O Max Verstappen ήταν ο μεγάλος νικητής του επεισοδιακού Grand Prix Καναδά της Formula 1, με μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες, που τον έκαναν τον πιο σκληρό φετινό αγώνας μέχρι στιγμής. Ωστόσο, δεν επρόκειτο για απλή υπόθεση για τον Ολλανδό Πρωταθλητή, ο οποίος αναγκάστηκε να παλέψει σκληρά για να επικρατήσει, καθώς η Red Bull δεν ήταν κυριαρχική στο Μόντρεαλ.
Ο Ολλανδός ήταν ο πιο σταθερός οδηγός του αγώνα, κάνοντας τα λιγότερα λάθη (αν και χτύπησε ελαφρά τον τοίχο στους τελευταίους γύρους) και με τη Red Bull να κάνει τις σωστές επιλογές στη στρατηγική, δεν υπήρχε κάποιος να αντισταθεί στην πορεία του.
Αυτή είναι η 60ή νίκη του Max Verstappen και 50ή στους 75 αγώνες της Formula 1 που έχουν διεξαχθεί από την αρχή του 2021, αλλά η έκβαση του αγώνα θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετική, καθώς λίγο πριν από το μέσο του αγώνα, ο Lando Norris βρισκόταν επικεφαλής με διαφορά 11 δλ. όταν κλήθηκε να παρέμβει για πρώτη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας, η κλήση για το οποίο τον πέτυχε λίγο πριν από την είσοδο του pit lane και η McLaren δεν τον κάλεσε στα pits.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το GP Καναδά
Στη συνέχεια, ο Norris έχασε περίπου 7-8 δλ. καθώς τον είχε πιάσει το αυτοκίνητο ασφαλείας, που ακολουθούσε πιο αργό ρυθμό από το χρόνο Δ που ακολουθούσαν οι υπόλοιποι οδηγοί πίσω του, για αυτό και όταν επέστρεψε στην πίστα έπειτα από το pit stop του στον επόμενο γύρο, βρέθηκε στην 3η θέση. Ο Norris προσπάθησε στο δεύτερο pit stop να κάνει το overcut να λειτουργήσει, και παραλίγο να τα καταφέρει.
H McLaren ήταν πολύ γρήγορη όταν στέγνωνε η πίστα, έχοντας διατηρήσει και τα δύο πρώτα σετ ενδιάμεσων ελαστικών σε πολύ καλή κατάσταση, ωστόσο με τα σλικ ελαστικά στη στεγνή πίστα, παρουσίασε graining στα εμπρός ελαστικά και ο Norris δεν μπορούσε να πιέσει τον Verstappen στους τελευταίους γύρους.
Ο Βρετανός οδηγός της McLaren ήταν πολύ καλός στη νωπή πίστα, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας, που τον είχε ευνοήσει στο GP Μαϊάμι, του κόστισε στον Καναδά, καθώς η McLaren πήρε τη λάθος απόφαση. Ωστόσο, ο Norris κέρδισε τον τιμητικό τίτλο του οδηγού του αγώνα από την ψηφοφορία των θεατών και η McLaren βρέθηκε στο βάθρο σε έναν αγώνα που είχε να σημειώσει βαθμούς 10 χρόνια.
Ο Norris έκανε ορισμένα λάθη, όπως η έξοδος στην πρώτη στροφή που οδήγησε σε έρευνα για το αν επέστρεψε στην πίστα με ασφαλή τρόπο (που δεν οδήγησε σε περαιτέρω δράση) και το μπλοκάρισμα φρένων με το φρέσκο σετ σλικ ελαστικών που μας έδωσε ορισμένες σκληρές μάχες με τον poleman του αγώνα, George Russell.
Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes χαρακτήρισε το συγκεκριμένο Grand Prix ως χαμένη ευκαιρία να κατακτήσει τη νίκη, καθώς η W15 ήταν πολύ ανταγωνιστική στο Μόντρεαλ. Όπως παραδέχθηκε ο Russell στον ασύρματο της ομάδας, έκανε έναν κακό αγώνα με αρκετά λάθη, παρότι που ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά φέτος.
