Παρότι που η Kia εστιάζει στην επέκταση της αμιγώς ηλεκτρικής γκάμας των SUV της με το EV6 και τα επερχόμενα EV9 και EV4, η κορεατική εταιρεία δεν έχει ξεχάσει τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως αποδεικνύει το ανανεωμένο Sorento.
Η κορεατική μάρκα αποκάλυψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον εξωτερικό σχεδιασμό του αναθεωρημένου αυτοκινήτου, μαζί με το εμπρός μέρος της καμπίνας επιβατών. Η τρέχουσα γενιά Sorento λανσαρίστηκε το 2020 και από τότε είδαμε το νέο Sportage να βγαίνει στους δρόμους, μαζί με το αντίστοιχου μεγέθους EV9 που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Είναι σαφές ότι το τελευταίο έχει επηρεάσει τη νέα εμφάνιση του Sorento.
Υπάρχουν επίσης στοιχεία του νέου Picanto στο facelift του Sorento. Υπάρχουν πλέον φωτιστικά σώματα σε σχήμα Τ, αναδιαμορφωμένη εμπρός μάσκα, γρίλια, και προβολείς ομίχλης, στοιχεία τα οποία συμβάλλουν ώστε να ευθυγραμμιστεί η σχεδίαση του Sorento με τα νεότερα μοντέλα της Kia.
Οι αλλαγές στο πίσω μέρος είναι λιγότερο ουσιαστικές. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν νέα φωτεινή υπογραφή, υπάρχει ένας ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και το φαρδύ σήμα «Sorento» έχει συρρικνωθεί, για να τοποθετηθεί στη μία πλευρά της θύρας του χώρου αποσκευών. Τα φώτα οπισθοπορείας έχουν μετακινηθεί πιο κάτω στο πίσω μέρος. Αναμένουμε να δούμε μια νέα επιλογή τροχών αλουμινίου και χρωμάτων να καταφθάνουν επίσης με το ανανεωμένο μοντέλο.
Στο εσωτερικό, το ταμπλό έχει λάβει παρόμοιο σχεδιασμό με αυτόν που βλέπουμε στη σειρά ηλεκτρικών μοντέλων EV της Kia με πιο μινιμαλιστική εμφάνιση. Οι αεραγωγοί είναι ενσωματωμένοι στο ταμπλό και τα χειριστήρια κλιματισμού μοιάζουν πανομοιότυπα με αυτά του EV6. Οι οθόνες μοιάζουν επίσης με τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών του EV6. Τα φυσικά κουμπιά συντόμευσης στο πλάι της κεντρικής οθόνης έχουν αφαιρεθεί, αν και ο επιλογέας ταχυτήτων και οι διάφορες θήκες αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα μοιάζουν ίδιες με πριν.
Επί του παρόντος, το Sorento προσφέρεται με έναν diesel κινητήρα 2,2 λίτρων με απόδοση 193 ίππων, ένα υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με 229 ίππους και μία plug-in υβριδική έκδοση με τον ίδιο κινητήρα αλλά σε συνδυασμό με μια μπαταρία 13,8 kWh για συνολική ισχύ 265 ίππων. Είναι πιθανό να δούμε μια παρόμοια γκάμα με το facelift, αν και οι ηλεκτροκινητήρες για τα υβριδικά μοντέλα ενδέχεται να αναβαθμιστούν για καλύτερη απόδοση και υψηλότερες επιδόσεις.
Το Sorento βασίζεται στην πλατφόρμα N3 της Hyundai/Kia, οπότε δεν θα δούμε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το Sorento θα συνεχίσει να προσφέρεται μόνο με τετρακίνηση, καθώς και με κάποια προγράμματα οδήγησης όπως «Mud», «Snow» και «Sand» για επιπλέον δυνατότητες εκτός δρόμου.
Υπάρχει μόνο ένα επίπεδο εξοπλισμού (Edition) στη γκάμα του Sorento προς το παρόν. Πρόκειται για μία σχετικά καλά εξοπλισμένη έκδοση του ανανεωμένου αυτοκινήτου που αναμένεται να ξεκινήσει να πωλείται το 2024.
Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Kia στην Ελλάδα