ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Δηλώσεις μετά το 1ο service

Διαβάστε τις δηλώσεις των οδηγών από το Service Park της Λαμίας, έπειτα από την ολοκλήρωση των τριών πρώτων ειδικών διαδρομών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, όπου ο Sebastien Ogier προηγείται με μικρή διαφορά επί του Adrien Fourmaux.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Δηλώσεις μετά το 1ο service

Διαβάστε τις δηλώσεις των οδηγών από το Service Park της Λαμίας, έπειτα από την ολοκλήρωση των τριών πρώτων ειδικών διαδρομών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, όπου ο Sebastien Ogier προηγείται με μικρή διαφορά επί του Adrien Fourmaux.

Έπειτα από τα αρχικά στάδια του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, δύο Γάλλοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Ο Sebastien Ogier, νικητής του αγώνα το 2011, καθώς παλεύει για τον 9ο τίτλο της καριέρας του, έχει τεθεί επικεφαλής με μία αντεπίθεση στον Ταρζάν με το Toyota GR Yaris Rally1.

Ο Adrien Fourmaux έχει εντυπωσιάσει με το Ford Puma της M-Sport, καθώς έχει βρεθεί μόλις 5,9 δλ. πίσω από τον πολύπειρο συμπατριώτη του, παρότι δεν λειτουργούσε το υβριδικό του σύστημα στο μεγαλύτερο μέρος των τριών πρώτων ειδικών διαδρομών του αγώνα.

Στην 3η θέση βρίσκεται ο Ott Tanak με το Hyundai i20 N Rally1, που δυσκολεύτηκε με την ισορροπία στον Ταρζάν, και τον ακολουθούν οι δύο team-mate του, Dani Sordo και Thierry Neuville. Ο Βέλγος έχει χάσει ήδη 35,7 δλ. επειδή «καθάριζε» το δρόμο όντας επικεφαλής στη βαθμολογία και αντιμετώπισε μερικά προβλήματα με τη λειτουργία του κινητήρα του.

Σε πολύ χειρότερη θέση βρίσκονται δύο πληρώματα της Toyota, καθώς ο Elfyn Evans έχει χάσει περίπου 9 λεπτά, αφού δεν λειτουργούσε το turbo στο GR Yaris που οδηγεί και η ομάδα αναγκάστηκε να το αντικαταστήσει στο Service Park. Παράλληλα, ο Takamoto Katsuta χτύπησε μία πέτρα στον Ταρζάν, τραυμάτισε την ανάρτηση και αναγκάστηκε να σταματήσει.

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Δεν ξέρουμε τι πρόβλημα έχει ο κινητήρας. Προσπαθήσαμε να το λύσουμε στις απλές, αλλά δεν τα καταφέραμε. Ο κινητήρας ρετάρει και λειτουργεί με τρεις κυλίνδρους. Για μεγάλο διάστημα είχαμε μειωμένη ισχύ».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Πιστεύω πως κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε το πρωί. Ο ρυθμός μας είναι καλός. Οι ειδικές είχαν μπόσικο χώμα, ειδικά αν ξεκινάς δεύτερος.

Είμαι ευχαριστημένος με τη θέση μας μέχρι στιγμής. Φοράμε μαλακή γόμα, έχεις την αίσθηση ότι γλιστράει, αλλά τελικά έχεις πρόσφυση στο μαλακό χώμα. Το δεύτερο loop θα είναι πολύ απαιτητικό και ίσως θα χρειαστεί να αλλάξουμε το στήσιμο».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Δεν είχαμε δράματα. Οι δύο πρώτες ειδικές πήγαν καλά. Κάναμε ασφαλή επιλογή ελαστικών. Ενδεχομένως να ήταν καλύτερα με μαλακή γόμα. Στην τελευταία ειδική ίσως είχαμε λάθος στήσιμο».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Δεν ανακαλύψαμε την πηγή του προβλήματος του κινητήρα. Δεν έχουμε καθόλου ισχύ. Οι μηχανικοί έχουν τώρα το λόγο. Τις επόμενες μέρες ο στόχος μας είναι να αποκτήσουμε καλή αίσθηση του αυτοκινήτου».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το ρυθμό μας. Χάσαμε το υβριδικό σύστημα στην πρώτη ειδική και αυτό μας επηρέασε στις επόμενες, αλλά είμαστε πανευτυχείς που βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση. Είχαμε και τη σκόνη του Elfyn [Evans] και χάσαμε χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της τρίτης ειδικής. Γενικά ήταν ένα καλό πρωινό».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Ήταν εντάξει. Περίμενα να έχω μεγαλύτερο πλεονέκτημα λόγω της θέσης εκκίνησης. Θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει λίγο καλύτερα. Κάναμε διαφορετική επιλογή ελαστικών».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη νεκρά στο κιβώτιο στην πρώτη ειδική, και στις επόμενες δεν λειτουργούσε το χειρόφρενο. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να στρίψει».