Ο Russell, αφότου έχασε την πρωτοπορία των πρώτων γύρων, είχε πολλές στιγμές που με λάθη του έχασε θέσεις από τον Verstappen, τον Norris, και τον Hamilton, ενώ ήταν υπερβολικά επιθετικός στη μάχη του με τον Oscar Piastri, που προκάλεσε επαφή μεταξύ τους. Μάλιστα, το συγκεκριμένο συμβάν διερευνούν οι αγωνοδίκες.
Ο Russell δήλωσε ότι η επαφή με τον Piastri ίσως του κόστισε την ευκαιρία να διεκδικήσει τη 2η θέση, καθώς αναγκάστηκε να ανακτήσει δύο θέσεις και έχοντας ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική στους τελευταίους γύρους, η Mercedes είχε 7 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά, που δεν παρουσίαζαν graining, όπως στην περίπτωση της McLaren.
Όταν ο Lewis Hamilton κατάφερε στο δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας να ξεπεράσει το εμπόδιο του Fernando Alonso, κατάφερε να κινηθεί στο ρυθμό των προπορευόμενων, παρότι είχε τη σκληρή γόμα ελαστικών για τους τελευταίους γύρους. Παραλίγο να βρεθεί στο βάθρο με το λάθος του Russell, αλλά εντέλει ο νεαρός team-mate του επικράτησε με απαιτητικό τρόπο στη μεταξύ τους μάχη.
Τουλάχιστον, ο Hamilton πήρε τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο στο τελευταίο πέρασμα, αλλά χαρακτήρισε τον αγώνα ως έναν από τους χειρότερους της καριέρας του, λόγω της κακής θέσης εκκίνησης, την οποία απέδωσε «κυρίως» στον εαυτό του, αν και υπήρχαν και «κάποια άλλα πράγματα» που έπαιξαν το ρόλο τους..
Ο Oscar Piastri κατέληξε πίσω από τις δύο Mercedes, στην 5η θέση, έπειτα από ένα δύσκολο αγώνα, στον οποίο έδωσε σκληρές μάχες με τον Russell. Για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα βρισκόταν σε υψηλότερες θέσεις, και δέχθηκε εντολή να μην επιτεθεί στον Norris στους τελευταίους γύρους. Ο Αυστραλός παραδέχθηκε ότι έκανε και αυτός κάποια λάθη, αλλά ήθελε επίσης καλύτερη επικοινωνία με την ομάδα της McLaren.
Οι δύο Aston Martin τερμάτισαν πίσω από τον Piastri. Ο Fernando Alonso διατήρησε πίσω του τον Hamilton για το πρώτο μισό του αγώνα, αλλά μετά δεν είχε τη δυνατότητα να ακολουθήσει το ρυθμό των προπορευόμενων. Ο Lance Stroll τερμάτισε 6 δλ. πίσω από τον team-mate του, στην 7η θέση, εμπρός από τον Daniel Ricciardo, ο οποίος δέχθηκε ποινή 5 δλ. λόγω αντικανονικής εκκίνησης.
Ο έτερος οδηγός της Racing Bulls, Yuki Tsunoda θα μπορούσε να είχε σημειώσει βαθμούς, αλλά με καταπονημένα ελαστικά στο τέλος, έκανε ένα λάθος και ευτυχώς δεν προκάλεσε σύγκρουση με άλλα μονοθέσια, στο πρώτο σημαντικό φετινό του λάθος.
Τις δύο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας κατέλαβαν οι οδηγοί της Alpine, με τη γαλλική ομάδα να δίνει εντολή στον Esteban Ocon (με μέση γόμα) να παραχωρήσει τη θέση του στον Pierre Gasly (με τη σκληρή γόμα) στους τελευταίους γύρους, με την πρόφαση ότι είχε τη δυνατότητα να κυνηγήσει τον Ricciardo.
Hemos tenido órdenes de equipo en Alpine.
Han pedido a Ocon que deje pasar a Gasly.
A Esteban no le ha hecho gracia.pic.twitter.com/7LWcxQhknw https://t.co/BfdzXMHoYm
— ElReyGuiri (@ElReyGuiri) June 9, 2024
Ενώ ο Ocon αρχικά αρνήθηκε, εντέλει υπάκουσε 2 γύρους πριν από την καρό σημαία, όταν δεν υπήρχε πλέον χρόνος για τον Gasly να επιτεθεί. Στη συνέχεια, ο Ocon δήλωσε ότι ο ίδιος έπαιξε το παιχνίδι της ομάδας, έκανε αυτό που του ζητήθηκε, αλλά η απαίτηση ήταν ανέφικτη για τον Gasly να επιτεθεί στον Ricciardo, που βρισκόταν 2,5 δλ. μπροστά. Ο Ocon δήλωσε ότι η κατάσταση στην ομάδα από την οποία θα αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν ήταν λυπηρή, καθώς δεν του επεστράφη η θέση στο τέλος.
