Volkswagen ID.7 Tourer: Hλεκτρικό station wagon

Η έκδοση station wagon του Volkswagen ID.7 βρισκόταν στα σκαριά εδώ και καιρό.

Volkswagen ID.7 Tourer: Hλεκτρικό station wagon

Η έκδοση station wagon του Volkswagen ID.7 βρισκόταν στα σκαριά εδώ και καιρό.

Αυτό είναι το νέο Volkswagen ID.7 Tourer, μια station wagon έκδοση του πρόσφατα λανσαρισμένου hatchback που ήδη αλλάζει τις αντιλήψεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της γερμανικής μάρκας. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του ID.7 είναι ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 565 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση και τα 605 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων σε όρθια θέση. Όταν είναι αναδιπλωμένα, ο χώρος αυξάνεται σε 1.714 λίτρα και είναι μεγαλύτερος από ένα MG5, αλλά μικρότερος από το τελευταίο βενζινοκίνητο Passat station wagon, το οποίο ξεπερνά το ID.7 κατά 200 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.

Υπάρχει περαιτέρω αποθηκευτικός χώρος κάτω από το δάπεδο του πορτγμπαγκάζ του ID.7, αλλά δεν υπάρχει εμπρός frunk τύπου Tesla, αν και είναι γενικά ιδανικός χώρος για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης. Οι αναλογίες της μακρόστενης οροφής βοηθούν στην ανάδειξή της οροφής σε χρώμα αντίθεσης και των ασημένιων ραγών στο επάνω μέρος, οι οποίες συνδυάζουν μια προσεγμένη ουρά και τον ίδιο πίσω φωτισμό.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός είναι επίσης κοινός με το hatchback και θεωρείται ευρέως ένα βήμα μπροστά από τα άλλα μοντέλα ID. της Volkswagen όσον αφορά τη σχεδίαση, την ποιότητα και τα υλικά. Μια οθόνη infotainment 15” είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα και διαθέτει το νέο λογισμικό προσφέροντας βελτιωμένη λειτουργικότητα.

Η μεγαλύτερη οθόνη, εκτός από ταχύτερη αντίδραση και πιο εύκολη πλοήγηση, διαθέτει επίσης ένα στατικό τμήμα ελέγχου του κλίματος στη βάση της, και ενώ τα αμφιλεγόμενα ρυθμιστικά αφής παραμένουν, αλλά είναι πλέον φωτιζόμενα για μπορούν να χρησιμοποιηθούν τη νύχτα. Η VW θα ενσωματώσει επίσης ChatGPT για να υποστηρίξει το νέο λογισμικό φωνητικού βοηθού.

Όπως και στο hatchback, η κύρια οθόνη συνδυάζεται με έναν έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος μαζί το head-up display, συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον. Η VW έδωσε επίσης μεγάλη προσοχή στα υλικά και τα φινιρίσματα, τα οποία αποτελούν τεράστια βελτίωση σε σχέση με την ποιότητα που παρατηρείται σε άλλα μοντέλα ID, ενώ πρόσθεσε και μερικές πολυτέλειες, όπως ο καλά ενσωματωμένος φωτισμός περιβάλλοντος.

Κάτω από το αμάξωμα, το ID.7 Tourer της VW μοιράζεται το βασικό πλαίσιο του hatchback βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, με την επιλογή δύο μπαταριών σε συνδυασμό με ένα μονό κινητήρα 286 ίππων. Την αρχή κάνει η μπαταρία των 77 kWh, το οποίο σύμφωνα με τη Volkswagen έχει αυτονομία έως και 600 χλμ. Μαζί με αυτό έρχεται η δυνατότητα φόρτισης 175 kW, η οποία θα γεμίσει τις μπαταρίες από 10-80% σε 28 λεπτά.

Πάνω από αυτό βρίσκεται ένα μεγαλύτερο μοντέλο 86 kWh που αυξάνει τη μέγιστη αυτονομία στα 685 χλμ. Έχει επίσης ταχύτερο ρυθμό φόρτισης 200 kW, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται πάλι 28 λεπτά για να φορτίσει από 10-80%, παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Η VW δεν έχει αποκαλύψει στοιχεία επιτάχυνσης για κανένα από τα δύο αυτοκίνητα σε αυτό το στάδιο, αλλά δεν περιμένουμε δραματική πτώση σε σύγκριση με το χρόνο του hatchback στο σπριντ 0-100 χλμ./ώρα των 6,5 δευτερολέπτων. Αυτό ισχύει για το βασικό αυτοκίνητο, με το ελαφρώς βαρύτερο μοντέλο των 86 kWh να είναι πιθανότατα λίγο πιο αργό.

Ενώ αυτή το Tourer προσφέρεται προς το παρόν μόνο με έναν κινητήρα, η VW προετοιμάζει μια παραλλαγή GTX με δύο κινητήρες στο εγγύς μέλλον, δίνοντας στο ID.7 λίγο περισσότερη ισχύ και δυνατότητα τετρακίνησης που πολλοί θα βρουν χρήσιμη σε ψυχρότερα κλίματα. Όλα τα ID.7 Tourer είναι επίσης ικανά να ρυμουλκήσουν έως και 1.200 κιλά όταν είναι εφοδιασμένα με τον προαιρετικό κοτσαδόρο.

Δεν υπάρχουν πολλοί άμεσοι αντίπαλοι για το VW ID.7 Tourer, καθώς τα ηλεκτρικά station wagon παραμένει ένα σπάνιο είδος, λόγω των πιο δημοφιλών ηλεκτρικών SUV. Στον premium χώρο, η νέα BMW i5 Touring της BMW είναι πολύ πιο ακριβή, αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη στο πίσω μέρος όσο το VW, ενώ το νέο Audi A6 Avant e-tron απέχει ακόμα μερικούς μήνες. Ωστόσο, αλλά θα κυμαίνεται στις ίδιες υψηλές τιμές με την BMW. Μέχρι τότε, το ID.7 θα έχει την κατηγορία των mainstream ηλεκτρικών station wagon για τον εαυτό του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!