F1: Δύσκολη η ανάκαμψη στο GP Γαλλίας για τον Sainz

Ο Carlos Sainz δήλωσε ότι θα του είναι πιο δύσκολο να αναρριχηθεί στην κατάταξη του GP Γαλλίας αυτή την Κυριακή από ό,τι προέβλεπε η ομάδα της Ferrari.

F1: Δύσκολη η ανάκαμψη στο GP Γαλλίας για τον Sainz

Ο Carlos Sainz δήλωσε ότι θα του είναι πιο δύσκολο να αναρριχηθεί στην κατάταξη του GP Γαλλίας αυτή την Κυριακή από ό,τι προέβλεπε η ομάδα της Ferrari.

Προς το παρόν, ο Carlos Sainz έχει δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Γαλλίας, διότι χρησιμοποιεί 3η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, ενώ επιτρέπονται μόνο δύο -χωρίς ποινή- για όλη τη διάρκεια της σεζόν. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari αναμένεται να δεχθεί κι άλλες ποινές σήμερα, κάτι που υπονοήθηκε και από τον ίδιο εχθές: «Δεν πρόκειται να παλέψω για την pole position, δεδομένου του αριθμού των ποινών. Θέλω να πω, πήρα 10, οπότε μπορείτε να περιμένετε τι θα ακολουθήσει».

Η Ferrari επέλεξε το GP Γαλλίας για να δεχθεί την ποινή, διότι στο Hugaroring, όπου διεξάγεται ο επόμενος αγώνας, τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα. Ωστόσο, στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, ο Sainz ανακάλυψε ότι τα προσπεράσματα ενδέχεται να μην είναι τόσο εύκολα ούτε στο Paul Ricard. Ο Ισπανός δήλωσε ότι η βελτίωση της τελικής ταχύτητας της Ferrari στις ευθείες τον βοηθούσε να κερδίσει θέσεις την Κυριακή.

Ο Sainz δήλωσε: «Δοκίμασα μερικές φορές με άλλα μονοθέσια να προσπεράσω, γιατί ξέρω ότι θα χρειαστεί να κάνω πολλά προσπεράσματα. Και πρέπει να πω ότι ήταν λίγο πιο δύσκολο από ό,τι περίμενα, κυρίως επειδή υπάρχει ούριος άνεμος στην πίσω ευθεία και, με αυτόν, φαίνεται ότι επίδραση του slipstream και του DRS είναι μικρότερη».

«Αλλά δεν έχω άλλη επιλογή, πρέπει να βρω τρόπους να προσπεράσω και το καλύτερο φάρμακο για αυτό είναι να είμαι ταχύτερος την Κυριακή από ό,τι είμαι τώρα. Για να δούμε όταν όλοι τρέχουν με τους κινητήρες στο φουλ, αν θα έχουμε την τελική ταχύτητα να προσπεράσουμε. Ελπίζω να την έχουμε, γιατί πρέπει να καλύψω πολλές θέσεις».

«Σίγουρα ήταν μία θετική Παρασκευή. Δεν έκανα πολλούς γύρους γρήγορους γύρους με χαμηλό φορτίο καυσίμου, αλλά κάθε γύρος που έκανα ήταν ανταγωνιστικός. Οπότε δείχνει ότι τα βήματα που κάνουμε και η πορεία που ακολουθούμε είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, εστιάζοντας περισσότερο σε μεγάλα stint. Δεν πρόκειται να παλέψω για την pole position, δεδομένου του αριθμού των ποινών, και υπάρχει λίγη δουλειά που πρέπει να γίνει στις μεγάλες ακολουθίες γύρων. Ταυτόχρονα, υπάρχουν κάποια ενθαρρυντικά σημάδια από τον ένα γρήγορο γύρο».

Ο Sainz ανέφερε επίσης ότι η καταπόνηση των ελαστικών θα είναι σημαντικός παράγοντας στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στο Paul Ricard: «Κάνει πολύ ζέστη και, μέχρι στιγμής φέτος, κάθε φορά που έχουμε δει ότι όποτε επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες, η καταπόνηση αυξάνεται πάρα πολύ με τα φετινά ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli. Η καταπόνηση θα είναι υψηλότερη νομίζω από ό,τι στο παρελθόν, εδώ στο Paul Ricard».