Επρόκειτο για ένα καταστροφικό Σαββατοκύριακο για τη Ferrari, με αμφότερους τους οδηγούς της ιταλικής ομάδας να εγκαταλείπουν. O Charles Leclerc είχε ένα πρόβλημα με την μονάδα ισχύος, που του κόστιζε έως και 1,2 δλ. στο γύρο σύμφωνα με τον ίδιο. Αναφέρθηκε ότι επρόκειτο για απώλεια 80 ίππων για 15 γύρους.
Σε ένα pit stop απελπισίας, η Ferrari έστειλε το Μονεγάσκο σε βρεγμένη πίστα με σλικ ελαστικά, ρισκάροντας για κάτι διαφορετικό, και όταν αναγκάστηκε να επισκεφθεί ξανά τα pits για ενδιάμεσα, βρέθηκε ένα γύρο πίσω. Εντέλει, η Scuderia κάλεσε τον Leclerc να εγκαταλείψει.
Ο Carlos Sainz είχε ένα τετ-α-κε, προσπαθώντας να πάρει περισσότερα ρίσκα στους τελευταίους γύρους, όταν στέγνωνε η πίστα, και καθώς άφησε το φρένο ενώ το μονοθέσιο περιστρεφόταν, συγκρούστηκε με τη Williams του Alex Albon, στοιχίζοντας βαθμούς και στη βρετανική ομάδα. Μετά τη νίκη του Μονακό, η Ferrari παρουσίασε τη χειρότερη φετινή της εικόνα, για να φύγει από το Μόντρεαλ χωρίς βαθμούς.
Χρονικό αγώνα
Πριν από την εκκίνηση, η πίστα ήταν βρεγμένη. Οι μηχανικοί της Alpine εργάζονταν εντατικά για να επιλύσουν ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος (πιθανώς στο wastegate) του Ocon όταν προσπάθησαν να τη θέσουν σε λειτουργία, και εντέλει τα κατάφεραν. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την ενδιάμεσα ελαστικά, εκτός από αυτούς της Haas, που προτίμησαν τα ελαστικά βροχής.
Οι πρώτοι πέντε διατήρησαν τις θέσεις τους, καθώς όλοι οι οδηγοί ήταν πολύ προσεκτικοί στην εκκίνηση. Οι Racing Bulls έπεσαν προς τα πίσω (όπως και ο Sainz, που έπεσε 15ος). Ο Perez έχασε το πίσω μέρος στη 2η στροφή και χτύπησε τον Gasly.
Οι Haas με τα ελαστικά βροχής ήταν πολύ γρήγορες, καθώς έβρεχε δυνατά στους πρώτους γύρους. Ο Magnussen ανέβαινε στην κατάταξη ταχύτατα, προσπερνώντας τους Hamilton και Alonso έως τον 3ο γύρο, στο τέλος του οποίου πέρασε και τον Piastri, για να φτάσει 4ος, έχοντας ανακτήσει 10 θέσεις, ενώ ο Huklenberg ήταν 8ος.
Η Ferrari έβλεπε κάποια παράξενη συμπεριφορά από τον κινητήρα του Leclerc, αλλά τον συμβούλεψε να συνεχίσει να πιέζει, ενώ ο Μονεγάσκος ανέφερε ότι δεν είχε πλήρη ισχύ στην έξοδο των στροφών και έχανε μισό δλ. στις ευθείες. Έως τον 6ο γύρο, ο ήλιος είχε βγει και τα μονοθέσια με ενδιάμεσα ελαστικά είχαν αρχίσει να κινούνται πιο γρήγορα, ενώ ο Sargeant βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 6, αλλά κατάφερε να συνεχίσει.
Ο Magnussen εισήλθε στα pits στο τέλος του 7ου γύρου για ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά η Haas δεν ήταν τα είχε έτοιμα. Συνεπώς, η στάση διήρκεσε 8,6 δλ. και ο Δανός έπεσε 14ος. Ο Ricciardo είχε κάνει αντικανονική εκκίνηση και θα δεχόταν ποινή 5 δλ.
