F1 – GP Σιγκαπούρης FP2: «1-2» για τη Ferrari

O Carlos Sainz ήταν επικεφαλής στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, όπου η Ferrari κατέλαβε τις δύο πρώτες θέσεις, αλλά δεν ήταν τόσο απροβλημάτιστη για τον Charles Leclerc.

F1 – GP Σιγκαπούρης FP2: «1-2» για τη Ferrari

O Carlos Sainz ήταν επικεφαλής στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, όπου η Ferrari κατέλαβε τις δύο πρώτες θέσεις, αλλά δεν ήταν τόσο απροβλημάτιστη για τον Charles Leclerc.

H Ferrari κατέλαβε τις δύο πρώτες θέσεις στο FP2 του GP Σιγκαπούρης, με τον Carlos Sainz επικεφαλής και τον Charles Leclerc 0,2 δλ. πίσω από τον team-mate του. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος έχασε το πρώτο μισάωρο λόγω εργασιών στο μονοθέσιό του. Οι Ferrari ίσως ευνοήθηκαν από το γεγονός ότι οι οδηγοί της Mercedes αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πρώτη τους προσπάθεια με τη μαλακή γόμα (η οποία απέδιδε μόνο στον πρώτο γρήγορο γύρο), στην περίπτωση του Lewis Hamilton επειδή συνάντησε πιο αργούς συνδυασμούς.

Οι δύο Mercedes ήταν ταχύτερες στο πρώτο sector της πίστας, χρησιμοποιώντας, όπως και στο FP1, πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος. Παράλληλα, πολύ χρόνο στα pits πέρασε και ο Max Verstappen, με συνεχείς αλλαγές στο στήσιμο και επεμβάσεις στην εμπρός ανάρτηση, οι οποίες πήραν περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο. Ο Ολλανδός κατάφερε να καταταγεί μεταξύ των δύο Mercedes με έναν καθαρό γύρο στα τελικά λεπτά της διαδικασίας.

Ωστόσο, ο Verstappen είχε χάσει τα 20 πρώτα λεπτά, έκανε ένα γύρο με τη σκληρή γόμα, επέστρεψε στα pits για περαιτέρω αλλαγές και βγήκε ξανά στην πίστα με μόλις 5-6 λεπτά να απομένουν για την ολοκλήρωση του FP2. Συνεπώς, δεν ήταν μια αντιπροσωπευτική ημέρα για τον ίδιο. Στο γρήγορο γύρο του μπλόκαρε τα φρένα του στη στροφή 16 και έχασε χρόνο στο 3ο sector, ενδεχομένως λόγω υπερθέρμανσης των ελαστικών;

Η Mercedes φαίνεται ανταγωνιστική στη Σιγκαπούρη, ίσως επειδή -όπως είναι γνωστό φέτος- η W13 δεν υπερθερμαίνει τα ελαστικά της. Στις προσομοιώσεις αγώνα, οι χρόνοι των γερμανικών μονοθεσίων ήταν πολύ ανταγωνιστικοί σε σχέση με αυτούς του Sainz, ο οποίος ήταν ο μοναδικός οδηγός που έκανε αντιπροσωπευτικές προσομοιώσεις από τους υπόλοιπους κορυφαίους συνδυασμούς.

Ο Sergio Perez που βρέθηκε στην 9η θέση με τη Red Bull, έχασε και αυτός σχεδόν μισή ώρα, έπειτα από το πρόβλημα με το ημιαξόνιο που είχε στο FP1 και περαιτέρω χρόνο και με αλλαγές στησίματος, με την ομάδα να πειραματίζεται αρκετά στο FP2. O George Russell αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στις ζώνες πέδησης, με αρκετά μπλοκαρίσματα φρένων, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες με την ακαμψία της Mercedes, γνώριμη καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Αμφότερες οι Alpine βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα όπως και ο Lance Stroll (με καινούργιο κιβώτιο έπειτα από το ατύχημα του FP1) για δεύτερη φορά μέσα στην ημέρα, με τον Valtteri Bottas μεταξύ των δύο γαλλικών μονοθεσίων. Ο Lando Norris ήταν 11ος με την αναβαθμισμένη McLaren, μεταξύ των δύο Aston Martin. Ένα περίεργο περιστατικό εκτυλίχθηκε στα pits της AlphaTauri, όταν επιστρέφοντας από την πίστα, το κάλυμμα κινητήρα του Pierre Gasly τυλίχθηκε στις φλόγες, τη στιγμή που η ομάδα συνέδεσε το σύστημα εξαερισμού της κυψέλης.

Ευτυχώς ένας μηχανικός της Aston Martin επενέβη γρήγορα με πυροσβεστήρα και η φωτιά δεν επεκτάθηκε. Η AlphaTauri αντικατέστησε το κάλυμμα κινητήρα και ο Gasly συνέχισε τις δοκιμές. Παράλληλα, ο team-mate του, Yuki Tsunoda αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα καυσίμου στο δικό του μονοθέσιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!