EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Δηλώσεις Παρασκευής

Διαβάστε τί είχαν να πουν οι κορυφαίοι οδηγοί έπειτα από την πρώτη πλήρη ημέρα δράσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, όπου ο Thierry Neuville προηγείται με ελάχιστη διαφορά από τον Sebastien Ogier.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Δηλώσεις Παρασκευής

Διαβάστε τί είχαν να πουν οι κορυφαίοι οδηγοί έπειτα από την πρώτη πλήρη ημέρα δράσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, όπου ο Thierry Neuville προηγείται με ελάχιστη διαφορά από τον Sebastien Ogier.

Έπειτα από την ολοκλήρωση των πέντε ειδικών διαδρομών της Παρασκευής στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, η διαφορά μεταξύ του επικεφαλής Thierry Neuville (Hyundai i20 N) και του Sebastien Ogier (Toyota GR Yaris), που δίνουν μάχη για την πρωτοπορία, είναι μόλις 2,8 δλ. Τα δύο πληρώματα έχουν απομακρυνθεί περισσότερα από 20 δλ. από τον Kalle Rovanpera, που άνοιγε το δρόμο σήμερα. Διαβάστε τι είχαν να δηλώσουν οι πρωταγωνιστές στο Service Park της Λαμίας σήμερα, με τά την ολοκλήρωση της ημέρας.

Το δρόμο θα ανοίγουν αύριο τα αυτοκίνητα της M-Sport Ford, με τους Pierre-Louis Loubet, Ιορδάνη Σερδερίδη και Ott Tanak να βγαίνουν πρώτοι στις ειδικές διαδρομές. Ένα πρόβλημα σητν αντλία νερού στο Puma του Εσθονού τον καθυστέρησε στη ζώνη αλλαγής ελαστικών 22 λεπτά και κατά συνέπεια, δέχθηκε ποινή 3 λεπτών και 40 δλ., που δεν του επιτρέπει να παλέψει για τη νίκη, παρότι έχει την ταχύτητα, ενώ ο Loubet δεν έκανε ούτε ένα αγωνιστικό χλμ. σήμερα, λόγω αντίστοιχων προβλημάτων. Αύριο τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν δύο περάσματα από τρεις κλασικές ειδικές διαδρομές: Παύλιανη, Καρούτες και Ελευθεροχώρι θα αποτελέσουν το πεδίο βολής των οδηγών, και μάλιστα σε άγνωστες συνθήκες.

Στην κατηγορία WRC2, αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν πρόβλημα με κλαταρισμένα ελαστικά, στοιχείο που καθόρισε σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη της ημέρας. Επικεφαλής βρίσκεται ο Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 R5, με τους Gus Greensmith και Marco Bulacia -αμφότεροι με Skoda Fabia RS Rally2- να ακολουθούν με διαφορά μικρότερη των 10 δευτερόλεπτων. Στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Λάμπρος Αθανασούλας με Hyundai i20 N Rally2, ο οποίος, αποφεύγοντας να ρισκάρει, έχει πετύχει να μείνει μακριά από προβλήματα. Άτυχος στάθηκε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας, που εγκατέλειψε από ημιαξόνιο στην 5η ε.δ. και ενώ προηγούνταν στην άτυπη ελληνική κατάταξη.

Στο JWRC η υπόθεσητίτλος «πήρε φωτιά», αφού ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία William Creighton εγκατέλειψε από πρόβλημα στο ψυγείο. Ο Ιρλανδός αναμένεται να επιστρέψει αύριο και να διεκδικήσει όσο περισσότερους βαθμούς μπορεί, την ώρα που ο Laurent Pellier προηγείται στην κατηγορία και είναι πολύ κοντά στον τίτλο. Όσον αφορά την κατηγορία RC4, στην κορυφή στο τέλος της ημέρας βρίσκεται ο Πασχάλης Χατζημάρκος με Peugeot 208 Rally4.

Μοναδικό παρατράγουδο σε μια κατά τα άλλα γνήσια ακροπολική ημέρα στάθηκε η απειθαρχία κάποιων θεατών σε θέματα ασφαλείας και η αδιαφορία τους για την τύχη του αγώνα και όλων όσοι βρίσκονται στις περιοχές του, συμπεριφορές που είχαν ως συνέπεια τη διακοπή της ε.δ. Λουτράκι 2, αφού οι ίδιοι στέκονταν σε απαγορευμένες περιοχές.

