ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024-ΕΔ3: Ο Ogier περνά και πάλι μπροστά

Την 3η ειδική διαδρομή (Ταρζάν 1) του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 επέλεξε ο Sebastien Ogier για να κάνει την αντεπίθεσή του και να βρεθεί και πάλι επικεφαλής της γενικής κατάταξης, ανοίγοντας μία μικρή διαφορά από τον συμπατριώτη του, Adrien Fourmaux.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024-ΕΔ3: Ο Ogier περνά και πάλι μπροστά

Την 3η ειδική διαδρομή (Ταρζάν 1) του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 επέλεξε ο Sebastien Ogier για να κάνει την αντεπίθεσή του και να βρεθεί και πάλι επικεφαλής της γενικής κατάταξης, ανοίγοντας μία μικρή διαφορά από τον συμπατριώτη του, Adrien Fourmaux.

Με το πρώτο πέρασμα από το θρυλικό Ταρζάν (23,37 χλμ.) να αποτελεί την 3η ειδική διαδρομή ολοκληρώθηκε η πρωινή διαδικασία της πρώτης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024. Η εκκίνηση καθυστέρησε 26 λεπτά, λόγω των επιπτώσεων της κόκκινης σημαίας στην 1η ειδική διαδρομή, έπειτα από ατύχημα του Λάμπρου Αθανασούλα με το Skoda Fabia Evo Rally2.

Με έναν πάρα πολύ καλό χρόνο (17:06.3) στον Ταρζάν, ο Sebastien Ogier επέστρεψε στην κορυφή της γενικής κατάταξης και πήρε μία μικρή ανάσα από τους αντιπάλους του πριν κατευθυνθούν όλοι στο Service Park. Ο Ogier ανέφερε ότι επέλεξε διαφορετικά ελαστικά για την ΕΔ3. H αίσθηση δεν ήταν καλή για τον Γάλλο πίσω από το τιμόνι, αλλά ο χρόνος του ήταν πολύ γρήγορος. Ο Ogier δήλωσε επίσης ότι από τη 2η θέση εκκίνησης, ήταν ικανοποιημένος με τον τρόπο που είχε εξελιχθεί το πρώτο πρωινό του αγώνα.

Εκπληκτικός ήταν και ο χρόνος του Adrien Fourmaux στην 3η ειδική διαδρομή με το Ford Puma της M-Sport, μόλις 4,9 δλ. πίσω από τον Ogier. Ιδίως όταν αναλογιστεί κανείς ότι ο Fourmaux είχε χάσει το υβριδικό σύστημα από την 1η ειδική διαδρομή και είχε και πολλή σκόνη στο τέλος του Ταρζάν, με τον Evans να πηγαίνει πολύ αργά μπροστά του. Ο Fourmaux έχει βρεθεί στη 2η θέση της γενικής κατάταξης, μόλις 5,9 δλ. πίσω από τον επικεφαλής συμπατριώτη του, και ευελπιστεί ότι η M-Sport θα επισκευάσει το υβριδικό σύστημα του Ford Puma στο Service Park.

Ο Ott Tanak δυσκολεύτηκε με την ισορροπία του Hyundai i20 N Rally1 στην 3η ειδική διαδρομή, που είχε περισσότερες πέτρες. Ο Εσθονός είχε επιλέξει σκληρά ελαστικά  για τον Ταρζάν και βρέθηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, 9,8 δλ. μακριά από την κορυφή.

Σχεδόν διπλάσια είναι η διαφορά που χωρίζει τον έτερο οδηγό της Hyundai, Dani Sordo (4ος στη γενική κατάταξη), από την κορυφή. Ο Ισπανός βετεράνος δήλωσε ότι προσπάθησε να πιέσει, αλλά δεν ήταν αρκετά γρήγορος (ιδίως μεταξύ 7ου και 10ου χλμ.), τουλάχιστον σε σχέση με τον Ogier, ο οποίος όμως ήταν εξαιρετικός. Ο Sordo κατάφερε να κινηθεί 2,1 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του, Ott Tanak στον Ταρζάν.

