Η Bizzarrini 5300 GT Corsa αναβιώνει

H αναγεννημένη ιταλική εταιρεία Bizzarrini, ολοκληρώνει τα πρώτα της βήματα, καθώς η αυθεντική αναδημιουργία της 5300 GT Corsa ολοκληρώνει τις τελευταίες δοκιμές αντοχής πριν την έναρξη παραγωγής.

Η Bizzarrini 5300 GT Corsa αναβιώνει

H αναγεννημένη ιταλική εταιρεία Bizzarrini, ολοκληρώνει τα πρώτα της βήματα, καθώς η αυθεντική αναδημιουργία της 5300 GT Corsa ολοκληρώνει τις τελευταίες δοκιμές αντοχής πριν την έναρξη παραγωγής.

Το 1964, η 5300 GT Corsa ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που ίδρυσε ο Giotto Bizzarrini. Η αναγεννημένη εταιρεία την επέλεξε ως το πρώτο αυτοκίνητο που θα παράγει για πρώτη φορά έπειτα από 15 χρόνια απραγίας, στη δεύτερη ενσάρκωσή της, από τις εγκαταστάσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Για τη δημιουργία της χρησιμοποιήθηκαν αυθεντικά σχέδια καθώς και υλικά από τους ίδιους προμηθευτές, ενώ ζητήθηκε και η συμβολή ανθρώπων που συμμετείχαν στην υλοποίηση του αρχικού μοντέλου. Βασικές βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί κυρίως στον τομέα της ασφάλειας, ώστε η 5300 GT Corsa Revival να πληροί τις σύγχρονες απαιτήσεις.

To αυτοκίνητο αποτελούσε αρχικά παραλλαγή υψηλών επιδόσεων της Iso Grifo A3C, που είχε επιμεληθεί ο Bizzarrini. Την 5300 GT Corsa είχε σχεδιάσει ο Giorgetto Giugiaro, με βελτιώσει από τον Piero Drogo, της Carrozzeria Sports Cars, μια από τις πολυάριθμες ιταλικές «βιοτεχνίες» αγωνιστικών -και όχι μόνο- αμαξωμάτων της εποχής. Διαθέτοντας ένα δοκιμασμένο V8 με διπλό καρμπιρατέρ Weber 45 DCOE (Doppio Corpo Orizzontale E), που απέδιδε 400 ίππους, ήταν ελαφριά (1.250 κιλά), γρήγορη και αξιόπιστη. H ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και ο τοποθετημένος εμπρός, αλλά όσο πίσω ήταν εφικτό. Αυτή η κατανομή βαρών (25% στον κάθε τροχό) του έδινε πλεονέκτημα έναντι άλλων αυτοκινήτων της εποχής του, που είχαν περισσότερο βάρος προς το εμπρός μέρος.

Για τους λόγους αυτούς, κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη στην κατηγορία των 5 λίτρων στις 24 Ώρες του Le Mans το 1965, με τους Γάλλους Regis Fraissinet και Jean de Mortemart να αναλαμβάνουν οδηγικά καθήκοντα. Για να αναπαραχθεί πιστά το αυθεντικό χρώμα Rosso Corsa (το εθνικό χρώμα της Ιταλίας στους αγώνες), η Bizzarini έψαξε και βρήκε ένα δείγμα χρώματος από ένα αυθεντικό φτερό, το οποίο δεν είχε εκτεθεί στον ήλιο από τότε που βάφτηκε, δημιουργώντας μια πανομοιότυπη απόχρωση.

Καθένα από τα 24 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν θα είναι χειροποίητα, με αμάξωμα από συνθετικό υλικό, βασισμένο σε ένα ατσαλένιο πλαίσιο με roll bar έξι σημείων και δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Επίσης έχει προστεθεί μια ασφαλής κυψέλη καυσίμου που πληροί τους κανονισμούς της FIA για αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων και έχει σχεδιαστεί με τη βοήθεια τρισδιάστατης σάρωσης, για να γεμίσει όποια κενά υφίστανται εντός του πλαισίου, διατηρώντας την ίδια σχεδόν χωρητικότητα (95 λίτρα). Αποτέλεσμα αυτών των τροποποιήσεων είναι η αύξηση της ακαμψίας του συνόλου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!