F1: Η Mercedes ανανέωσε το συμβόλαιο του James Allison

O τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, James Allison, υπέγραψε πολυετή ανανέωση του συμβολαίου του.

F1: Η Mercedes ανανέωσε το συμβόλαιο του James Allison

O τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, James Allison, υπέγραψε πολυετή ανανέωση του συμβολαίου του.

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωσε ότι ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, Toto Wolff θα παραμείνει στο πόστο του για την επόμενη τριετία, δηλαδή έως το τέλος του 2026, η γερμανική ομάδα ανακοίνωσε ότι υπέγραψε πολυετή ανανέωση του συμβολαίου και του τεχνικού διευθυντή της, James Allison. Ο Allison προσχώρησε στη Mercedes ως τεχνικός διευθυντής το 2017 (έπειτα από μία σύντομη επιστροφή στη Ferrari), από το 2021 είχε απομακρυνθεί από την καθημερινή λειτουργία του τεχνικού τμήματος της Mercedes τα προηγούμενα χρόνια και είχε ασχοληθεί με τη μακροπρόθεσμη τεχνική καθοδήγηση της ομάδας, ως επικεφαλής τεχνικός σύμβουλος με τον Mike Elliot να αναλαμβάνει τεχνικός διευθυντής.

Έπειτα από δύο αποτυχημένα μονοθέσια όμως, ο James Allison κλήθηκε πέρυσι να επιστρέψει στο ρόλο του τεχνικού διευθυντή. Η νέα W15, που θα παρουσιαστεί στις 14 Φεβρουαρίου, είναι το πρώτο μονοθέσιο ground effect υπό την τεχνική επίβλεψη του Allison και δείχνει να έχει αναπτερώσει το ηθικό της γερμανικής ομάδας. Ο Toto Wolff δήλωσε ότι ο οδηγός προσομοιωτή της ομάδας, Anthony Davidson, του εκμυστηρεύτηκε ότι στον ψηφιακό κόσμο, το νέο μονοθέσιο έχει τη σωστή αίσθηση για πρώτη φορά έπειτα από δύο χρόνια, προσθέτοντας: «Προφανώς, θα ήθελα αυτό να συσχετίζεται με την πίστα, αλλά είδαμε τα τελευταία δύο χρόνια ότι αυτό δεν συνέβαινε πάντα».

Συνεπώς, υπάρχει επιφυλακτικότητα στο γερμανικό στρατόπεδο, ωστόσο ο James Allison πιστεύει ότι η Mercedes έχει εξυγιάνει το νευρικό πίσω μέρος, με το οποίο αντιμετώπιζε προβλήματα τα δύο προηγούμενα χρόνια: «Κάποια από τα πιο κακόβουλα χαρακτηριστικά του πίσω μέρους του αυτοκινήτου μας θα είναι λίγο πιο φιλικά προς εμάς, και η συμπεριφορά του μονοθεσίου θα είναι πιο ευχάριστη. Όλα αυτά είναι στην προσομοίωση, αλλά έχουμε βάσιμους λόγους να πιστεύουμε ότι έχουμε κάνει κάποιο κέρδος εκεί».

«Πέραν από αυτό, έχεις όλα τα συνήθη πράγματα: να το κάνεις ελαφρύτερο, να αυξήσεις το αεροδυναμικό φορτίο και να ελπίζεις ότι θα έχεις μια μικρή βελτίωση από την πλευρά της μονάδας ισχύος, με τις επεμβάσεις σε επίπεδο βαθμονόμησης που εξακολουθούν να μπορούν να κάνουν σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς».

«Ελπίζουμε ότι κάναμε καλή δουλειά με το νέο μονοθέσιο και πιστεύουμε πως αντιμετωπίσαμε κάποιες από τις αδυναμίες που ήταν τόσο δημόσια εμφανείς πέρυσι. Οι ίδιοι οι κανονισμοί έχουν ένα πολύ πιο ξεκάθαρο ανώτερο όριο όσον αφορά το χρόνο γύρου που μπορούν να παράγουν αυτά τα μονοθέσια. Είναι ένα πολύ πιο ξεκάθαρο ανώτατο όριο σε σχέση με τα μονοθέσια παλαιότερης γενιάς. Αν κοιτάξετε τη γενικότερη εικόνα, πρόκειται για ένα grid στο οποίο οι διαφορές μειώνονται σταδιακά».

F1 - George Russell (Mercedes), GP Άμπου Ντάμπι 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!