Ράλλυ Ντακάρ ΕΔ7: Ο Yazeed Al Rajhi επικρατεί

Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα από την 7η ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ντακάρ, όπου επικράτησε ο Yazeed Al Rajhi, με τον Nasser Al-Attiyah να διατηρεί το προβάδισμά του στη γενική κατάταξη, σε μία ακόμη κακή ημέρα για την Audi.

Στην ειδική διαδρομή 333 χλμ. από τη Riyadh στο Al Duwadimi, ο Nasser Al-Attiyah άνοιγε το δρόμο, χωρίς μοτοσικλέτες μπροστά του. Ξεκινώντας με προβάδισμα που υπέρβαινε τη μία ώρα και με τους κανονισμούς να απαγορεύουν εκτεταμένη εξωτερική βοήθεια για τις ΕΔ 7 και 8, ο Al-Attiyah είχε την πολυτέλεια να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό για να σημειώσει τον 14ο χρόνο της ημέρας, πάνω από 20 λεπτά πίσω από τους πρωτοπόρους της ημέρας.

Με τον team-mate του Καταριανού στην Toyota και 2ο στη γενική κατάταξη, Henk Lategan να σημειώνει τον 6ο χρόνο της ημέρας, ο Al-Attiyah διατήρησε το προβάδισμά του στα περίπου ίδια επίπεδα με την προηγούμενη ημέρα: 1 ώρα και 4 λεπτά. Ο Σαουδάραβας Yazeed Al Rajhi, που έπειτα από το χθεσινό ατύχημα δεν έχει το δικαίωμα κατάταξης στη γενική, αναδείχθηκε νικητής της 7ης ειδικής διαδρομής με το Toyota Hilux της ομάδας της Overdrive, ευνοημένος από το γεγονός ότι ξεκινούσε 39ος την ειδική και είχε σημείο αναφοράς τα χνάρια των προπορευόμενων.

Ο Al Rajhi ολοκλήρωσε την ημέρα με προβάδισμα σχεδόν 9 λεπτών από τον Λιθουανό Vaidotoas Zala, με το Prodrive Hunter της Teltonika Racing. Στα αρχικά στάδια της ειδικής, ο Al Rajhi έδωσε μάχη με τον Γάλλο Guerlain Chicherit, ο οποίος κατετάγη 3ος στην ειδική διαδρομή. Ο Mattias Ekstrom βρέθηκε μπροστά και από τους δύο στο σημείου ελέγχου του 196ου χλμ., αλλά λίγο αργότερα ένα μηχανικό πρόβλημα ακινητοποίησε το Σουηδό. Ο team-mate του στην Audi, Carlos Sainz, σταμάτησε για να τον βοηθήσει, με αμφότερους να χάνουν πάρα πολύ χρόνο σε μία ακόμη καταστροφική ημέρα για τη γερμανική ομάδα.

Ο Ekstrom ήταν ο μοναδικός οδηγός της Audi που είχε παραμείνει στον αγώνα, έπειτα από τα χθεσινά ατυχήματα των team-mate του, που οδήγησαν τον Stephane Peterhansel εκτός αγώνα και τον Carlos Sainz να εγκαταλείπει την ΕΔ6. Συνεπώς, η γερμανική ομάδα δεν έχει πλέον ελπίδες να αντεπιτεθεί, τη στιγμή που η Toyota διατηρεί το «1-2-3-4» στη γενική κατάταξη, με τον Βραζιλιάνο Lucas Moraes της Overdrive στην 3η θέση, με τον Giniel de Villiers της εργοστασιακής ομάδας πίσω του.

Ο 9 φορές Πρωταθλητής του WRC Sebastien Loeb είναι ο πρώτος οδηγός πέραν αυτών της Toyota, στην 5η θέση, με τον επίσης Γάλλο 2 φορές νικητή των 24 Ωρών του Le Mans, Romain Dumas, πίσω του, με το Toyota Hilux της Rebellion. Στην κατηγορία Τ3 ελαφριών πρωτότυπων, οι δύο επικεφαλής της γενικής κατάταξης που δίνουν μάχη για τη νίκη, Guillaume de Mevius και Austin Jones (με διαφορά 8 λεπτά μεταξύ τους) να ακολουθούν συντηρητικό ρυθμό και βρέθηκαν αρκετά πίσω από το νικητή της ειδικής διαδρομής, Mitch Guthrie.

Στην κατηγορία T4 τροποποιημένων SSV υπήρξε αλλαγή στην κορυφή της γενικής κατάταξης καθώς ο Rodrigo Luppi de Oliveira αναγκάστηκε να παραχωρήσει την πρωτοπορία, έπειτα από αστοχία ελαστικού στο 161ο χλμ. Ο Βραζιλιάνος αναγκάστηκε να σταματήσει για 20 λεπτά και στη συνέχεια οδηγούσε αργά, χάνοντας άλλο τόσο χρόνο.

Συνεπώς, o de Oliveira έπεσε στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, 20 λεπτά πίσω από τον Rokas Baciuska, o οποίος κατέκτησε την 3η του φετινή νίκη σε ειδική διαδρομή και τέθηκε επικεφαλής. Παράλληλα, οι Πολωνοί Marek και Eryk Goczal (πατέρας και γιος) παραμένουν σε απόσταση βολής. Στην κατηγορία των φορτηγών, ο Janus van Kasteren προσέθεσε το όνομά του στον κατάλογο των φετινών νικητών ειδικών διαδρομών, ενώ ο Ales Loprais παρέμεινε στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Στιγμιότυπα Ράλλυ Ντακάρ 2023
Ειδική διαδρομή 1: Sea Camp
Ειδική διαδρομή 2: Sea Camp – Al Ula
Ειδική διαδρομή 3: Al Ula – Ha’il
Ειδική διαδρομή 4: Ha’il
Ειδική διαδρομή 5: Ha’il
Ειδική διαδρομή 6: Ha’il – Riyadh

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!