To fastback SUV της Peugeot, το 3008, ξεκίνησε την εμπορική του πορεία τον Φεβρουάριο του 2024 στην 3η γενιά του, ενώ έφτασε στην Ελλάδα στο τέλος Ιουνίου.
Έκτοτε έχει καταφέρει να σημειώσει πάνω από 100.000 παραγγελίες, με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση να αντιπροσωπεύει το 21% αυτών των πωλήσεων.
Σύμφωνα με την Peugeot, το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας C-SUV. Παράλληλα η κορυφαία έκδοση GT αποτελεί το 60% των παραγγελιών.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Το 3008 έγινε το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis (με νέους εμπρός και πίσω άξονες για τη βελτίωση του κρατήματος). Κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο Sochaux της Γαλλίας.
Αισθητικά, το νέο 3008 ξεφεύγει από την κλασική λογική των SUV και υιοθετεί μια fastback σιλουέτα που αφενός ενισχύει τον δυναμισμό του αμαξώματος, αφετέρου βελτιώνει σημαντικά την αεροδυναμική (Cx 0.28), προς όφελος της απόδοσης και της οικονομίας.
Το Peugeot 3008 διατίθεται με τρία εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης που υπόσχονται υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Η έκδοση Hybrid των 136 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.2 Turbo με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Η έκδοση Plug-in Hybrid (PHEV) κινείται από ένα αναβαθμισμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με ισχύ 195 ίππων. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να καλύψει αποστάσεις ακόμη και πάνω από 100 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά.
Υπάρχουν επίσης τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές με διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Η εισαγωγική έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς, διαθέτει μπαταρία 73 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 157 kW (210 ίππους) και ροπή 345 Nm. Αυτό επιτρέπει στο ηλεκτρικό 3008 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, με μέγιστη αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο WLTP να ανέρχεται στα 527 χλμ.
Μία ηλεκτρική έκδοση 230 ίππων (με κίνηση στον εμπρός άξονα) μεγάλης αυτονομίας υπόσχεται σύμφωνα με την Peugeot, αυτονομία έως και 701 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, χάρη στην μπαταρία 98 kWh. Εντός του 2025 θα προστεθεί και τετρακίνητη έκδοση με διπλό μοτέρ, η οποία θα αποδίδει 320 ίππους.