Με το όγδοο επεισόδιο του DWP 2025, η Ducati παρουσίασε στην Intermot, την κορυφαία έκθεση μοτοσυκλετών της Κολωνίας, τη νέα Multistrada V2.
Η νέα έκδοση της Multistrada διατηρεί τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών, ωστόσο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως γύρω από τον νέο δικύλινδρο κινητήρα V2.
Χάρη σε ένα project εμπνευσμένο από την αναζήτηση της μέγιστης δυνατής ελάφρυνσης και επικεντρωμένο στο μονοκόκ πλαίσιο και τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, η νέα Multistrada V2 ζυγίζει 18 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Τα 199 κιλά πλήρης υγρών χωρίς καύσιμο αντιπροσωπεύουν τη χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία
Σχεδιαστικά κυριαρχούν οι οριζόντια ισορροπημένοι όγκοι, με ελαφριά και κοντή ουρά ενώ η μπροστινή περιοχή χαρακτηρίζεται από σπορ γραμμές, που τονίζονται από τα πλαϊνά πάνελ που φορτώνουν το μπροστινό μέρος. Οι επιφάνειες των ώμων, οι εμπρόσθιες μάζες και το «ράμφος» – ιστορικά διακριτικά χαρακτηριστικά της Multistrada – έχουν γίνει ακόμη πιο αρμονικά. Για θερμική άνεση έχουν εισαχθεί πλευρικοί μεταφορείς αέρα, ενσωματωμένοι στο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας που βοηθούν στην κατεύθυνση του καθαρού αέρα στα πόδια του αναβάτη.
Για να μπορεί ο αναβάτης να φθάνει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια, η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με σέλα που μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, με ύψος 850 και 830 mm. Στην έκδοση S, χάρη στο ημιενεργό DSS (Ducati Skyhook Suspension) και το σύστημα ελάχιστης προφόρτισης, είναι δυνατή η μείωση του ύψους της σέλας στα 790 mm.
Η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, έναν V-twin 90°, 890 cc, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής IVT. Ζυγίζει 54,9 κιλά και αποδίδει 115 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ. Διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ενώ οι σχέσεις μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί με κοντύτερη πρώτη και δεύτερη σχέση για τη βελτίωση της χρηστικότητας σε χαμηλές ταχύτητες και επιτάχυνση με πλήρες φορτίο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξοπλισμένο με το νέο Ducati Quick Shift 2.0 για γρηγορότερες αλλαγές.
Η Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Marzocchi με καλάμια 45 mm και αμορτισέρ Sachs με προοδευτικό σύνδεσμο και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα. Η Multistrada V2 S διαθέτει ημι-ενεργή ανάρτηση με ηλεκτρονικό έλεγχο Ducati Skyhook, βελτιώνοντας περαιτέρω την άνεση, την ασφάλεια και τις επιδόσεις χάρη στις νέες ηλεκτρονικές παραμέτρους που περιορίζουν την βύθιση κατά το φρενάρισμα (anti-dive) και την τάση να «κάθονται» κατά την επιτάχυνση (anti-squat), εξασφαλίζοντας μέγιστη ακρίβεια οδήγησης.
Και οι δύο εκδόσεις της Multistrada V2 είναι εξοπλισμένες με μπροστινό τροχό 19″ σε συνδυασμό με πίσω τροχό 17″, με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II και διαδρομή ανάρτησης 170 mm. Το σύστημα φρένων Brembo διαθέτει διπλούς μπροστινούς δίσκους 320 mm και μονό δίσκο 265 mm πίσω.
Η νέα Ducati Multistrada V2 αναμένεται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2025.