Ο επικεφαλής Russell είχε φτάσει τη διαφορά του από τον Verstappen έως τα 3 δλ., αλλά καθώς στέγνωνε η πίστα, ο Verstappen άρχισε να κλείνει τη διαφορά, ενώ ο Norris είχε μείνει 8 δλ. πίσω. Ο Hulkenberg ήταν πλέον αργός, και είχε διαμορφωθεί ένα τρενάκι 6 μονοθεσίων πίσω του, που σύντομα άρχισαν να τον προσπερνούν, με πρώτο τον Ricciardo στον 11ο γύρο.
Η μάχη των Russell και Verstappen επέτρεπε στον Norris να πλησιάσει στα 4 δλ. έως τον 15ο γύρο, όντας 1 δλ. ταχύτερος στο γύρο. Στο 17ο γύρο, ο Verstappen βγήκε στο γρασίδι μετά την 1η στροφή, και έχασε έδαφος από τον Russell, που ξέφυγε 3 δλ., ενώ ο Norris πλησίασε τον Ολλανδό σε διαφορά κάτω του 1 δλ. Στον επόμενο γύρο ενεργοποιήθηκε το DRS, από το οποίο επωφελήθηκε ο Norris, ενώ τώρα πλησίαζε και ο Piastri.
Ενώ η πίστα είχε στεγνώσει αρκετά, οι ομάδες περίμεναν βροχή εντός λίγων λεπτών, για αυτό και δεν καλούσαν στα pits τους οδηγούς τους, αλλά θα χρειάζονταν νέο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Στον 20ό γύρο, ο Norris πέρασε τον Verstappen στην πίσω ευθεία με DRS. O Norris πλησίασε άμεσα και τον Russell, τον οποίο πέρασε με τον ίδιο τρόπο στον επόμενο γύρο, για να βρεθεί επικεφαλής. Ωστόσο, ο Βρετανός οδηγός της Mercedes βγήκε εκτός πίστας στο τελευταίο chicane, και αυτό επέτρεψε στον Verstappen να περάσει στη 2η θέση.
Πιο πίσω, o Albon έβγαλε τις Ferrari εκτός δεκάδας και πέρασε και τον Tsunoda για να ανέβει 9ος. O Norris ήταν πολύ γρήγορος και είχε απομακρυνθεί 5 δλ. στον 23ο γύρο, ενώ οι Alonso και Hamilton συνέχιζαν τη μονομαχία τους που είχε ξεκινήσει από την αρχή του αγώνα. Η βροχή πλησίαζε ξανά, καθώς η πίστα ήταν στεγνή παντού, εκτός από τη 2η στροφή.
Ο Piastri είχε βρεθεί πλέον στο πίσω μέρος της Mercedes του Russell στον 25ο γύρο, καθώς οι McLaren ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα, καθώς είχαν διαχειριστεί καλύτερα τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Sargeant χτύπησε τον τοίχο στην 4η στροφή και προκάλεσε την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς η Williams είχε ακινητοποιηθεί στη μέση της πίστας.
Ο Norris ήταν 11 δλ. μπροστά από τον Verstappen, που έχανε έδαφος. Αλλό ο οδηγός της McLaren βρισκόταν λίγο πριν από την είσοδο του pit lane όταν κλήθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας να επέμβει και η McLaren δεν πρόλαβε να τον καλέσει στα pits, όπως έκαναν όσοι τον ακολουθούσαν, για ένα νέο σετ ενδιάμεσων ελαστικών.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έπιασε τον Norris και επειδή κινούνταν πιο αργά από το χρόνο Δ που ακολουθούσαν οι αντίπαλοί του, έχασε πολύτιμο χρόνο, που τον έριξε στην 3η θέση όταν έκανε το pit stop του και επέστρεψε στην πίστα, όπως έκανε και ο Ricciardo, που εξέτισε την ποινή του και έπεσε 10ος. Οι Tsunoda και ο Ocon δεν άλλαξαν ελαστικά, ενώ ο Leclerc εισήλθε στα pits για τη σλικ σκληρή γόμα, αλλά δυσκολεύτηκε να ξεκινήσει.
