F1: Τα επικρατέστερα μεταγραφικά σενάρια για το 2025

Προσπαθούμε να ρίξουμε λίγο φως στα επικρατέστερα μεταγραφικά σενάρια στην αγορά οδηγών της Formula 1 ενόψει της σεζόν του 2025.

F1: Τα επικρατέστερα μεταγραφικά σενάρια για το 2025

Προσπαθούμε να ρίξουμε λίγο φως στα επικρατέστερα μεταγραφικά σενάρια στην αγορά οδηγών της Formula 1 ενόψει της σεζόν του 2025.

Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Έπειτα από το GP Αυστραλίας, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, είχε δηλώσει ότι ο Max Verstappen κρατά αυτή τη στιγμή στα χέρια του το κλειδί της μεταγραφικής αγοράς στη Formula 1. Ωστόσο, φαίνεται ότι ο Αυστριακός δημιουργεί παραπετάσματα καπνού, καθώς οι πιθανότητες να αποχωρήσει από τη Red Bull o Ολλανδός Πρωταθλητής είναι ελάχιστες.

Στα πλαίσια του GP Ιαπωνίας, ο Wolff έπλεξε το εγκώμιο του Verstappen, και ο Ολλανδός αστειεύτηκε ότι ο Αυστριακός επικεφαλής της Mercedes λέει συνέχεια καλά λόγια για τον ίδιο. Ωστόσο, ο Wolff φαίνεται να πετάει και άλλα ονόματα στον αέρα, όπως αυτό του 4 φορές Πρωταθλητή Sebastian Vettel που έχει αποχωρήσει από την ενεργό δράση από το τέλος του 2022.

Φαίνεται ότι ο Wolff το κάνει αυτό για να αποσπάσει την προσοχή -που ο ίδιος έριξε με τις δηλώσεις του νωρίτερα φέτος- από το 17χρονο Ιταλό Andrea Kimi Antonelli, o οποίος θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα δοκιμών με μονοθέσιο Formula 1. Αυτός φαίνεται να είναι ο πρώτος στόχος της Mercedes όσον αφορά την κενή θέση που θα αφήσει πίσω του στη Mercedes ο Lewis Hamilton πηγαίνοντας στη Ferrari το 2025.

Θεωρητικοί υποψήφιοι για αυτή τη θέση θα μπορούσαν να είναι επίσης ο πολύ καλός φέτος Carlos Sainz, και ο 42χρονος Fernando Alonso, ο οποίος φροντίζει να… διαφημίζει τον εαυτό του και τα επιτεύγματά του όσο μπορεί στις δηλώσεις του. Ο Alonso είναι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει πιθανότητα ο Max Verstappen να αφήσει τη Red Bull.

Φαίνεται ότι στόχος του Alonso είναι η Red Bull, που θα μπορούσε να του δώσει τη δυνατότητα να κυνηγήσει νίκες άμεσα. Ο επικεφαλής της Aston Martin, Mike Krack, δήλωσε στο GP Ιαπωνίας ότι αν η βρετανική ομάδα θέλει να διατηρήσει τον Alonso, θα πρέπει να βελτιώσει την απόδοσή της. Ωστόσο, αν ο Alonso δε βρει ανοιχτή πόρτα σε κάποια άλλη ομάδα, η Aston Martin ενδέχεται να είναι η μοναδική του επιλογή.

F1 - Fernando Alonso (Aston Martin)

Ο ίδιος ο Alonso, δήλωσε μετά τον αγώνα στη Suzuka: «Διασκέδασα πολύ και πέρασα ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα που είχα ποτέ από άποψη οδήγησης, και βρίσκομαι 44 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο, οπότε δεν είναι τόσο ελκυστικό». Σε ερώτηση σχετικά με τη Mercedes, και την πιθανότητα να βρεθεί στη γερμανική ομάδα στο μέλλον, o Ισπανός σχολίασε: «Η Mercedes τερμάτισε πίσω μας, οπότε δεν ακούγεται τόσο ελκυστική».

Επίσης, δυνατός «παίκτης» στη μεταγραφική αγορά είναι ο συμπατριώτης του Alonso, Carlos Sainz, ο οποίος αποδίδει σε πολύ υψηλό επίπεδο φέτος, έχοντας κερδίσει το GP Αυστραλίας ενώ ανάρρωνε από εγχείρηση και ανεβαίνοντας στο βάθρο όλων και των τριών αγώνων που έχει συμμετάσχει. Εντούτοις, παραμένει… άνεργος για το 2025.

F1 - Carlos Sainz (Ferrari)

Ο Sainz φέρεται να έχει προτάσεις από την Audi, που αγόρασε τη Sauber και θα εισέλθει στην F1 με δική της μονάδα ισχύος το 2026, αλλά και την Aston Martin, η οποία θα συνεργαστεί με τη Honda από το 2026. Σύμφωνα με τις φήμες στα paddock, αμφότερες οι ομάδες αυτές πιέζουν για απαντήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αναφέρεται ότι ο Ισπανός πλησιάζει προς μία απόφαση, καθώς υπάρχει κίνδυνος, όπως και για την πλειονότητα των υπόλοιπων οδηγών που δεν έχουν συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά, περιμένοντας να δουν πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα στη Mercedes και τη Red Bull, να χάσουν ορισμένες από τις πιο δυνατές θέσεις που είναι ανοιχτές αυτή τη στιγμή.

Παράλληλα, πολύ καλές εμφανίσεις κάνει στους φετινούς αγώνες και ο έτερος οδηγός της Red Bull, Sergio Perez, εξασφαλίζοντας τρεις φορές το «1-2», ενισχύοντας τις ελπίδες του να διατηρήσει τη θέση του. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε χαιρέκακα ότι αυτό συμβαίνει επειδή διακυβεύονται τα συμβόλαια του 2025 πολύ νωρίτερα από το συνηθισμένο φέτος.

F1 - Sergio Perez (Red Bull)

Ωστόσο, εξήγησε ότι πιστεύει πως η βελτιωμένη φόρμα του Μεξικανού οφείλεται στο γεγονός ότι ακολουθεί την ίδια κατεύθυνση με το Verstappen όσον αφορά το στήσιμο του μονοθεσίου στα αγωνιστικά τριήμερα. O Marko δήλωσε επίσης ότι η Red Bull δεν πρόκειται να παράσχει ενημερώσεις όσον αφορά την οδηγική της σύνθεση για το 2025 έως το μέσο της φετινής χρονιάς.

Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι ο Adrian Newey, επικεφαλής τεχνικός σύμβουλος της Red Bull, εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει στην ομάδα: «Όσο συνεχίζω να το απολαμβάνω και η ομάδα με θέλει, τότε θα συνεχίσω να το κάνω, και μετά θα δούμε στο μέλλον. Δεν έχω την τάση να σχεδιάζω πολύ μακριά στο μέλλον». Παράλληλα, o επικεφαλής της Aston Martin, Mike Krack, αρνήθηκε ότι η βρετανική ομάδα έκανε δελεαστική προσφορά στο Newey, όπως φημολογήθηκε στο GP Αυστραλίας.

F1 - Adrian Newey (Red Bull)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!