Η ιστορία του αρχίζει το 1971. Τότε η Skoda κατασκεύασε το πρωτότυπο 110 Super Sport, το οποίο δεν έφθασε ποτέ στη γραμμή παραγωγής. Δεν εγκαταλείφθηκε πάντως σε κάποια σκοτεινή αίθουσα της τσέχικης μάρκας.
Μία δεκαετία αργότερα, ο Τσέχος ζωγράφος, σχεδιαστής και λάτρης των αυτοκινήτων Theodor Pistek (κέρδισε το Όσκαρ Ενδυματολογίας το 1985 για την ταινία Amadeus), ανέλαβε να το μεταμορφώσει.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Υπό την καθοδήγησή του, το 110 Super Sport βάφτηκε μαύρο, απέκτησε νέα φωτιστικά σώματα και μεγάλη πίσω αεροτομή. Μετονομάστηκε σε Skoda Ferat και εμφανίστηκε στην ταινία «Το βαμπίρ του Ferat», το 1981. Ο κινητήρας του δεν ήταν εξίσου… κακός, καθώς επρόκειτο για τετρακύλινδρο 1,1 λτ., ισχύος μόλις 73 ίππων.
Τώρα, 40 χρόνια αργότερα, ο Γάλλος σχεδιαστής Baptiste de Brugiere που συνάντησε το Ferat στο Μουσείο της Skoda, δημιούργησε την ψηφιακή μετατροπή του σε ένα μοντέρνο σπορ αυτοκίνητο.