Αποκαλύφθηκε το V12 hypercar Bizzarrini Giotto

Το κομψό hypercar με ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 αποτελεί φόρο τιμής σε ένα από τα πιο διάσημα ονόματα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αυτό του Giotto Bizzarrini.

Αποκαλύφθηκε το V12 hypercar Bizzarrini Giotto

Το κομψό hypercar με ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 αποτελεί φόρο τιμής σε ένα από τα πιο διάσημα ονόματα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αυτό του Giotto Bizzarrini.

Η ιταλική εταιρεία Bizzarrini επέστρεψε, και μας έδωσε την πρώτη επίσημη ματιά στο ολοκαίνουργιο της αυτοκίνητο. Ένα V12 hypercar, η Bizzarrini Giotto χρησιμοποιεί έναν κινητήρα που εξελίχθηκε από την Cosworth, αντί για τον V12 των 6,5 λίτρων της απερχόμενης Lamborghini Aventador, που θα ήταν μια ωραία αναδρομή στην εξέλιξη του πρώτου V12 της Lamborghini από τον Giotto Bizzarini το 1963.

Οι επιδόσεις της Giotto δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,6 λίτρων (που παραπέμπει -βολικά- στην ημερομηνία γέννησης του Bizzarrini στις 6 Ιουνίου 1926) και το αμάξωμα από ανθρακονήματα, θα πρέπει να προσφέρουν μια δελεαστική οδηγική εμπειρία. Η εταιρεία αναφέρει ότι ο V12 είναι σχεδιασμένος να ανταποκρίνεται στις ειδικές για την Bizzarrini επιδόσεις, την οδηγική συμπεριφορά, τη συμμόρφωση με τις εκπομπές ρύπων και τους «συναισθηματικούς στόχους» της.

Το νέο Giotto μπορεί να μοιάζει φουτουριστικό όπως πολλά άλλα σημερινά hypercars, αλλά η εταιρεία αναφέρει ότι είναι αναμεμειγμένο με τα βασικά στοιχεία του σχεδιαστικού DNA της υπογραφής της Bizzarrini. Αυτό το DNA προέρχεται κυρίως από το πιο διάσημο αυτοκίνητο της Bizzarini, την 5300 GT. Ο ιδρυτής της εταιρείας, Giotto Bizzarini, εργάστηκε στην Alfa Romeo και τη Ferrari (όπου σχεδίασε την 250 GTO) πριν μεταβεί στην Iso Rivolta. Εδώ, μαζί με τον θρυλικό σχεδιαστή αυτοκινήτων Giorgetto Giugiaro, εργάστηκαν πάνω στο αγωνιστικό αυτοκίνητο Iso Grifo A3C του 1963, η έκδοση παραγωγής του οποίου θα γινόταν αργότερα η Bizzarrini 5300 GT Strada.

Η 5300 GT είχε τον κινητήρα μπροστά (αλλά προς την καμπίνα) και σε αυτό το νέο Giotto είναι τοποθετημένος κεντρικά, αλλά ακόμη και με τις διαφορετικές διατάξεις, ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία έχουν μεταφερθεί. Υπάρχουν διπλοί αεραγωγοί στο καπό, όπως ακριβώς τα παλιά σχέδια της Bizzarrini, και ενσωματώνουν λεπτούς προβολείς LED. Η τριγωνική δεύτερη κολόνα του 5300 GT επιστρέφει με το σήμα «Bizzarrini» και το πίσω παράθυρο απηχεί επίσης το σχήμα του παλιού αυτοκινήτου.

Ο Giotto Bizzarrini έφυγε από τη ζωή νωρίτερα φέτος, και η Pegasus Automotive Group, μια εταιρεία εμπορίας πολυτελών αυτοκινήτων από την Ελβετία, κατέχει πλέον την εταιρεία Bizzarrini και προσέλαβε τον Giorgetto Giugiaro για να δημιουργήσει το νέο Giotto. Ο Giugiaro δήλωσε: «Να έχεις την ευκαιρία να σχεδιάσεις ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο από την Bizzarrini είναι προνόμιο. Τα ονόματά μας ενώνουν σχεδόν έξι δεκαετίες ιστορίας και μια σειρά από εμβληματικά, πλέον, σχέδια. Δημιουργήσαμε κάτι που είναι και αναγνωρίσιμο Bizzarrini και απόλυτα σχετικό για μια εντελώς νέα εποχή αυτής της λατρεμένης ιταλικής μάρκας».

Η Bizzarrini αναφέρει ότι οι δοκιμές του νέου Giotto θα ξεκινήσουν το 2024 και μπορούμε να περιμένουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες να αποκαλυφθούν κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!