Έως ένα βαθμό, το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του Grand Prix Καναδά διεξήχθη σε βρεγμένη ή νωπή πίστα, ενδέχεται να ευνόησε τη Red Bull, καθώς δεν χρειαζόταν να πλησιάσει καν τα kerb σε αυτές τις συνθήκες. Όταν η πίστα στέγνωσε, ο Max Verstappen, όντας επικεφαλής του αγώνα, τόνισε τα γνωστά προβλήματα της RB20 στη διαχείριση των ανομοιομορφιών της ασφάλτου και ανέφερε ότι δεν μπορούσε να πλησιάσει τα kerb, διότι αποσταθεροποιούσαν το μονοθέσιο.
Ο Charles Leclerc θεωρεί δεδομένο ότι η Red Bull θα καταφέρει σύντομα να αντιδράσει και να επιλύσει τα προβλήματά της. Ωστόσο, πριν από το GP Καναδά, ο Max Verstappen δεν ήταν τόσο σίγουρος ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μέσα στη φετινή χρονιά λόγω του budget cap. Ωστόσο, έπειτα από τη νίκη του στο Μόντρεαλ, ο Ολλανδός πιστεύει ότι η Red Bull μπορεί να βρει γρήγορα λύση στα προβλήματά της.
H Red Bull προετοιμάζει αναβαθμίσεις και ο αγωνιστικός της σύμβουλος, Helmut Marko δήλωσε ότι «θα υπάρξουν περαιτέρω βελτιώσεις στο μονοθέσιο και τα δεδομένα είναι πολλά υποσχόμενα». Ο Αυστριακός αποκάλυψε επίσης ότι η Red Bull προσπαθεί να καταλάβει αν έχει πάρει λάθος κατεύθυνση στο σχεδιασμό της RB20.
Ο Marko ανέφερε: «Μετά τις δυσκολίες στο Μονακό, αντιδράσαμε στον Καναδά με ένα πιο μαλακό βασικό στήσιμο. Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό. Καθώς το μονοθέσιο της Racing Bulls ήταν πολύ δυνατό από αυτή την άποψη στο Μόντρεαλ, εξετάζουμε πιο προσεκτικά πού μπορεί να έκανε λάθος η Red Bull Racing. Πιστεύω ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για να σημειώσουμε πρόοδο σύντομα με την εμπρός ανάρτηση».
Ο Max Verstappen είχε δηλώσει πριν από το GP Καναδά ότι «χρειάζεται λίγος χρόνος για να κάνουμε πραγματικά μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιο, επειδή κάποια πράγματα μπορεί να χρειαστεί να ανασχεδιαστούν, και δεν μπορείς να το κάνεις αυτό με το budget cap. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά φέτος, αν όλα πάνε καλά».
«Αλλά προς το παρόν, ναι, πρέπει να δοκιμάσουμε μερικά πράγματα, να δούμε τι λειτουργεί καλύτερα. Στη συνέχεια, σίγουρα πιστεύω ότι κάποια πράγματα θα είναι διαφορετικά του χρόνου που ίσως είναι λίγο πιο δύσκολο να ανασχεδιάσουμε φέτος».
Εντούτοις, ο τόνος των δηλώσεων του Verstappen άλλαξε ελαφρώς έπειτα από τη νίκη στο GP Καναδά, όπου ανέφερε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η RB20: «Πραγματικά πιστεύω ότι μπορούμε να το λύσουμε αυτό χωρίς να επηρεάσουμε οποιοδήποτε άλλο μέρος του μονοθεσίου».
«Ξέρουμε ότι αυτή είναι μια αδυναμία και ξέρω επίσης ότι εργαζόμαστε επίμονα για να προσπαθήσουμε να τη διορθώσουμε, επειδή πραγματικά αισθάνομαι ότι είναι ένας αρκετά μεγάλος περιορισμός στην απόδοσή μας αυτή τη στιγμή. Έπειτα, φυσικά, φυσικά, ανυπομονώ επίσης για κάποιες πίστες όπου δεν χρειάζεται να ανέβουμε σε πολλά kerb ή πολλές ανωμαλίες».
O επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι o Verstappen δεν έχανε χρόνο από τους αντιπάλους του στο τελευταίο chicane του Μόντρεαλ, όπου η RB20 δυσκολευόταν με την ανάβαση των επιθετικών kerb: «Όλα πρέπει να συνεργάζονται μεταξύ τους, οπότε πιέζεις την αεροδυναμική πλατφόρμα του μονοθεσίου, αλλά το θέλεις καβαλάει τα kerb. Αυτό που ήταν ενθαρρυντικό ήταν ότι το τρίτο sector ήταν ανταγωνιστικό, ακόμη και με την ακαμψία του μονοθεσίου να κλυδωνίζεται στο τελευταίο chicane».
«Αν κοιτάξετε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί εκεί. Έτσι, παρότι το μονοθέσιο ήταν άβολο, μπορούσαμε να είμαστε αρκετά γρήγοροι. Νομίζω ότι υπάρχει γνήσια απόδοση εκεί, οπότε αν μπορέσουμε να την ξεκλειδώσουμε, τότε θα δούμε ότι θα απελευθερώσει χρόνο στο γύρο».