Στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης παρουσίασε η Volkswagen το νέο, μεγάλο της ηλεκτρικό μοντέλο. Το ID.6 έχει μήκος 4.876 χιλ., πλάτος 1.848, ύψος 1.680 χιλ. και μεταξόνιο 2.965 χιλ. Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ID.6 X και ID.6 Crozz με πιο περιπετειώδη στοιχεία, δημιουργήθηκε για να καλύψει τις αγοραστικές ανάγκες πελατών στην Κίνα.
Φυσικά, με το μέγεθος που έχει προσφέρει αρκετή ευρυχωρία και θέσεις για έξι ή επτά άτομα, ανάλογα με τη διάταξη. Πατάει στην πλατφόρμα MEB για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και εφοδιάζεται με μπαταρίες 58 ή 77 kWh. Σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης NEDC της Κίνας, έχει αυτονομία από 436 έως 588 χιλιόμετρα.
Άνεση και ευρυχωρία
Το εσωτερικό του ID.6 είναι μίνιμαλ και απουσιάζουν τα φυσικά πλήκτρα ελέγχου των επιμέρους λειτουργιών. Γι’ αυτό φροντίζει η μεγάλη οθόνη αφής 12 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Επιπλέον, το εξελιγμένο head-up display προβάλει εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού όλες τις πληροφορίες σχετικές με το αυτοκίνητο.
Αυτό κάνει ακόμα πιο εύκολη την πλοήγηση, αφού έτσι απεικονίζονται καθαρά τα βελάκια και η διαδρομή, μακριά στο βάθος του οπτικού πεδίου του οδηγού. Οι ενημερώσεις πλέον γίνονται Over-the-air και χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε συνεργείο. Το ID.6 διαθέτει επίσης δυνατότητα φωνητικών εντολών η οποία ενεργοποιείται λέγοντας «Hello ID».
Μια μεγάλη πανοραμική οροφή κάνει το μεγάλο εσωτερικό του ID.6 φωτεινό και πιο ευχάριστο. Εξωτερικά, διακρίνεται για τους μεγάλους τροχούς 19 έως 21 ιντσών. Το ID.6 Crozz (πορτοκαλί αυτοκίνητο στις φωτογραφίες) έχει διαφορετικούς προφυλακτήρες και πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.
Σε τρεις εκδόσεις ισχύος
Το μεγάλο ID.6 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις ισχύος. Ξεκινάει από τη βασική που αποδίδει 179 ίπποι (132 kW), με την επόμενη να έχει 204 ίπποι (150 kW) και την κορυφαία 306 ίπποι (225 kW). Η ροπή είναι 220 ή 310 Nm, και περνάει μέσω ενός κιβωτίου μίας σχέσης, στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με την έκδοση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δλ. 9,1 δλ. και σε 6,1 δλ. αντίστοιχα για κάθε έκδοση, με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.