Ο κινητήρας του Hyundai i20 N Rally1 του Thierry Neuville λειτουργούσε καλύτερα στον Ταρζάν (είχε μόνο 3 κυλίνδρους για τη μισή Δάφνη) και ο Βέλγος προσπάθησε να πιέσει περισσότερο, για να ελαχιστοποιήσει την απώλεια χρόνου, η οποία ανέρχεται σε 35,7 δλ. από τον αντίπαλό του στη μάχη του τίτλου και επικεφαλής του αγώνα, Sebastien Ogier.

WRC Χρόνοι ΕΔ3 Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Ο Neuville τελείωσε με το «καθάρισμα» του δρόμου για σήμερα (που του κόστισε αρκετό χρόνο) καθώς οι τρεις ειδικές διαδρομές που θα ολοκληρώσουν την πρώτη ημέρα του αγώνα και θα διεξαχθούν το απόγευμα, αποτελούν το δεύτερο πέρασμα από τις πρωινές (Άνω Παύλιανη, Δάφνη και Ταρζάν).

O Takamoto Katsuta, έπειτα από μία πολύ καλή εμφάνιση στη Δάφνη (ΕΔ2), όπου είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, χτύπησε μία πέτρα έπειτα από 5,1 χλμ. στον Ταρζάν, η οποία… ξήλωσε έναν τροχό από το Toyota GR Yaris Rally1, και αναγκάστηκε να σταματήσει έπειτα από 6,9 χλμ. στην ειδική διαδρομή.

Το χειρόφρενο στο Ford Puma του Gregoire Munster εξακολουθούσε να μη λειτουργεί και ο οδηγός ανέφερε ότι είχε δυσκολία να πάρει τις στροφές, αλλά είναι ευχαριστημένος που συνεχίζει τον αγώνα.

Ο Elfyn Evans έχασε και πάλι πολύ χρόνο, με πρόβλημα απώλειας ισχύος στο Toyota GR Yaris (πιθανώς λόγω turbo), ωστόσο θα επέστρεφε στο Service Park, ευελπιστώντας ότι βλάβη θα μπορούσε να επισκευαστεί. Ο Ουαλός έφτανε μόνο μέχρι 90 χλμ./ώρα και έχασε άλλα 3 λεπτά και 33 δλ. Τώρα, η απόσταση του Evans από την κορυφή της γενικής κατάταξης έχει φτάσει σχεδόν τα 9 λεπτά.

Στην κατηγορία WRC2, ο Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally2 της DG Sport Competition συνέχισε να επεκτείνει το προβάδισμά του στην κατηγορία (24,3 δλ.) επί του Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2) και έχει βρεθεί στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, επωφελούμενος από τα προβλήματα των δύο οδηγών της Toyota και του Munster.

WRC Γενική κατάταξης έπειτα από την ΕΔ3 του Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Δηλώσεις

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Κάναμε διαφορετική επιλογή ελαστικών. Δεν ήταν καλή η αίσθηση, αλλά δούλεψαν καλά. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο, δεδομένης της σειράς εκκίνησης».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα σε όλο το loop. Και είχαμε και πολλή σκόνη από τον Elfyn [Evans]».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Προσπάθησα για το καλύτερο, αλλά τελικά φαίνεται πως δεν απέδωσε. Θα μπορούσα να είχα πιέσει λίγο περισσότερο».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Είχα θέμα με την ισορροπία του αυτοκινήτου. Χρησιμοποιήσαμε τη σκληρή γόμα».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είχαμε τεχνικά προβλήματα, καθαρίζαμε δρόμο, ήταν μια καταστροφή. Προσπάθησα να πιέσω λίγο περισσότερο σε αυτή την ειδική, ο κινητήρας δουλεύει κάπως καλύτερα».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Δεν έχουμε χειρόφρενο. Είναι δύσκολο να στρίψεις το αυτοκίνητο στα κλειστά κομμάτια. Τουλάχιστον είμαστε εδώ».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Πρέπει να βρούμε στο σέρβις την αιτία του προβλήματος».

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

ΕΔ1 – Άνω Παύλιανη 1: Ο Ogier τίθεται επικεφαλής
ΕΔ2 – Δάφνη 1: Ο Katsuta ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!