ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

   2024

 

 

 Ο Οδηγός του Αγώνα

 

by MotorOne.gr

Ταχύτητα, αντοχή, τύχη:

Το τρίπτυχο της επιτυχίας

Το Ράλλυ των Θεών επιστρέφει για να σημαδέψει για τελευταία φορά την αρχή του Σεπτεμβρίου, έχοντας γιορτάσει πέρυσι 70 χρόνια ιστορίας. Οι διοργανωτές δέχθηκαν τα εύσημα για την επιτυχή αντιμετώπιση της κακοκαιρίας «Daniel» πέρυσι και ο εθνικός μας αγώνας έχει εξασφαλίσει την παραμονή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έως το 2027, όπως επίσης και την επιστροφή στην παραδοσιακή ημερομηνία διεξαγωγής τον Ιούνιο από το 2025, γεγονότα που αποτελούν ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική προσπάθεια.

Προσαρμογές χρειάστηκε να γίνουν ώστε η φετινή διαδρομή να πληροί τις προδιαγραφές που προκύπτουν από την αλλαγή στο βαθμολογικό σύστημα του Πρωταθλήματος, που προβλέπει την απονομή βαθμών και το Σάββατο. Η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής αποτελεί μία νέα προσέγγιση. Η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με τη σειρά που οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, που θα υποδεχθούν διαδοχικά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, ο 10ος γύρος του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, διακρίνεται για την ποιότητα των συμμετοχών σε κάθε κατηγορία, καθώς οι διεκδικητές όλων των τίτλων ήρθαν στην Ελλάδα. Στην κορυφαία κατηγορία Rally1 αναμετριούνται 9 εργοστασιακά αυτοκίνητα. Άλλα 34 πληρώματα συναγωνίζονται στην κατηγορία WRC2, ενώ σημαντικός είναι και φέτος ο αριθμός των ελληνικών συμμετοχών, φτάνοντας τις 17. Μην ξεχνάμε επίσης ότι στην Ελλάδα κρίνεται και φέτος ο τίτλος για το Πρωτάθλημα Νέων, καθώς το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 αποτελεί τον 5ο και τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος JWRC και απονέμει διπλούς βαθμούς.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί για μια ακόμη φορά ιδανική ευκαιρία για να διαφημιστεί η χώρα μας στα πέρατα της γης, αλλά και για να νιώσουμε περήφανοι ως Έλληνες για πολλούς λόγους: τη φιλοξενία μας, την μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, αλλά και τις οργανωτικές ικανότητες που –όταν θέλουμε– διαθέτουμε.

Το MotorOne ετοίμασε τον απόλυτο οδηγό για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, με όλες τις πληροφορίες για τον αγώνα.

EKO Acropolis Banner 2024 (1)
Tην Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, 72 πληρώματα από 31 χώρες θα περάσουν από τη ράμπα της αφετηρίας στη Λαμία για να αναμετρηθούν στις 15 ειδικές διαδρομές του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις. Στην κορυφαία κατηγορία Rally1, αναμετρώνται 9 υβριδικά αγωνιστικά Toyota Yaris, Hyundai i20 Ν και Ford Puma, με στόχο να φτάσουν πρώτα στον τερματισμό.

Το ενδιαφέρον βέβαια δεν περιορίζεται στην κορυφαία κατηγορία, καθώς 34 πληρώματα κυνηγούν τη διάκριση στην κατηγορία WRC2, ενώ στον ελληνικό αγώνα κρίνεται και ο τίτλος του Πρωταθλήματος Νέων στο θεσμό JWRC, όπου απονέμονται διπλοί βαθμοί.

Επίσης, 17 ελληνικά πληρώματα θα παλέψουν για τη διάκριση εναντίον του διεθνή ανταγωνισμού στις κατηγορίες Rally2, Rally3, Rally4 (που αποτελεί αποκλειστικά ελληνική υπόθεση φέτος) και Rally5.

Πατήστε στις παρακάτω εικόνες για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες.

Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 τα πληρώματα θα κληθούν να αντιμετωπίσουν 15 απαιτητικές ειδικές διαδρομές, καλύπτοντας 305,3 αγωνιστικά χλμ. και συνολικά 1.392 χλμ. Ο φετινός αγώνας θα εκκινήσει από την έδρα του, τη Λαμία. Συγκεκριμένα, η τελετή εκκίνησης θα πραγματοποιηθεί την Πέμτπη 5 Σεπτεμβρίου εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκεται και το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα. Θα συνδυαστεί με μουσική συναυλία και η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Η έναρξη της πραγματικής αγωνιστικής δράσης θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 6/9, με το πρώτο σκέλος να διεξάγεται μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Μια νέα εκδοχή της αγαπημένης ειδικής διαδρομής των θεατών, Παύλιανης, θα ξεκινήσει τον αγώνα. Ονομασμένη Άνω Παύλιανη φέτος, θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και αποτελείται από ένα νέο τμήμα το οποίο θα «συναντά» την παλαιότερη ΕΔ, με αντίθετη φορά, για να καταλήξει στην αφετηρία της παλιάς διαδρομής. Η δεύτερη ειδική διαδρομή είναι η Δάφνη, μια πιο μικρή εκδοχή της ΕΔ Πύργος των προηγούμενων ετών, και δίνει τη σκυτάλη στο θρυλικό «Ταρζάν».

Η πρώτη ημέρα του αγώνα ολοκληρώνεται με το δεύτερο πέρασμα από τις προαναφερθείσες ειδικές διαδρομές, με τα πληρώματα να καλύπτουν 135,02 αγωνιστικά χλμ. Πέραν αυτών, με αφετηρία στο χωριό Ρεγκίνι επιστρέφει η ομώνυμη ΕΔ, στην οποία περιλαμβάνεται και η Ελάτεια με αντίθετη φορά. Επίσης, επέστρεψε η ειδική διαδρομή Θήβα. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, ο αγώνας θα περάσει από την Κόρινθο και τις ΕΔ Άγιοι Θεόδωροι και Λουτράκι. Την ημέρα του Σαββάτου ολοκληρώνει η EKO Super Special Stage στο Σείριο, με τα πληρώματα να έχουν συμπληρώσει άλλα 116,23 αγωνιστικά χλμ. και οι πρώτοι 10 της γενικής κατάταξης βαθμολογούνται, με την προϋπόθεση ότι θα φτάσουν έως τον τερματισμό την Κυριακή.

Για την κατάταξη της Super Sunday, που θα δώσει επιπλέον βαθμούς την Κυριακή, τελική ημέρα του αγώνα, έχουν προγραμματιστεί τρεις ειδικές διαδρομές μήκους 54,05 χλμ. Η ολοκαίνουργια ΕΔ Οινοχώρι στη Φωκίδα (μέρος της οποίας είχε χρησιμοποιηθεί για το shakedown στις αρχές της δεκαετίας του 2000) ακολουθείται από την ΕΔ Ελευθεροχώρι, το δεύτερο πέρασμα από την οποία θα αποτελέσει και την Power Stage του αγώνα, που απονέμει βαθμούς στα πέντε ταχύτερα πληρώματα.

Πρόγραμμα Αγώνα

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου

  • Shakedown: 09:01
  • Εκκίνηση αγώνα: 19:00

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου

  • ΕΔ1 Άνω Παύλιανη 1: 07:58
  • ΕΔ2 Δάφνη 1: 09:09
  • ΕΔ3 Ταρζάν 1: 11:17
  • ΕΔ4 Άνω Παύλιανη 2: 14:29
  • ΕΔ5 Δάφνη 2: 15:40
  • ΕΔ6 Ταρζάν 2: 17:48

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου

  • ΕΔ7 Ρεγκίνι: 08:16
  • ΕΔ8 Θήβα: 10:37
  • ΕΔ9 Άγιοι Θεόδωροι 1: 13:05
  • ΕΔ10 Λουτράκι: 15:46
  • ΕΔ11 Άγιοι Θεόδωροι 2: 17:05
  • ΕΔ12 ΕΚΟ Super Special Stage: 21:05

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου

  • ΕΔ13 Οινοχώρι: 08:59
  • ΕΔ14 Ελευθεροχώρι 1: 10:05
  • ΕΔ15 Ελευθεροχώρι 2/Power Stage: 13:15
  • Τερματισμός (Λαμία): 14:55

Ο ΦΕΤΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ περιλαμβάνει 15 Ειδικές Διαδρομές. Όσοι σκοπεύουν να παρακολουθήσουν κάποια ή κάποιες από αυτές, θα πρέπει να γνωρίζουν πως οι ειδικές διαδρομές κλείνουν 3 ώρες πριν από το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο, εκτός αν αναγράφεται διαφορετικά.

ΟΧΙ ΚΟΡΔΕΛΑ, ΟΧΙ ΘΕΑΤΕΣ
Βάσει των νέων κανονισμών ασφαλείας της FIA, οι περιοχές ΧΩΡΙΣ κορδέλα ή προστατευτικό πλέγμα θεωρούνται ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ. Παρακολουθήστε τον αγώνα μόνο από τις προβλεπόμενες θέσεις θεατών οι οποίες επισημαίνονται διακριτά ή από υπερυψωμένα σημεία.

