Ήδη από το GP Σαουδικής Αραβίας, o Lewis Hamilton είχε αναφέρει ότι δυσκολεύεται με τη συμπεριφορά του πίσω μέρους του φετινού μονοθεσίου της Mercedes. Ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής της Formula 1, επεκτάθηκε επί του θέματος στις συνεντεύξεις των οδηγών πριν από το GP Αυστραλίας αυτού του Σαββατοκύριακου.
Ο Hamilton δήλωσε ότι είναι πιο δύσκολο να προβλέψει τις αντιδράσεις της φετινής Mercedes W14: «Αν κοιτάξετε το παρελθόν, πάντα μου άρεσε ένα αυτοκίνητο με υπερστροφή. Δεν ξέρω αν το γνωρίζει ο κόσμος, αλλά καθόμαστε πιο κοντά στους εμπρός τροχούς από όλους τους άλλους οδηγούς. Το cockpit μας είναι πολύ κοντά στο εμπρός μέρος».
«Όταν οδηγείς, αισθάνεσαι σαν να κάθεσαι στους εμπρός τροχούς, το οποίο είναι ένα από τα χειρότερα συναισθήματα που μπορείς να νιώσεις πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου. Αλλάζει πραγματικά τη στάση του μονοθεσίου και πώς αντιλαμβάνεσαι την κίνησή του. Κάνει πιο δύσκολο να προβλέψεις τις αντιδράσεις του, σε σύγκριση με το να βρίσκεσαι πιο πίσω και να κάθεσαι πιο κοντά στο κέντρο. Είναι κάτι με το οποίο πραγματικά δυσκολεύομαι».
«Επιπλέον, έχουμε ένα αεροδυναμικό χαρακτηριστικό με το φορτίο να είναι πολύ μπροστά, αντί να κάθεται κάτω το πίσω μέρος, καθώς αρχίζεις να στρίβεις και μειώνεις την πίεση στο πεντάλ του φρένου και μετά μετακινείται προς τα πίσω. Έτσι, κάνει το αντίθετο από αυτό που θέλουμε, και αυτό προσπαθούμε να διορθώσουμε. Ακούω την ομάδα και αυτή ήταν μια κατεύθυνση που μας είπαν ότι πρέπει να ακολουθήσουμε. Αν ήξερα την αίσθηση που θα είχα σε αυτό, δεν θα είχε συμβεί. Πρέπει να αλλάξει για το μέλλον, 100%».
«Υπάρχει ένα συγκεκριμένο πράγμα που μπορούμε να αλλάξουμε στην ανάρτηση, το οποίο πρέπει να το κάνεις την Παρασκευή το βράδυ (μετά από τις ελεύθερες δοκιμές) και δεν μπορείς να το αλλάξεις για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Ουσιαστικά ρίχνεις ζαριά. Μερικές φορές λειτουργεί, άλλες όχι. Το έχω κάνει στο παρελθόν, μερικές φορές δεν λειτούργησε και άλλες λειτούργησε. Δούλεψε τέλεια για τον George (Russell, έτερο οδηγό της Mercedes) και έκανε σπουδαία δουλειά (στη Jeddah). Στον αγώνα μου έλειπε φορτίο στον εμπρός άξονα, ως αποτέλεσμα αυτού του στησίματος».
«Εξακολουθούμε να έχουμε γενικά ένα πολύ δυνατό εμπρός μέρος και όχι τόσο καλό πίσω μέρος, όσο θα ελπίζαμε να έχουμε. Αν κοιτάξετε τις Red Bull, τα σημεία όπου μπορούν να επιταχύνουν νωρίτερα (στην έξοδο των στροφών) και η ταχύτητα με την οποία μπορούν να διανύσουν τις στροφές, είναι ακριβώς επειδή έχουν πολύ πιο δυνατό πίσω μέρος».
Αναφέρεται ότι κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ορισμένα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν (σε κλίμακα 60%) στην αεροδυναμική σήραγγα της Mercedes, αποδείχθηκαν ανακριβή σε σχέση με τον ψηφιακό σχεδιασμό τους, και βγήκαν στην παραγωγή, όντας εκτός των επιτρεπόμενων ανοχών. Τα προβλήματα αυτά επηρέασαν αρνητικά την εξέλιξη της W14, οδηγώντας σε καθυστερήσεις, και οδήγησαν στην έλλειψη αξιοπιστίας των δεδομένων των προσομοιώσεων. Λόγω του συμβάντος, ορισμένοι άνθρωποι απολύθηκαν από το τμήμα παραγωγής των τρισδιάστατα εκτυπωμένων μοντέλων κλίμακας που χρησιμοποιούνται για τις προσομοιώσεις στην αεροδυναμική σήραγγα.
Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι η πρώην προπομήτρια του Lewis Hamilton, η Νεοζηλανδή Angela Cullen, που είχε πάντα ως όνειρο να γίνει πιλότος μαχητικών αεροσκαφών, ξεκίνησε να κάνει paragliding (αλεξίπτωτο πλαγιάς), από τότε που σταμάτησε να συνεργάζεται με τον Βρετανό Πρωταθλητή της Formula 1.