Στον αέρα φαίνεται πως βρίσκεται το μέλλον των station wagon της Volvo, καθώς η εταιρεία ακόμα προσπαθεί να βολιδοσκοπήσει την αγορά και να κρίνει αν οι πωλήσεις στην κατηγορία δικαιολογούν την είσοδό της στην κατηγορία.
Αυτές ήταν οι δηλώσεις της διευθύνουσας συμβούλου του βρετανικού τμήματος της Volvo, Nicole Shaw, οι οποίες μας δείχνουν πως η εταιρεία συνολικά βλέπει ακόμα σκεπτικά την συγκεκριμένη κατηγορία.
Το 2022 η Volvo κατοχύρωσε τα πνευματικά δικαιώματα στα ονόματα «EV60» και «EV90». Θεωρητικά τα μοντέλα αυτά θα μπορούσαν να είναι οι αμιγώς ηλεκτρικοί αντικαταστάτες των V60 και V90.
Δύο χρόνια αργότερα όμως, ακόμα δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση. «Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζω, επειδή είμαστε μόλις στον Δεκέμβριο – σε ένα τρίμηνο από τώρα, μπορεί να έχω καλύτερη εικόνα για το πού κατευθύνεται η κατηγορία. Η αμιγώς ηλεκτρική κατηγορία είναι αυτή για την οποία εξελισσόμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά η Shaw.
Εν τω μεταξύ ο ανταγωνισμός ήδη έχει αρχίσει να μπαίνει στην κατηγορία: Η BMW λάνσαρε την i5 Touring, η Audi το Α6 e-tron και η Volkswagen το ID.7 Touring. Όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα είναι δυνητικοί ανταγωνιστές ενός αμιγώς ηλεκτρικού EV90 – αν ανακοινωθεί και μπει στην παραγωγή βέβαια ένα τέτοιο μοντέλο.
Η ίδια η Volvo έχει αναφέρει ότι θα παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο, για τα επόμενα 5 χρόνια. Το αρχικό πλάνο της εταιρείας ήταν έως το 2025 το 50% των πωλήσεών της να αποτελείται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ μέχρι το 2030 να σταματήσει εντελώς την παραγωγή των θερμικών κινητήρων. Βέβαια, πρόσφατα υπήρξε μια τροποποίηση, στην οποία η εταιρεία έθεσε ως πιο ρεαλιστικό στόχο το 90% των πωλήσεών της ως το 2030 να είναι αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.