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Στο τέλος αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης και ουσιαστικά δεν μπορούσα να οδηγήσω με τέρμα το γκάζι. Χάσαμε αρκετό χρόνο και δυσκολεύτηκα. Δε σας κρύβω πως δεν ήμουν σίγουρος αν θα φτάσουμε στον τερματισμό. Αύριο η μεγαλύτερη δυσκολία αφορά την επιλογή των ελαστικών. Αύριο το πρωί δεν έχουμε αρκετό χρόνο να αντιδράσουμε, και θα πρέπει να αποφασίσουμε από σήμερα τι ελαστικά θα πάρουμε. Σίγουρα, δε θεωρώ ότι αυτό είναι σωστό για τους αγώνες Ράλλυ».

#17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Ήταν μια καλή μέρα για εμάς. Αύριο είναι μια μεγάλη μέρα, με μεγάλες ειδικές και με τις περισσότερες από αυτές να είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι στις Αναγνωρίσεις. Όλα πάνε καλά μέχρι τώρα, αλλά τίποτα δεν έχει τελειώσει. Δεν ήταν εύκολες οι συνθήκες, αλλά ευτυχώς είχαμε αρκετό ήλιο και οι ειδικές στέγνωσαν γρήγορα. Σίγουρα υπήρξαν κάποιες εκπλήξεις, αλλά δεν ήταν και τόσο άσχημα. Ο στόχος μας πάντα είναι να παλεύουμε για τη νίκη, αλλά αυτήν τη στιγμή είναι πολύ νωρίς για να σκέφτομαι κάτι τέτοιο. Θα οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ για να κερδίσω».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Όταν αλλάζουν οι συνθήκες στις ειδικές, έχεις σαφώς μεγαλύτερο άγχος. Δεν μπορεί να γνωρίζεις πόσο σκληρές είναι σε κάποια σημεία. Αύριο δεν ξέρω ποια θα είναι η κατάσταση στις ειδικές, αλλά ελπίζω να είναι καλύτερα για εμάς με τη σειρά εκκίνησης που θα έχουμε. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχουμε χάσει πολύ χρόνο, και είναι σημαντικό να οδηγήσουμε καλά αύριο».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Σίγουρα, οι συνθήκες ήταν καλύτερες από ό,τι περιμέναμε, ειδικά στην τελευταία ειδική (Ελάτεια). Το απόγευμα είχαν στεγνώσει αρκετά. Θα έλεγα ότι στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ήμασταν πιο προσεκτικοί από όσο θα έπρεπε. Αύριο πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε, διότι ο αγώνας έχει ακόμα πολλά χιλιόμετρα και έχουμε να οδηγήσουμε σε πολύ δύσκολες συνθήκες».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Όταν φτάσαμε στην εκκίνηση της E.Δ. 4 – Λουτράκι 2, είδαμε πως η πίεση του νερού ήταν χαμηλά. Καταφέραμε να διορθώσουμε το πρόβλημα με το ψυγείο, αλλά όχι να το επισκευάσουμε. Από τη στιγμή που η διαρροή δε σταμάτησε, συμπληρώναμε νερό μετά από κάθε 20 χλμ. Ανεφοδιαζόμουν νερό στο τέλος των ειδικών, καθώς μπορούσαμε να πάρουμε μπουκάλια και στη συνέχεια σταματήσαμε σε ένα εστιατόριο σε μια απλή διαδρομή. Υπήρχε μια βρύση έξω από το εστιατόριο και γεμίσαμε τα μπουκάλια. Δυσκολεύτηκα με τις σημερινές συνθήκες. Προσπαθούσαμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση του αυτοκινήτου, αλλά πάντα έπρεπε να συμβιβαστούμε με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το πώς αντιδρά στις αλλαγές».

