«Σκληροτράχηλο» ηλεκτρικό SUV στα σχέδια της VW

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου Amarok στις ανά τον κόσμο αγορές, η VW αποκαλύπτει τα σχέδια της για την εξέλιξη ενός πληθωρικού SUV με αφετηρία την ίδια πλατφόρμας αλλά αμιγή ηλεκτροκίνηση

«Σκληροτράχηλο» ηλεκτρικό SUV στα σχέδια της VW

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου Amarok στις ανά τον κόσμο αγορές, η VW αποκαλύπτει τα σχέδια της για την εξέλιξη ενός πληθωρικού SUV με αφετηρία την ίδια πλατφόρμας αλλά αμιγή ηλεκτροκίνηση

H VW έχει ανακοινώσει από καιρό την πρόθεσή της να αναβιώσει την φίρμα Scout ως ηλεκτροκίνητη και αρχικά μέλη ένα ηλεκτρικό SUV και ένα pickup τα οποία αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους το δεύτερο μισό της δεκαετίας. Εκτός ωστόσο των σχεδίων που αφορούν την «νέα» Scout, η VW δείχνει ευεπίφορη στην ιδέα να αποκτήσει τη δική της εκδοχή για ένα σκληροτράχηλο, ηλεκτροκίνητο SUV με αφετηρία ένα πλαίσιο σκάλας.

Τουλάχιστον αυτό υποστήριξε ο Idra Carsten, επικεφαλής της VW Commercial Vehicles με αφορμή το λανσάρισμα του νέου Amarοk στην ιδιαίτερα σημαντική για το είδος των pickup αγορά της Νοτίου Αφρικής.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η γερμανική φίρμα εξετάζει το ενδεχόμενο, να αξιοποιήσει την πλατφόρμα Τ6 όπου βασίζεται το νέο Amarok αλλά και το Ford Ranger, για ένα ηλεκτροκίνητο SUV.

«Το εξετάζουμε σε συνεργασία με την Ford. Είναι μέρος των σχεδίων μας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Μια πρώτη γεύση από το επίμαχο SUV θα μπορούσε να αποτελεί το ID.Rugdzz, ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό SUV το οποίο η VW επέλεξε να αποκαλύψει μερικώς το 2019 χωρίς να δώσει μεγάλη δημοσιότητα στο project. Να σημειωθεί ότι το ID.Rugdzz είχε πάντως ως αφετηρία την πολυχρηστική αρχιτεκτονική ΜΕΒ και όχι την T6. Όπως και να έχει, σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις της VW, το ID.Rugdzz είχε προγραμματιστεί για το 2030 αν και αυτό το σχέδιο δεν φαίνεται να έχει επικυρωθεί –τουλάχιστον προς το παρόν.

Σε κάθε περίπτωση εφόσον η VW προχωρήσει με το συγκεκριμένο σχέδιο, εκτός από την πλατφόρμα T6 το νέο SUV αναμένεται να «χρειαστεί» σύμφωνα με στελέχη της γερμανικής φίρμας μια μπαταρία 110 kWh καθώς, με δεδομένη την κατηγορία, θα πρέπει να προσφέρει την αυτονομία αλλά και τη δυνατότητα ρυμούλκησης που θα περίμενε κανείς από ένα SUV. Mία από τις βασικές διαφορές με τα νέα Amarok και Ford Ranger θα είναι και η αντικατάσταση της διάταξης της ανάρτησης με νέα, πολλαπλών συνδέσμων αντί των ελατηρίων στα δύο παραπάνω μοντέλα.

Σε ό,τι αφορά την ταυτόχρονη παρουσία των νέων προϊόντων της φίρμας Scout σε συνδυασμό με το φημολογούμενο SUV της γερμανικής φίρμας, αξίζει να σημειωθεί ότι, δεν υπάρχει πρόβλημα αλληλοκάλυψης με δεδομένο και ότι η Scout θα προσανατολιστεί κυρίως στις ΗΠΑ, ενώ το ηλεκτρικό SUV θα είναι παγκοσμίου «λήψης».

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!