Νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του Volkswagen Aero B

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen Aero B είναι στο μέγεθος του Passat και θα βασίζεται σε μια ανανεωμένη πλατφόρμα MEB και θα έχει αυτονομία 700 χλμ.

Νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του Volkswagen Aero B

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen Aero B είναι στο μέγεθος του Passat και θα βασίζεται σε μια ανανεωμένη πλατφόρμα MEB και θα έχει αυτονομία 700 χλμ.

Το επερχόμενο Volkswagen Aero B φωτογραφήθηκε σε δοκιμές για άλλη μια φορά, δίνοντάς μας μια καλύτερη ματιά στο νέο αντίπαλο του Tesla Model 3. Φαίνεται ότι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό sedan θα διατηρήσει παρόμοιο σχεδιασμό με την τρέχουσα γενιά της σειράς ID της Volkswagen. Το εμπρός μέρος είναι χαμηλό για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, ενώ η μάσκα και ο σχεδιασμός των προβολέων θυμίζει εκείνον του ID.4. Η μάσκα εξακολουθεί να είναι καμουφλαρισμένη και είναι πιθανό να είναι πολύ μικρότερη από αυτή του οχήματος δοκιμής για καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης.

Υπάρχει μια έντονη πτυχή που διατρέχει το πλάι του Aero B, ακριβώς όπως αυτή που βλέπουμε στο νέο SUV ID.5. Το πίσω μέρος εξακολουθεί να είναι συγκαλυμμένο, αλλά μπορούμε να περιμένουμε έναν παρόμοιο σχεδιασμό με την υπόλοιπη αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της VW. Με την εσωτερική κωδική ονομασία «Aero B», το μοντέλο θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Tesla Model 3, το Polestar 2 και το επερχόμενο Hyundai Ioniq 6 όταν κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023.

Το Aero B παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept, με την ονομασία ID. Vizzion, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018. Αναμένεται ότι η ονομασία του τελικού αυτοκινήτου θα υιοθετήσει την ονομασία ID. Το 2018, οι ιθύνοντες της Volkswagen είχαν δηλώσει ότι η τελική έκδοση του αυτοκινήτου θα έχει τη δυνατότητα να διανύσει 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, αλλά με την επικείμενη ανανεωμένη πλατφόρμα MEB το νέο Aero B θα μπορούσε να υπερβεί αυτή την εκτίμηση.

Σε μια παρουσίαση στο UBS Paris Electric Car Day, η VW αποκάλυψε ότι πραγματοποίησε βελτιώσεις για την πλατφόρμα MEB, η οποία θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο της με το Aero B. Το σύστημα μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα θα μπορεί να διανύσει 700 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, ενώ ο μέγιστος ρυθμός επαναφόρτισης του συστήματος θα αυξηθεί από 150 kW σε 200 kW. Δεδομένης της μεγαλύτερης βάσης του Aero B, η VW θα μπορέσει να ενσωματώσει τις μεγαλύτερες μπαταρίες της χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.

Οι επιδόσεις αναμένεται να βελτιωθούν, με δυνατότητα για μια τετρακίνητη έκδοση, υπό την ονομασία GTX, που θα προσφέρει χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα περίπου 5,5 δευτερόλεπτα. Το σημερινό SUV ID.4 GTX αποδίδει 299 ίππους και 310 Nm ροπής, οπότε το Aero B θα μπορούσε να βελτιώσει αυτές τις τιμές ακόμα περισσότερο.

Η Volkswagen θα λανσάρει και μια έκδοση station wagon του Aero B, όπως είχε προαναγγείλει με το ID. Space Vizzion concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2019. Το concept ήταν επίσης εξοπλισμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας 340 ίππους. Μένει όμως να δούμε αν αυτό το κινητήριο σύνολο θα περάσει στην παραγωγή. Όσον αφορά το εσωτερικό, αναμένεται το Aero B να μοιράζεται το ίδιο συμπαγές ψηφιακό ταμπλό και σύστημα infotainment 10 ιντσών με τα υπόλοιπα μοντέλα MEB της Volkswagen, με δυνατότητα για μεγαλύτερη οθόνη 12″ στις κορυφαίες εκδόσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!