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Οι ειδικές είχαν αλλάξει από τις Αναγνωρίσεις, και σε αρκετά σημεία είχαμε εκπλήξεις! Δεν μπορέσαμε να κάνουμε δοκιμές πριν από τον αγώνα, και σίγουρα αυτό δεν ήταν καλό για την αυτοπεποίθησή μου. Δεν έχω ιδέα πώς θα είναι οι αυριανές ειδικές, αλλά ελπίζω οι συνθήκες να είναι καλύτερες».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Ήταν πολύ δύσκολο να γνωρίζουμε σε ποια σημεία είχε λάσπη στις ειδικές, αφού ο δρόμος είχε αλλάξει πολύ σε σχέση με τις Αναγνωρίσεις. Επιπλέον, μου έσβησε ο κινητήρας στην Ε.Δ.6 (Ελάτεια) και χάσαμε επιπλέον 10 δλ. Θα έλεγα ότι ο ρυθμός δεν ήταν πολύ μακριά από των υπολοίπων, με δεδομένο ότι ο δρόμος δε χρειαζόταν τόσο πολύ καθάρισμα».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Δε βρισκόμαστε και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, αλλά στο τέλος δεν ήταν τόσο άσχημα. Όμως, πρέπει να εντοπίσουμε και να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, αλλιώς δε θα είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε».

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Οι Αναγνωρίσεις ήταν πολύ δύσκολες, αλλά οι συνθήκες τώρα είναι καλύτερες. Σε κάθε ειδική είναι και καλύτερα. Τώρα πρέπει να πάρεις ρίσκα σε κάποια σημεία όπου έχει στεγνώσει. Πιστεύω ότι ήμουν πολύ φυλαγμένος σε κάποιες ειδικές, αλλά όταν προσπάθησα να πιέσω αντιμετώπισα πρόβλημα με τα φρένα και έχασα χρόνο. Επιπλέον, από χθες έχουμε κάποια προβλήματα με τον κινητήρα, τα οποία και ελπίζω να επιδιορθώσουμε σήμερα».

WRC2

#20 Andreas MIKKELSEN / Torstein ERIKSEN

«Ήταν μια απογοητευτική μέρα με τρία κλαταρίσματα πίσω αριστερά από το πουθενά. Θα πρέπει να το ψάξουμε, αν πρόκειται για σύμπτωση ή κάτι άλλο. Οδηγώ προσεκτικά, δε νομίζω πως μπορώ να αλλάξω πολλά στο στυλ οδήγησής μου».

#21 Yohan ROSSEL / Arnaud DUNAND

«Είμαι μπροστά, αλλά η διαφορά είναι μικρή. Προσπάθησα να αποφύγω τα λάθη, να κερδίσω κάποιους βαθμούς. Θα δούμε τι θα γίνει στο τέλος. Οι κορυφαίοι οδηγοί της κατηγορίας είναι πολύ γρήγοροι, μπορεί να τερματίσεις από πρώτος έως έβδομος. Η αυριανή μέρα είναι μεγάλη και πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε».

#22 Sami PAJARI / Enni MÄLKÖNEN

«Θα έλεγα πως η μέρα ήταν καλή. Είναι περίεργα εκεί έξω, η διαφορά μας από την κορυφή είναι 10 δλ. και αυτό είναι καλό. Αύριο θα συνεχίσω όπως σήμερα, αλλά αν δω καλές συνθήκες θα πιέσω λίγο περισσότερο».

#23 Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON

Εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα.

#24 Fergus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Ήταν εντάξει σήμερα. Πρέπει να περάσουμε τον Yohan, αλλά και τον Andreas αύριο. Σίγουρα δεν πήγαινα τέρμα γκάζι σήμερα, ήμουν αρκετά προσεκτικός, ώστε να βρεθούμε σε μια καλή θέση και να προσπαθήσουμε να παλέψουμε για τη νίκη αύριο».

#25 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK

«Πάντα είναι ένα φοβερό ράλλυ, το αγαπώ. Στο δεύτερο πέρασμα είχαμε πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση και ένα κλατάρισμα στην τελευταία ειδική. Η διαφορά μας από την κορυφή είναι 23 δλ. και όλα είναι ανοιχτά. Θα πολεμήσουμε αύριο».

#26 Nikolay GRYAZIN / Konstantin ALEKSANDROV

«Όλα πήγαν καλά, ξεκίνησα ήρεμα προσπαθώντας να αποφύγω τα λάθη. Γενικά, δεν είχαμε προβλήματα και η αίσθηση είναι καλή. Φέτος το ράλλυ είναι τελείως διαφορετικό, κάποιες ειδικές είναι σκληρές, κάποιες λασπωμένες. Αλλά δεν είναι τόσο άσχημα όσο το περιμέναμε».

#27 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Ο ρυθμός μας ήταν καλός, παρά τις απροσδόκητες συνθήκες, αλλά είχαμε ένα κακό κλατάρισμα στην τελευταία ειδική. Αύριο θα πιέσουμε και θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε τη διαφορά».