Βρείτε το σημείο από όπου θα παρακολουθήσετε 30 λεπτά πριν από την έναρξη της ειδικής διαδρομής. Στη συνέχεια θα απαγορεύεται οποιαδήποτε κίνηση στο δρόμο συμπεριλαμβανομένης της αφετηρίας και του τερματισμού.

Προσοχή: Οι προσβάσεις έχουν τρεις χαρακτηρισμούς ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας της επιφάνειας των δρόμων τους. Το γράμμα που τις χαρακτηρίζει βρίσκεται δίπλα στον αριθμό τους. Οι χαρακτηρισμοί είναι:

  • S (Soft) = Ι.Χ. αυτοκίνητο
  • Μ (Medium) = SUV
  • H (Hard) = 4×4 ή Enduro

Πατήστε πάνω στις εικόνες για να δείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες για κάθε Ειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.

Μήκος: 1,97 χλμ.
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: 21:05

Σε αντίθεση με τα προηγούμενα χρόνια, η Υπερειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δεν θα είναι η εναρκτήρια. Το 2021, που το Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε στο WRC, είχε κάνει την έκπληξη με την Υπερειδική Διαδρομή στην Πλατεία Συνάγματος. Το 2022 ανέβασε τον πήχη με τη διοργάνωσή της στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, ενώ πέρυσι πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Νερού.

Φέτος, οι διοργανωτές θα επιχειρήσουν κάτι πρωτοποριακό για την EKO Super Special Stage, που θα πραγματοποιηθεί στο Σταθμό Εξυπηρέτηση Αυτοκινητιστών Σείριος, και για πρώτη φορά θα διεξαχθεί το Σάββατο και όχι την Πέμπτη, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Η EKO Super Special Stage στο Σείριο θα ολοκληρώσει την ημέρα του Σαββάτου που είναι η πιο δύσκολη του αγώνα και θα μοιράσει τους πρώτους βαθμούς στους πρωτοπόρους.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Για να φτάσει κάποιος στο Σ.Ε.Α. Σείριος, ανάλογα με το ρεύμα που κινείται, θα χρειαστεί να πάρει είτε την έξοδο προς ΜΑΛΑΚΑΣΑ είτε αυτήν προς ΑΥΛΩΝΑ-ΟΙΝΟΦΥΤΑ και να συνεχίσει μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού.
  • Φτάνοντας πίσω από το Σ.Ε.Α. Σείριος, ακολουθώντας τις οδηγίες της ΕΛ.ΑΣ. και των ανθρώπων της διοργάνωσης θα παρκάρει (δωρεάν) στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους.
  • Η είσοδος στην ΕΚΟ Super Special Stage είναι δωρεάν και θα γίνεται μόνο πεζή.
  • Καθ’ ό,τι η εγκατάσταση μπορεί να εξυπηρετήσει συγκεκριμένο αριθμό θεατών, προτείνεται η άφιξη του κοινού περίπου στις 18:00 για την εξασφάλιση θέσης στάθμευσης και παρακολούθησης. Για την απρόσκοπτη προσέλευση όλων, συστήνεται ο προγραμματισμός της άφιξης στο χώρο το νωρίτερο δυνατόν.
  • Μετά τις 20:00 δε θα επιτρέπεται η είσοδος σε θεατές.

  • Από τις 20:00 αναμένεται η άφιξη των αγωνιστικών αυτοκινήτων, τα οποία θα σταθμεύσουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, η περίμετρος του οποίου θα είναι προσβάσιμη στους θεατές.
  • Στον περιβάλλοντα χώρο του Σ.Ε.Α. Σείριος θα λειτουργεί το Rally Village του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τα περίπτερα του αγώνα και των χορηγών.
  • Στις 20:40 στο κέντρο της ΕΚΟ Super Special Stage, εμπρός από τους θεατές θα δοθεί συνέντευξη Τύπου, παρουσία των πρωτοπόρων -έως εκείνη την ώρα- οδηγών και εκπροσώπων των Κατασκευαστών.

Acropolis Logo Flags EKOΜε την Ducati Desert X Rally

σε εμβληματικές ειδικές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

 

To MotorOne και ο Βασίλης Ορφανός (VOM), βρεθήκαμε στις πιο εμβληματικές ειδικές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, με σκοπό να οδηγήσουμε την χωμάτινη μοτοσικλέτα της Ducati, την Desert X Rally, στα όρια.

Πατήστε εδώ για να περιπλανηθείτε μαζί μας στις Ειδικές Διαδρομές Ταρζάν, Παύλιανη και Ελευθεροχώρι, όχι με τέσσερις αλλά σε δύο τροχούς!

