F1-GP Μπαχρέιν FP2: Ο Fernando Alonso επικεφαλής

Στη δεύτερη -και πιο αντιπροσωπευτική- περίοδο ελεύθερων δοκιμών o Fernando Alonso με την Aston Martin, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, εμπρός από τις δύο Red Bull.

F1-GP Μπαχρέιν FP2: Ο Fernando Alonso επικεφαλής

Στη δεύτερη -και πιο αντιπροσωπευτική- περίοδο ελεύθερων δοκιμών o Fernando Alonso με την Aston Martin, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, εμπρός από τις δύο Red Bull.

H Aston Martin, στα χέρια του Fernando Alonso, αποτελεί την έκπληξη των ελεύθερων δοκιμών του εναρκτήριου Grand Prix της φετινής σεζόν της Formula 1. Ο Ισπανός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του FP2, με 0,17 δλ. προβάδισμα επί των Red Bull, που είχαν μόλις 2 χλστ. του δλ. διαφορά μεταξύ τους. Καθώς δεν γνωρίζουμε τα φορτία καυσίμου και τις ρυθμίσεις μονάδας ισχύος, ενδέχεται η Aston Martin να έχει προσεγγίσει πιο επιθετικά την προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Ωστόσο, ακόμα και στις προσομοιώσεις αγώνα, οι χρόνοι του Alonso ήταν πολύ κοντά (0,2 δλ.) σε αυτούς του Max Verstappen με τη Red Bull. Στο ξεκίνημα του FP2 o Ολλανδός έδειχνε να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που είχε και το πρωί, αναφέροντας ότι το μονοθέσιο αναπηδά περισσότερο από ό,τι στο τεστ προετοιμασίας.

Επίσης, ο Ολλανδός είπε στον ασύρματο ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση στην έξοδο από τις αργές στροφές. Έπειτα από το FP1, η ομάδα της Red Bull δεν είχε απαντήσεις για τα προβλήματα που συνάντησε ο Verstappen, ο οποίος όμως σημείωσε σχεδόν πανομοιότυπο χρόνο με τον team-mate του, Sergio Perez στις προσπάθειες με τη μαλακή γόμα.

O Charles Leclerc, που σημείωσε τον 4ο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας με τη Ferrari, έδειχνε στις μεγάλες ακολουθίες γύρων να βρίσκεται λίγο πιο πίσω από τους Alonso και Verstappen, αν και ο Leclerc κόλλησε πίσω από την Alpine του Pierre Gasly με το πρώτο από τα δύο σετ μαλακής γόμας που χρησιμοποίησε το FP2. O Alonso πίεσε πολύ στους πρώτους γύρους του και έχασε περισσότερη απόδοση κατά τη διάρκεια του stint, ενώ η Ferrari ήταν πιο επιφυλακτική στην αρχή του stint.

Τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Μπαχρέιν.

Στην 5η θέση βρέθηκε ο Nico Hulkenberg με τη Haas, ενώ αντιθέτως, ο Kevin Magnussen δεν ήταν ευχαριστημένος από το στήσιμο της Haas και πέρασε περίπου 15 λεπτά στα pits, κάνοντας ρυθμίσεις. Στην 6η θέση βρέθηκε ο Lance Stroll με την άλλη Aston Martin. Προς το τέλος της διαδικασίας, το πιτ wall της βρετανικής ομάδας συμβούλευσε τον Stroll να θυσιάζει περισσότερο την πρώτη στροφή, για να έχει καλύτερη γραμμή στη 2η.

Ωστόσο, ο Καναδός απάντησε ότι δεν μπορεί να το κάνει, λόγω των χεριών του. O Stroll υπέστη κάταγμα λίγο πριν από το τριήμερο τεστ προετοιμασίας στο δεξιό καρπό του. Στο onboard από την πρώτη στροφή, φάνηκε ότι πήρε το αριστερό του χέρι από το τιμόνι για να το «σπρώξει» προς τα δεξιά, ίσως επειδή δεν έχει ακόμα αρκετή δύναμη για να το «τραβήξει» με το δεξί του χέρι. Συνεπώς, ο Stroll δεν βρίσκεται ακόμα στο 100% της φυσικής του κατάστασης.

O Pierre Gasly βρέθηκε στην 7η θέση με την Alpine, η οποία ήταν ρυθμισμένη με πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος και έξυνε την άσφαλτο συνεχώς, όντας παράλληλα αρκετά άκαμπτη, σε αντίθεση με τα μονοθέσια της Red Bull και της Aston Martin. Αυτά δείχνουν να απορροφούν τις ανομοιομορφίες με χαρακτηριστική ευκολία, παρότι είναι και αυτά ρυθμισμένα πολύ κοντά στο έδαφος.

Ο Lewis Hamilton κατετάγη 8ος με τη Mercedes, εμπρός από τους Lando Norris (McLaren) και Guanyu Zhou (Alfa Romeo), που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, George Russell, βρέθηκε στη 13η θέση, εμπρός από τον Carlos Sainz, που και πάλι δεν σημείωσε κάποιον ανταγωνιστικό χρόνο, έχοντας ολοκληρώσει το FP1 στην τελευταία θέση.

Όπως είχε συμβεί και στο FP1, ο Charles Leclerc είχε παράπονα από τη συμπεριφορά του συμπλέκτη, καθώς αναχωρούσε από τα pits και ζήτησε από τους τεχνικούς της Ferrari να το ελέγξουν. Το πρόβλημα διορθώθηκε στις επόμενες εξόδους του Μονεγάσκου από τα pits, όπως ανέφερε στον ασύρματο.

Επίσης, ο Leclerc ζήτησε από την ιταλική ομάδα να δώσει προτεραιότητα στις προσομοιώσεις αγώνα, και ο Carlos Sainz ήταν ένας από τους πρώτους οδηγούς που επιδόθηκαν σε αυτές. Παράλληλα, ο επικεφαλής της Scuderia, Frederic Vasseur, παραδέχθηκε ότι η Ferrari δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την πολύ ασταθή πίσω αεροτομή με το μονό (αντί για διπλό) υποστήριγμα.

Ένα πιθανώς επικίνδυνο συμβάν δημιουργήθηκε όταν ο Oscar Piastri προσπαθούσε να προσπεράσει τον Yuki Tsunoda, και βρήκε μπροστά του τη σχεδόν ακινητοποιημένη Aston Martin του Lance Stroll, γεγονός που ανάγκασε τον Αυστραλό να μπλοκάρει τα φρένα του, αποφεύγοντας, ευτυχώς, οποιοδήποτε πρόβλημα. Λίγο αργότερα, με άλλο ένα μπλοκάρισμα, κατέστρεψε σχεδόν το εμπρός δεξιό ελαστικό του.

Η AlphaTauri βρίσκεται υπό έρευνα, για μη ασφαλή απελευθέρωση του Nyck de Vries στο pit lane, την ώρα που ερχόταν ο Lando Norris.

Δείτε τον οδηγό του MotorOne.gr για τη σεζόν του 2023 στη Formula 1.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!