#28 Marco BULACIA / Diego VALLEJO

«Πήγαμε προσεκτικά όπου υπήρχε λάσπη. Είχαμε έξυπνη και καλή στρατηγική. Στην τελευταία ειδική είχαμε κάποια προβλήματα με την ψύξη του κινητήρα, αλλά όλα καλά».

#29 Martin PROKOP / Michal ERNST

«Ο ρυθμός μας ήταν ράθυμος το πρωί. Το απόγευμα ήταν καλύτερα. Οι συνθήκες ήταν περίεργες, αλλά μου άρεσε. Πρόκειται για ένα από τα πιο απαιτητικά Ακρόπολις στα οποία έχω συμμετάσχει».

#30 Miko MARCZYK / Szymon GOSPODARCZYK

«Ήταν εντάξει. Είχαμε ένα κλατάρισμα που μας στοίχισε σε χρόνο. Η αυριανή μέρα θα είναι μεγάλη πρόκληση, αλλά θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε καθαρά».

#31 Georg LINNAMÄE / James MORGAN

Εγκατέλειψε στην ΕΔ2 από έξοδο.

#32 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Ήταν εντάξει, οι ειδικές δεν ήταν σε τόσο άσχημη κατάσταση. Είχαμε μια μικρή επαφή, αλλά είμαστε εδώ και θα το διορθώσουμε. Το σχέδιο για αύριο είναι να πιέσουμε».

#34 Lauri JOONA / Tuukka SHEMEIKKA

«Κερδίσαμε την πρώτη μας ειδική στο WRC2. Νιώσαμε υπέροχα! Η αυριανή μέρα θα είναι δύσκολη».

#35 Robert VIRVES / Craig DREW

«Καταφέραμε να μείνουμε μακριά από προβλήματα. Πάντα θέλω να είμαι ο ταχύτερος, αλλά σε ένα τόσο σκληρό ράλλυ οφείλεις να σκέφτεσαι τον τελικό στόχο».

#36 Alexandros TSOULOFTAS / Stelios ELIA

Εγκατέλειψε στην ΕΔ5 από ημιαξόνιο.

#37 Lambros ATHANASOULAS / Nikolaos ZAKCHAIOS

«Ένα δύσκολο Ακρόπολις. Πολύ περίεργες οι επιλογές ελαστικών, σημεία γλιστερά. Καταφέραμε να κινηθούμε σε ένα ρυθμό γρήγορο, αποφεύγοντας τα λάθη. Νομίζω ότι από εδώ και πέρα μπορούμε να κινηθούμε σχετικά αργά με ασφάλεια και να ευχαριστηθούμε όποιες ειδικές βλέπουμε χωρίς προβλήματα, όπως π.χ. τις Καρούτες».

#38 Alejandro CACHÓN / Alejandro LOPEZ

«Ήταν δύσκολο για εμάς. Υπήρχε πολλή λάσπη στις ειδικές. Στόχος μας είναι ο τερματισμός στο ράλλυ».

#39 Alexander VILLANUEVA / José MURADO

«Πιστεύω πως ήταν μια καλή μέρα. Οι ειδικές ήταν σε καλή κατάσταση. Είχαμε καλό ρυθμό και είμαστε επικεφαλής του WRC Masters. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε σε αυτήν τη θέση».

#44 Gaurav GILL / Glenn MACNEALL

«Όπως αναμενόταν, οι ειδικές ήταν σκληρές. Ήταν μια πρόκληση. Είχαμε καλό ρυθμό, αλλά στο τέλος της ημέρας είχαμε ένα κλατάρισμα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την ταχύτητά μας. Αύριο ο στόχος μας είναι να φτάσουμε ψηλότερα στην κατάταξη».

#45 Georgios KECHAGIAS / Christos KOUZIONIS

«Μεγάλη πρόκληση η σημερινή μέρα – αλλού βρεγμένα, αλλού λασπωμένα, αλλού στεγνά, έπρεπε να είσαι λίγο συντηρητικός. Δεν κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών. Αύριο θα κάνουμε καλύτερη επιλογή, και πηγαίνοντας και βλέποντας».

