To ξεκίνημα της 2ης ειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, το πρώτο πέρασμα από τη Δάφνη (21,67 χλμ.), καθυστέρησε λίγο (16 λεπτά), λόγω κόκκινης σημαίας στην 1η ειδική διαδρομή (Άνω Παύλιανη), έπειτα από ατύχημα του Λάμπρου Αθανασούλα. Επίσης, ορίστηκε διαφορά 4 λεπτών μεταξύ των πληρωμάτων για να μην υπάρχει τόσο πολύ χώμα ανασηκωμένο από τον προπορευόμενο.
O Ιάπωνας Takamoto Katsuta σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ειδικής διαδρομής της Δάφνης 1 με το Toyota GR Yaris Rally1, όντας ο μοναδικός οδηγός με μόνο μία ρεζέρβα. Ο Katsuta δήλωσε ότι δεν πίεσε πάρα πολύ, αλλά κινήθηκε 1,9 δλ. ταχύτερα από τον Ott Tanak. Ο Εσθονός οδηγός της Hyundai χρησιμοποιούσε και τους δύο τύπους ελαστικού, αλλά δήλωσε ότι θα έπρεπε να έχει επιλέξει συνδυασμό με πιο μαλακά ελαστικά.
Ωστόσο, ο Tanak είναι αυτός που έχει τεθεί πλέον επικεφαλής στη γενική κατάταξη του αγώνα, με διαφορά μόλις 0,2 δλ. από τον Katsuta. O Sebastien Ogier, επίσης με Toyota, ταχύτερος στην 1η ειδική διαδρομή ήταν 3ος στους χρόνους της ΕΔ2 και βρέθηκε και στην 3η θέση και στη γενική κατάταξη, με διαφορά μόλις 1 δλ. από τον συμπατριώτη του, Adrien Fourmaux, με το Ford Puma της M-Sport.
O Dani Sordo (Hyundai), πίστευε ότι είχε κινηθεί γρήγορα, αλλά απείχε 4,9 δλ. από το χρόνο του Katsuta και δεν ήταν τόσο ευχαριστημένος από την επίδοσή του, που τον έχει φέρει στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, 11,7 δλ. μακριά από την κορυφή.
Ο Thierry Neuville δήλωσε ότι δεν κατάφερε να επιλύσει τα προβλήματα στην απλή διαδρομή που προηγήθηκε, με τον κινητήρα του Hyundai i20 N Rally1, καθώς εξακολουθούσε να λειτουργεί με 3 κυλίνδρους για περίπου το μισό μήκος της ειδικής διαδρομής. Συνεπώς, ο Neuville έχει βρεθεί 24,5 δλ. μακριά από την κορυφή. Ο Βέλγος έχει τοποθετήσει ένα μαλακό ελαστικό (πίσω αριστερά) στο αυτοκίνητό του, και παραπονέθηκε ότι καθάριζε και πάλι πολύ το δρόμο.
Ο Gregoire Munster δήλωσε ότι στην 1η ειδική διαδρομή το κιβώτιο επέλεγε νεκρά, και στη Δάφνη σταμάτησε να λειτουργεί το χειρόφρενο του Ford Puma της M-Sport που οδηγεί. Ο οδηγός από το Λουξεμβούργο έχει βρεθεί 45,6 δλ. μακριά από την κορυφή.
Ο Elfyn Evans κινήθηκε πολύ αργά στην ειδική διαδρομή, καθώς δεν είχε πλήρη ισχύ, ενδεχομένως με πρόβλημα στο turbo, του οποίου όμως την αιτία δεν γνώριζε. Με αυτό τον τρόπο έχασε άλλα 3 λεπτά και 16 δλ. και βρίσκεται πλέον 5 λεπτά και 26 δλ. μακριά από την κορυφή και φαίνεται ότι οι ελπίδες του για διεκδίκηση του τίτλου έχουν ίσως ήδη εξανεμιστεί.
Στην κατηγορία WRC2, o Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally2 της DG Sport Competition σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές και προηγείται στη γενική κατάταξη, έχοντας βρεθεί στην 7η θέση, εμπρός από τον Gregoire Munster. Περίπου 16 δλ. πίσω από τον Rossel βρίσκεται ο Φινλανδός Sami Pajari με Toyota GR Yaris Rally2, παρότι είχε αστοχία ελαστικού στα τελευταία 5 χλμ. της 1ης ειδικής διαδρομής.
Δηλώσεις
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Δεν πίεσα πολύ, γλίστραγε σε κάποια σημεία. Είχαμε, όμως καλό ρυθμό. Μέχρι στιγμής πάει καλά».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Είχε λιγότερη σκόνη σε σχέση με την προηγούμενη ειδική. Ο ρυθμός ήταν καλός, αλλά καθαρίζουμε το δρόμο. Προσπαθούμε για το καλύτερο».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ευτυχώς είχαμε διαφορά τεσσάρων λεπτών, ευχαριστούμε για αυτό. Ακόμα κι έτσι είχαμε σκόνη. Είναι δύσκολη ειδική και καθαρίζαμε το δρόμο. Οι επόμενοι θα σημειώσουν καλύτερους χρόνους».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Δυσκολευτήκαμε με τα ελαστικά, γλιστρούσε. Στο τέλος είχε πολλή σκόνη. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τις δύο πρώτες ειδικές. Το ράλλυ έχει δρόμο ακόμα».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Είχα καλή αίσθηση, αλλά δεν αποτυπώθηκε στο χρόνο μας. Γλιστρούσε σε κάποια σημεία. Πρέπει να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου».
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Δεν λύσαμε το πρόβλημα. Πήγαμε με 3 κυλίνδρους στη μισή ειδική. Καθαρίζουμε το δρόμο. Δεν είχαμε χρόνο να αλλάξουμε ελαστικά πριν την ειδική».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Δεν έχω χειρόφρενο. Αυτή ήταν η χειρότερη ειδική».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν έχουμε ισχύ. Δεν γνωρίζουμε την αιτία του προβλήματος».
#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Το αυτοκίνητο είναι καλύτερο τώρα. Το ευχαριστηθήκαμε. Γλιστρούσε λιγότερο».
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024
ΕΔ1 Άνω Παύλιανη 1: Ο Ogier τίθεται επικεφαλής