Νέα BMW Σειρά 5 Touring και ηλεκτρική i5 Touring

Η 6ης γενιάς στέισον βάγκον έκδοση της BMW Σειράς 5 είναι αρχικά διαθέσιμη σε εκδόσεις diesel και αμιγώς ηλεκτρικές, ενώ το καλοκαίρι θα ακολουθήσουν οι plug-in hybrid.

Νέα BMW Σειρά 5 Touring και ηλεκτρική i5 Touring

Η 6ης γενιάς στέισον βάγκον έκδοση της BMW Σειράς 5 είναι αρχικά διαθέσιμη σε εκδόσεις diesel και αμιγώς ηλεκτρικές, ενώ το καλοκαίρι θα ακολουθήσουν οι plug-in hybrid.

H BMW παρουσίασε την στέισον βάγκον έκδοση της νέας Σειράς 5. Η έκτη γενιά της BMW 5 Touring είναι η πρώτη στην ιστορία του μοντέλου που διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Η νέα Σειρά 5 Touring είναι 97 χλστ. μακρύτερη (5.060 χλστ.), 32 χλστ. φαρδύτερη (1.900 χλστ.) και 17 χλστ. ψηλότερη (1.515 χλστ.) από την προηγούμενη, ενώ σύμφωνα με την BMW διαθέτει το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας με 2.995 χλστ. (+20 χλστ. από πριν).

Η σχεδίαση ακολουθεί την αισθητική της σεντάν έκδοσης και κρίνεται κομψή, ενώ μπορεί να γίνει πιο δυναμική με τα προαιρετικά πακέτα M Sport, M Sport Pro και M Carbon.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί φυσικά το Curved Display που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ και κεντρική οθόνη αφής 14,9’’. Οι χώροι και η πρακτικότητα έχουν φυσικά την τιμητική τους, με το πορτμπαγκάζ να έχει όγκο 570 λίτρων και να αυξάνει στα 1,700 λτ. με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

Κατά το λανσάρισμα, η γκάμα της νέας στέσιον 5άρας θα περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις, δύο diesel και δύο αμιγώς ηλεκτρικές. Αργότερα θα ακολουθήσουν μία ακόμη πετρελαιοκίνητη και δύο plug-in hybrid.

Ισχυρότερη όλων είναι η αμιγώς ηλεκτρική i5 M60 xDrive Touring με δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και συνδυαστική ισχύ 601 ίππων. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,9 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα.

Η πισωκίνητη i5 eDrive Touring έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 340 ίππων και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και μέχρι την τελική ταχύτητα των 193 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία έχει και στις δύο περιπτώσεις χωρητικότητα 81,2 kWh και υπόσχεται αυτονομία 483-560 χλμ. στην περίπτωση eDrive40 και 445-506 χλμ. στην M60 xDrive. Μπορεί να φορτιστεί με ισχύ έως 205 kW (DC), φτάνοντας από το 10% έως το 80% σε 30 λεπτά. Για φόρτιση AC, διαθέτει στάνταρ ενσωματωμένο φορτιστή ισχύος 11 kW (προαιρετικά θα διατίθεται ισχυρότερος 22 kW) που χρειάζεται 8,5 ώρες για μία πλήρης φόρτιση (0-100).

Η έκδοση 520d κινείται από έναν 2λιτρο diesel που υποβοηθείται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V (MHEV) και αποδίδει 197 ίππους. Συνδυάζεται είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς (sDrive) είτε με τετρακίνηση (xDrive) με μέση κατανάλωση 5,3-5,9 και 5,7-6,2 λτ/100 χλμ. αντίστοιχα. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα αρκούν 7,5’’ και στις δύο περιπτώσεις.

Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στις αγορές της Ευρώπης θα ξεκινήσει τον Μάιο με τις εκδόσεις i5 και 520d, ενώ οι plug-in hybrid 530e Touring και 530e xDrive Touring, όπως και η 540d xDrive Touring, θα ακολουθήσουν το καλοκαίρι.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!