#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Στην πρώτη ειδική αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη σκόνη. Η δεύτερη και η τρίτη ήταν καλύτερες. Αλλά τουλάχιστον βρισκόμαστε εδώ. Το ράλλυ είναι μεγάλο».

WRC2

#20 Sami PAJARI / Enni MÄLKÖNEN

«Είχαμε καλατάρισμα στην πρώτη ειδική. Δεν είχα τη ροή που θα ήθελα. Θα προσπαθήσω να βρω λίγο καλύτερο ρυθμό».

#21 Yohan ROSSEL / Florian BARRAL

«Είναι μόνο η αρχή. Πρέπει να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας και να κάνουμε τη δουλειά μας. Να αποφύγουμε λάθη και κλαταρίσματα».

#22 Lauri JOONA / Ville MANNISENMÄKI

«Ήταν αρκετά καλά. Στις πρώτες δύο ειδικές τα πήγαμε καλά, αλλά η τρίτη δεν μας ταίριαζε και χάσαμε χρόνο. Γενικά δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα ή κλαταρίσματα. Και αυτό είναι καλό».

#23 Nikolay GRYAZIN / Konstantin ALEKSANDROV

«Αρκετά καλά, αλλά δυστυχώς είχαμε ένα κλατάρισμα και χάσαμε χρόνο. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε πιο προσεκτικοί στο δεύτερο loop».

#27 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Μέχρι στιγμής όλα καλά. Υπάρχουν κάποιες πέτρες, αλλά είναι εντάξει. Θα πιέσουμε περισσότερο το απόγευμα».

#28 Robert VIRVES / Aleks LESK

«Οι ειδικές δεν ήταν τόσο σκληρές όσο πίστευα μετά τις Αναγνωρίσεις, ήταν όμως ιδιαίτερα απαιτητικές. Παλεύω με τον εαυτό μου, θα έπρεπε να είμαι ταχύτερος. Θα προσπαθήσω στις επόμενες ειδικές να μείνω πιο κοντά στους επικεφαλής».

#29 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK

«Προσπαθώ να είμαι όσο πιο προσεκτικός μπορώ, αλλά δεν τα καταφέρνω καλά. Στην τελευταία ειδική είχαμε τετ-α-κε και χάσαμε χρόνο. Κατά τα άλλα δεν είναι άσχημα».

#34 Pierre-Louis LOUBET / Loris PASCAUD

Εγκατέλειψαν στην ΕΔ1 (έξοδος).

#38 Lambros ATHANASOULAS / Nikolaos ZAKCHAIOS

Εγκατέλειψαν στην ΕΔ1 (έξοδος).

#39 Georgios KECHAGIAS / Nikolaos PETROPOULOS

«Η πρώτη ειδική διακόπηκε, στη δεύτερη είχαμε κλατάρισμα, στην τρίτη κάναμε ένα τετ-α-κε. Εντάξει, καλά είμαστε, προχωράμε, συνεχίζουμε».

#40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS

«Ήταν στενάχωρο αυτό που συνέβη στον Λάμπρο, περιμέναμε να έχουμε μια πολύ ωραία μάχη αυτό το τριήμερο. Εμείς προσπαθούμε να έχουμε καλό ρυθμό και να μην πάρουμε ρίσκα. Έχουμε μια ασφαλή διαφορά και θέλουμε να τη διατηρήσουμε μέχρι τέλους».

#41 Vasileios VELANIS / Ilias PANAGIOTOUNIS

«Την πρώτη ειδική δεν την κάναμε, η δεύτερη γλιστρούσε πολύ, είχαμε πρόβλημα με τα φρένα και με τη σκόνη. Ο Ταρζάν ήταν μια χαρά, αλλά από τη μέση της διαδρομής πάλι χάσαμε τα φρένα. Θα το δούμε τώρα στο σέρβις».

#43 Georgios-Alexandros AMOUTZAS / Georgios ILIOPOULOS

Εγκατέλειψαν στην ΕΔ1 (απώλεια καρνέ).

#48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN

«Εμείς έχουμε ένα ρυθμό να βγάλουμε το Ακρόπολις βήμα βήμα. Είναι το πρώτο μου Ακρόπολις στο πλαίσιο του WRC… Είναι πρωτόγνωρο το συναίσθημα. Κάποια στιγμή στη Δάφνη νόμιζα ότι είχα λάστιχο, αλλά είχαν μαλακώσει τόσο πολύ, που νόμιζα ότι είχα κλατάρισμα!».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

ΕΔ1 – Άνω Παύλιανη 1: Ο Ogier τίθεται επικεφαλής
ΕΔ2 – Δάφνη 1: Ο Katsuta ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ3 – Ταρζάν 1: Ο Ogier περνά και πάλι μπροστά

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!