«Οπότε υπάρχει δουλειά που πρέπει να γίνει. Ο Max (Verstappen) ήταν πολύ γρήγορος με τη μέση γόμα, ενώ εγώ ήμουν γρήγορος στην αρχή και αργός στο τέλος, οπότε όλη αυτή η ταχύτητα που είχα στον ένα γύρο, ήθελα να σιγουρευτώ ότι θα μεταφερθεί και στα μεγάλα stint». Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε ότι την Παρασκευή είδαμε πολύ υψηλή καταπόνηση ελαστικών και η ιδανική στρατηγική στον αγώνα θα είναι πιθανότατα τα δύο pit stop.

Ο team-mate του Sainz, Charles Leclerc, ήταν επίσης θετικός στα σχόλιά του όσον αφορά την απόδοση του μονοθεσίου της Ferrari στις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές, η ιταλική ομάδα δεν είναι βέβαιη ποιες είναι οι πραγματικές δυνατότητες της Red Bull. Ο Μονεγάσκος δήλωσε: «Πρέπει να δουλέψουμε ακόμα λίγο επάνω στο μονοθέσιο. Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουμε, γιατί ένιωσα ότι η Red Bull έκανε κάτι διαφορετικό από εμάς την Παρασκευή».

«Αλλά, εστιάζοντας στον εαυτό μας, η αίσθηση ήταν καλή. Οι ελεύθερες δοκιμές πήγαν αρκετά καλά. Ο ρυθμός μας στις προσομοιώσεις κατατακτήριων ήταν αρκετά καλός, οπότε τώρα θα επικεντρωθούμε στο ρυθμό αγώνα. Η διαχείριση των ελαστικών θα είναι το κλειδί, καθώς οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές αυτό το Σαββατοκύριακο. Είμαι βέβαιος ότι θα είμαστε έτοιμοι μέχρι την Κυριακή, καθώς γνωρίζουμε πού πρέπει να βελτιωθούμε».

«Οπότε, πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα και ο ρυθμός υπάρχει στο μονοθέσιο. Ο Max φαίνεται να είναι πολύ γρήγορος σήμερα με βαρύ φορτίο καυσίμου, οπότε δεν ξέρω με πόσα καύσιμα έτρεχαν. Αυτό είναι ένα μικρό ερωτηματικό. Και πάλι, ο ρυθμός υπάρχει στο μονοθέσιο, απλά πρέπει να επικεντρωθούμε στους εαυτούς μας. Αν κάνουμε το τέλειο Σαββατοκύριακο, θα παλέψουμε για τη νίκη».

Ο διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα κριθεί από διαφορές κλασμάτων του δευτερολέπτου και πιστεύει ότι οι μεγάλες διαφορές που είδαμε την Παρασκευή σε προσομοιώσεις κατατακτήριων και αγώνα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ο Ιταλός ανέφερε: «Δεν είμαστε τόσο πολύ ταχύτεροι στον ένα γύρο και η Red Bull δεν είναι τόσο πολύ πιο σταθερή στα μεγάλα stint. Ίσως η Red Bull θα προσθέσει αεροδυναμικό φορτίο και εμείς θα αφαιρέσουμε».

Ο ομόλογος του Binotto στη Red Bull, Christian Horner, είχε αναφέρει εχθές ότι η Ferrari χρησιμοποιούσε πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος στον ένα γρήγορο γύρο κατά τη διάρκεια του FP2 εχθές. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της αυστριακής ομάδας, Helmut Marko, δήλωσε: «Με τον Carlos Sainz να δέχεται ποινή για την αλλαγή κινητήρα, θα βρεθούμε στη 2η θέση. Σε αυτή την περίπτωση, το γεγονός ότι έχουμε καλύτερη διαχείριση ελαστικών, θα μπορούσε να αποδώσει καρπούς. Με γεμάτο ρεζερβουάρ, η υποστροφή που έχουμε (στον ένα γρήγορο γύρο) εξαφανίζεται».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!