#46 Panagiotis ROUSTEMIS / Nikolaos PETROPOULOS

«Ήταν μια περιπετειώδης ημέρα, αφού δεν ξέραμε τι θα αντιμετωπίσουμε. Δεν είχαμε σωστή επιλογή ελαστικών. Προσπάθησα να προσαρμοστώ στο αυτοκίνητο, και στη Λειβαδιά πίεσα λίγο περισσότερο. Όμως είχαμε μία άτυχη στιγμή και χρειάστηκε να σταματήσουμε. Ευτυχώς συνεχίσαμε, και τώρα είμαστε στη δεύτερη θέση ανάμεσα στους Έλληνες. Θα μπορούσαμε να είμαστε πιο κοντά στον πρώτο, αλλά το αυτοκίνητο είχε ζημιά μετά τη Λειβαδιά. Η ομάδα είναι καλή και πιστεύω ότι αύριο θα είμαστε έτοιμοι».

#47 Vasileios VELANIS / Ioannis VELANIS

«Oι συνθήκες σήμερα ήταν πολύ δύσκολες. Δεν ξέραμε τι θα αντιμετωπίσουμε. Δεν υπήρχε τόσο πολλή λάσπη στις ειδικές, αλλά είχε καταστραφεί ο δρόμος. Υπήρχαν πολλές πέτρες και προσπαθήσαμε να επιστρέψουμε στη Λαμία αποφεύγοντας τα προβλήματα».

#48 Chrysostomos KARELLIS / Ilias PANAGIOTOUNIS

«Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ και που φτάσαμε στη Λαμία χωρίς πρόβλημα. Αυτό θέλαμε, αύριο θα κινηθούμε πιο γρήγορα, είναι πιο γνωστές οι ειδικές».

#49 Marios XANTHAKOS / Nikolaos KARATHANASIS

«Δύσκολη και ακροπολική μέρα. Ξεκινήσαμε καλά, αλλά κάναμε ένα λάθος στο Λουτράκι, ενώ είχαμε και ένα κλατάρισμα στη Λειβαδιά. Στην Ελάτεια πιέσαμε παραπάνω. Αύριο είναι μια τελείως διαφορετική ημέρα».

#51 Georgios VASILAKIS / Theodoros CHATZITHEODORIDIS

«Το ευχαριστηθήκαμε όλη μέρα. Στην Ελάτεια είχαμε ένα μικρό πρόβλημα, αλλά όλα καλά. Και αύριο θα κάνουμε το ίδιο. Θέλουμε να αποφύγουμε τις ζημιές και τα κλαταρίσματα».

Άλλες συμμετοχές

#53 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS

«Είχαμε ένα λάστιχο, κάποια μικρά θεματάκια, κατά τα αλλά καλά. Δύσκολο, σκληρό το ράλλυ φέτος, κάθε μέρα διαφορετικό. Θα το δούμε ειδική με ειδική».

#54 Efthymios CHALKIAS / Nikolaos KOMNOS

«Σήμερα ήταν ημέρα επιβίωσης. Σκοπός μας ήταν να φτάσουμε στο σέρβις. Ψάχνουμε το στήσιμο γιατί το αυτοκίνητο είναι καινούριο και άγνωστο σε εμάς, αλλά αφού φτάσαμε εδώ, είναι όλα καλά. Αύριο θέλουμε να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Γενικά είμαστε σε καλό δρόμο».

#55 Spyridon GALERAKIS / Konstantinos SOUKOULIS

«Μαθαίνουμε, αποκτάμε εμπειρία. Για μένα ήταν τεστ η σημερινή μέρα, αντιμετωπίζουμε θεματάκια, γλιτώσαμε στη Λειβαδιά μια τούμπα, όπου έσβησε κιόλας το αυτοκίνητο, και στην Ελάτεια από τη μέση της ειδικής και μετά μείναμε από ενδοσυνεννόηση. Παρ’ όλα αυτά, είμαι ευχαριστημένος που έφτασα εδώ απόψε».

#59 Diego DOMINGUEZ / Rogelio PEÑATE

«Ήταν σίγουρα μια περίεργη μέρα. Δεν είχαμε θέματα ή κλαταρίσματα, και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το ίδιο αύριο».

#60 William CREIGHTON / Liam REGAN

Εγκατέλειψε λόγω ψυγείου.

#61 Laurent PELLIER / Kevin BRONNER

«Ήταν καλή μέρα για εμάς! Δεν κάναμε λάθη και δεν είχαμε κλαταρίσματα. Είχαμε καλό ρυθμό όλη τη μέρα».