Συνήθως οι θεατές είναι απαιτητικοί και ανυπόμονοι. Αφιερώνουν ώρες είναι η αλήθεια να ταξιδέψουν μέχρι την ειδική της επιλογής τους και εκ των πραγμάτων λειτουργούν απόλυτα συγχρονισμένοι με το πρόγραμμα του αγώνα.

Για να συμβεί αυτό θα αναγκαστούν να υπολογίσουν το χρόνο και να εισβάλουν στις διαδρομές του αγώνα πολλές ώρες πριν, αν θέλουν να βρεθούν στημένοι στο επιθυμητό σημείο και να περιμένουν το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα περάσει.

Πριν από αυτό όμως προηγείται το «0», αλλά ως ρολίστας και όχι πρωταγωνιστής. Και πιο πίσω μια ομάδα επίσης πλοηγών αυτοκινήτων με ένα ιδιαίτερα βαρύ ρόλο στις πλάτες της.

Για το λόγο αυτό, λίγο πριν δέσει τις ζώνες του στο τροποποιημένο GR Yaris της Toyota, ο Stratissino – κατά κόσμον Στράτης Χατζηπαναγιώτου μας ανοίγει τα «χαρτιά» του.

Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν εργαστεί με γνώμονα την ασφάλεια του αγώνα συνολικά. Ωστόσο, χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο. Πριν ταξιδέψετε προς ένα οποιοδήποτε σημείο του αγώνα, διαβάστε προσεκτικά και ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες-συμβουλές.

 

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΡΟΜΩΝ

Ο φετινός αγώνας περιλαμβάνει 15 Ειδικές Διαδρομές. Όσοι σκοπεύουν να παρακολουθήσουν κάποια ή κάποιες από αυτές, θα πρέπει να γνωρίζουν πως οι ειδικές διαδρομές κλείνουν 3 ώρες πριν από το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο, εκτός αν αναγράφεται διαφορετικά.

Φροντίστε να φτάσετε εγκαίρως, και παρκάρετε:

  • έτσι ώστε να μην εμποδίζεται πιθανή διέλευση ασθενοφόρου οχήματος (ΛΟΓΟΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ),
  • με τη φορά που θα ακολουθήσετε φεύγοντας, ώστε να μη χρειάζεται αναστροφή,
  • μόνο στη μία πλευρά του δρόμου και καταλαμβάνοντας μόνο τον απαραίτητο χώρο, ώστε να παρκάρουν όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα.

Αν κριθεί αναγκαίο, η διοργάνωση ενδέχεται να «κλείσει» το δρόμο της πρόσβασης, για την αποφυγή ταλαιπωρίας των θεατών.

Τέλος, βρείτε το σημείο από όπου θα παρακολουθήσετε 30 λεπτά πριν από την έναρξη της ειδικής διαδρομής, καθώς στη συνέχεια θα απαγορεύεται η κίνηση στο δρόμο, ακόμα και πεζή.

ΕΛΕΓΞΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ

Τα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA διαθέτουν υβριδικά κινητήρια σύνολα. Αυτό συνεπάγεται νέες προφυλάξεις για τους θεατές και τα πληρώματα σε περίπτωση ατυχήματος, λόγω της υψηλής τάσης που μπορεί να αναπτυχθεί. Έτσι, πρέπει πάντα να ελέγχετε για το πράσινο φως πριν αγγίξετε ένα αυτοκίνητο που είναι σταματημένο, καθώς μόνο αυτό υποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο είναι ασφαλές.

  1. Τα φώτα ασφαλείας βρίσκονται στο παρμπρίζ και στις δύο πλαϊνές κολόνες των αυτοκινήτων. Έπειτα από ατύχημα, το σταθερό πράσινο φως υποδεικνύει ότι είναι ασφαλές να αγγίξετε το αυτοκίνητο.
  2. Το σύμβολο «HY» υποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο είναι υβριδικό. Από το 2022 και έπειτα, όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 έχουν υβριδικά κινητήρια σύνολα.
  3. Ένα κόκκινο φως που αναβοσβήνει, μαζί με έναν ήχο συναγερμού, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι ασφαλές. Χωρίς φως, σημαίνει ότι δυνητικά είναι μη ασφαλές. Αγγίξτε το αυτοκίνητο μόνο αν ανάβει πράσινο φως.

ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

  • Οι αγώνες ράλλυ κρύβουν κινδύνους – σκεφτείτε πρώτα την ασφάλεια.
  • Παρκάρετε με ασφάλεια με τη φορά που θα φύγετε και μην μπλοκάρετε το δρόμο.
  • Μην περπατάτε στις ειδικές διαδρομές 30 λεπτά πριν από το πέρασμα του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου.
  • Απολαύστε τον αγώνα από τις προκαθορισμένες από τη διοργάνωση θέσεις θεατών.
  • Η θέση απ’ όπου θα παρακολουθήσετε πρέπει να απέχει αρκετά από το δρόμο της ειδικής διαδρομής.
  • Σεβαστείτε τις οδηγίες των κριτών. Βρίσκονται εκεί και για τη δική σας ασφάλεια.
  • Παρακολουθείτε και ακούτε τις ανακοινώσεις των διοργανωτών.
  • Μη στέκεστε κοντά σε διασταυρώσεις ή σε απαγορευμένες περιοχές.
  • Σεβαστείτε τη σήμανση και την οριοθέτηση χώρων με κορδέλες ασφαλείας.
  • Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να βγουν εκτός πορείας οπουδήποτε. Μη βάζετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Μέσω των συστημάτων ελέγχου ασφαλείας της FIA, το κέντρο του αγώνα λαμβάνει «ζωντανή» εικόνα από το πέρασμα των αυτοκινήτων ασφαλείας αλλά και των αγωνιστικών αυτοκινήτων, και είναι σε θέση να γνωρίζει αν το σημείο που έχετε επιλέξει να παρακολουθήσετε τον αγώνα είναι ασφαλές ή όχι.

Αν κριθεί πως η ασφάλειά σας βρίσκεται σε κίνδυνο, ενδέχεται να αποφασιστεί η καθυστέρηση -μέχρι να μετακινηθείτε σε ασφαλές σημείο- ή και η ακύρωση της ειδικής διαδρομής.

ΣΗΜΑΝΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ (NO GO AREA)

  • Για κανένα λόγο μην επιλέξετε να παρακολουθήσετε από σημείο του δρόμου όπου υπάρχουν απαγορευτικές πινακίδες.
  • Μην κάθεστε στην εξωτερική πλευρά μιας στροφής, σε σημεία με άλματα ή και σε συνδυασμό των δύο. Τέτοιες καταστάσεις δίνουν ελάχιστο χρονικό περιθώριο στους οδηγούς να διορθώσουν ένα λάθος και σε εσάς να μετακινηθείτε.

  • Παρακολουθήστε τον αγώνα από όσο το δυνατόν πιο υπερυψωμένο σημείο και μακριά από το δρόμο. Πέτρες μπορεί εύκολα να εκτιναχθούν σε μεγάλη απόσταση.
  • Μην αφήνετε την προσοχή σας να αποσπάται από ό,τι συμβαίνει στην ειδική διαδρομή. Να είστε πάντα όρθιοι, κοιτάζοντας τη διαδρομή και έτοιμοι για το αναπάντεχο. Ακόμα και οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου κάνουν λάθη, ενώ μια μηχανική βλάβη μπορεί να προκύψει οποιαδήποτε στιγμή.

 

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  • Μην ανάψετε φωτιά για κανένα λόγο.
  • Σε διάφορα σημεία των ειδικών διαδρομών θα βρείτε κάδους σκουπιδιών και ανακύκλωσης. Αφήστε εκεί τα σκουπίδια που πιθανόν έχετε, ή πάρτε τα μαζί σας σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάδος κοντά σας.
  • Τα δάση, η χλωρίδα και η πανίδα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και της χώρας μας. Σεβαστείτε και προστατεύστε τα!

Οι αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ήδη από το 2021 που επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA, έχει μεγάλη απήχηση στο κοινό, γεγονός που δημιούργησε πρόσφορο έδαφος για την προώθηση καλών πρακτικών και μηνυμάτων οδικής ασφάλειας στη χώρα μας. Ειδικά για φέτος, σχεδιάστηκε μια καμπάνια που εστιάζει στις σημαντικότερες αιτίες τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων.

Πατήστε στα παρακάτω links για να δείτε τα video με τα μηνύματα Οδικής Ασφάλειας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.

H ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις

Από τους μαραθώνιους αγώνες

του παρελθόντος έως σήμερα,

το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ανέκαθεν

ένας από τους πιο σκληρούς

και αγαπητούς αγώνες του κόσμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

Εμπειρίες “Ακρόπολις”

 

 

Άνθρωποι που έχουν ζήσει το Ράλλυ Ακρόπολις εκ των έσω

διηγούνται προσωπικές ιστορίες και αναμνήσεις

στην κάμερα του MotorOne

 

Proud Project Team

Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις, Γιάννης Λημναίος
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 3 Σεπτεμβρίου 2024