η αγάπη μου για το άθλημα είναι πλέον ακμάζουσα, επειδή δεν υπάρχει τίποτα που να την τραβάει προς τα κάτω. Δεν υπάρχει αυτό το μεγάλο βάρος στους ώμους μου με τον ίδιο τρόπο».

Όσον αφορά τον καινούργιο του team-mate, Nico Hulkenberg, με τον οποίο είχε ανταλλάξει στο παρελθόν βαριές κουβέντες μπροστά στις κάμερες, ο Magnussen έχει σχολιάσει: «Όλοι μιλούν για το μικρό μας θέμα στην Ουγγαρία το 2017. Φυσικά, αυτό αναφέρουν όλοι, αλλά στην πραγματικότητα τον σέβομαι πολύ».

«Ακόμα και πριν έρθει στην ομάδα μας, είπα ότι τον σέβομαι πολύ ως οδηγό. Θα φέρει μεγάλη εμπειρία. Είναι γνωστό ότι η εμπειρία είναι ανεκτίμητη στη Formula 1. Ήταν πάντα ένας από τους καλούς οδηγούς με συνοχή, που έπαιρνε καλά αποτελέσματα με ένα μονοθέσιο της μεσαίων δυνατοτήτων. Αυτό θέλουμε να κάνει και εδώ».

Πρόγραμμα προετοιμασίας των ομάδων της F1

03 Φεβρουαρίου: Χρωματισμός Red Bull
06 Φεβρουαρίου: Χρωματισμός (;) Williams
07 Φεβρουαρίου: Παρουσίαση Alfa Romeo
11 Φεβρουαρίου: Shakedown Haas
11 Φεβρουαρίου: Χρωματισμός AlphaTauri
13 Φεβρουαρίου: Παρουσίαση Aston Martin
13 Φεβρουαρίου: Παρουσίαση McLaren
14 Φεβρουαρίου: Παρουσίαση και shakedown Ferrari
15 Φεβρουαρίου: Παρουσίαση και shakedown Mercedes
16 Φεβρουαρίου: Παρουσίαση Alpine
23 Φεβρουαρίου: Έναρξη 3ήμερου τεστ δοκιμών στο Sakhir

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!