#62 Tom RENSONNET / Loïc DUMONT

«Ήταν καλή μέρα. Το ράλλυ είναι τέλειο για εμάς, είναι η πρώτη μας φορά εδώ. Θα προσπαθήσουμε να μείνουμε στο δρόμο».

#63 Roberto BLACH / Mauro BARREIRO

«Δεν είχαμε σωστές σημειώσεις της τελευταίας ειδικής. Το ράλλυ είναι πολύ δύσκολο. Πιστεύω αύριο θα είναι καλύτερα».

#64 Eamonn KELLY / Conor MOHAN

«Είναι ένα καταπληκτικό ράλλυ, γεμάτο προκλήσεις. Είναι φοβερή εμπειρία για εμάς».

#65 Hamza ANWAR / Alexander KIHURANI

«Ήταν καταπληκτικά, πραγματικά το ευχαριστήθηκα. Είναι η πρώτη μου φορά εδώ και είναι τιμή μου να συμμετέχω. Αύριο θα συνεχίσω να πιέζω και θα παλέψω για μία θέση στο βάθρο του JWRC».

#67 Georgios FILIPPIDIS / Stuart LOUDON

Εγκατέλειψε στην ΕΔ5 από έξοδο.

#68 Petros PANTELI / Charalampos LAOS

«Η σημερινή μέρα ήταν δύσκολη, με το κόψιμο των ειδικών έγιναν λίγο καλύτερα τα πράγματα. Ένα ηλεκτρικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε μας έριξε πολύ πίσω. Αύριο θα το παλέψουμε για να ανέβουμε στην κατάταξη».

#70 Gabriele CAMPAGNOLI / Nicola ARENA

«Είχαμε πρόβλημα στις τελευταίες ειδικές. Θα επιλέξουμε μαλακή γόμα για αύριο, και ελπίζουμε για το καλύτερο».

#71 Filip PYCK / Peter DEHOUCK

«Είχαμε πρόβλημα στα φρένα, ειδικά στην ΕΔ5 Λειβαδιά. Δεν είχαμε τα σωστά ελαστικά, θα έπρεπε να έχουμε επιλέξει τη μαλακή γόμα».

#72 Cristian DOLOFAN / Traian PAVEL

«Ήταν πολύ καλά. Οι ειδικές μού άρεσαν πολύ».

#73 Luca HOELBLING / Stefano RIGHETTI

«Δεν ήταν άσχημα! Ήταν δύσκολα, αλλά καταφέραμε να φτάσουμε στο σέρβις».

#74 Eugen CARAGUI / Robert FUS

«Ήταν καταπληκτικά. Φανταστική εμπειρία για μένα. Είναι ο πρώτος μου αγώνας στο WRC και είμαι εντυπωσιασμένος από το πλήθος του κόσμου».

#75 Savvas LEFKADITIS / Evangelos AKRATOS

«Δεν πήραμε ρίσκα, μόνο στις τελευταίες ειδικές το πατήσαμε. Πήραμε μια ποινή χτες και λίγο αποσυντονίστηκα, πιστεύω ότι σιγά σιγά θα μπω σε ρυθμό. Έχουμε μείνει λίγο πίσω από τον Πασχάλη και τον Μάριο, θα προσπαθήσουμε να είμαστε κοντά τους».

#76 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU

«Πολύ ωραία κύλησε η μέρα για μας. Δυστυχώς, είχαμε την ακύρωση στο Λουτράκι 2. Έχουμε πολύ καλό ρυθμό, δεν είχαμε προβλήματα, όλα καλά. Αύριο είναι πιο δύσκολη η μέρα, πιο πολλά χιλιόμετρα, πιο λασπωμένες ειδικές. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε σε παρόμοιο ρυθμό».

#77 Ioannis PLAGOS / Alkiviadis RENTIS

«Ξεκινήσαμε καλά και ευχαριστηθήκαμε Λουτράκι και Πίσια. Στη Λειβαδιά είχαμε μια άτυχη στιγμή, ένα κλατάρισμα. Εν συνεχεία στην Ελάτεια, επειδή δεν είχαμε ρεζέρβα, κόψαμε ρυθμό και είμαστε έκτοι στην κατηγορία μας».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Ειδική διαδρομή 1
Ειδική διαδρομή 2
Ειδική διαδρομή 3
Ειδική διαδρομή 4
Ειδική διαδρομή 5
Ειδική διαδρομή 6

WRC - ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, Γενική κατάταξη έπειτα από την ΕΔ6

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!