Ο αγώνας επανεκκίνησε, με τον Hamilton να έχει περάσει μπροστά από τον Alonso και οι πρώτοι διατήρησαν τις θέσεις τους, ενώ ο Leclerc ανέφερε ότι με τις ρυθμίσεις που έκανε, ίσως έφτιαξε το πρόβλημα που είχε, αλλά βγήκε εκτός πίστας στην 3η στροφή. Η Ferrari ήλπιζε η έντονη πλέον βροχή να κρατήσει μόνο 2 λεπτά. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος αναγκάστηκε να επισκεφθεί ξανά τα pits για ενδιάμεσα ελαστικά. O Sainz τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή του ακουμπώντας τη Sauber του Bottas στη φουρκέτα, μαχόμενος για τη 13η θέση.
Μετά την επανεκκίνηση, στην κορυφή, ο Verstappen δεν είχε απομακρυνθεί πολύ, καθώς οι πρώτοι 5 βρίσκονταν εντός 1,5 δλ. από τον προπορευόμενό τους, καθώς ο αγώνας είχε φτάσει στο μέσο του (35ο από τους 70 γύρους), η πίστα είχε αρχίσει να στεγνώνει και οι οδηγοί έβγαιναν εκτός αγωνιστικής γραμμής για να μειώσουν τις θερμοκρασίες των ελαστικών τους στα βρεγμένα κομμάτια. Ο Verstappen απέφυγε περίτεχνα μία μαρμότα που είδε την τελευταία στιγμή πριν από το τελευταίο chicane.
Έως τον 40ό γύρο, που ενεργοποιήθηκε το DRS, ενώ ο Verstappen είχε απομακρυνθεί 3 δλ. από τον Russell, ενώ όλοι οι υπόλοιποι βρίσκονταν πολύ κοντά μεταξύ τους και o Hamilton προσπαθούσε να επιτεθεί στον Piastri. Η λιακάδα είχε επιστρέψει, και ο Gasly επέλεξε τα σκληρά σλικ ελαστικά και βγήκε άμεσα εκτός πίστας, αλλά συνέχισε. Στον 42ο γύρο, ο Norris βγήκε εκτός πίστας στην 1η στροφή και και έχασε έδαφος από τον Russell, ενώ τον πλησίασε και ο Piastri. Ο Russell ισχυρίστηκε ότι έχασε 1,5 δλ. προσπαθώντας να αποφύγει τον Norris που επέστρεφε στην πίστα. Ο Verstappen είχε πλέον απομακρυνθεί 4 δλ.
Ο Leclerc εγκατέλειψε στον 43ο γύρο, στο τέλος του οποίου ο Hamilton εισήλθε στα pits για τη μέση γόμα σλικ ελαστικών, όντας 5ος, με διαφορά πίσω του, και χωρίς τίποτα να χάσει. Ο Norris ήταν κολλημένος στο πίσω μέρος του Russell, ενώ αμφότεροι παρέμειναν εκτός pits, σε αντίθεση με τον Piastri, που επέστρεψε στην πίστα με τη μέση γόμα έχοντας διατηρηθεί εμπρός από τον Hamilton, ενώ ο Gasly ήταν πλέον ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, έχοντας φέρει τα ελαστικά του στις κατάλληλες θερμοκρασίες λειτουργίας.
Στο τέλος του 45ου γύρου, οι Verstappen και Russell εισήλθαν στα pits για τη μέση και τη σκληρή γόμα, αντίστοιχα. Αν και το pit stop του Russell ήταν λίγο αργό, καθώς καθυστέρησε να βιδωθεί το μπουλόνι του εμπρός δεξιού τροχού, ο Βρετανός παρέμεινε εμπρός από τον Piastri. O Norris παρέμεινε στην πίστα, και άρχισε να κινείται ταχύτερα από όλους, αλλά βρισκόταν υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες.
Ο πρώτος γύρος των Verstappen και Russell με τα σλικ δεν ήταν καλός, και ο Norris εισήλθε στα pits για μέση γόμα ελαστικών στο τέλος του 47ου γύρου. Ο Norris βγήκε από τα pits εμπρός από τον Verstappen, αλλά γλίστρησε στο βρεγμένο και ο Ολλανδός τέθηκε ξανά επικεφαλής, με διαφορά 4 δλ., ενώ ο Piastri πίεζε τον Russell, που είχε τη σκληρή γόμα.
The pivotal moment of the race 😮
Drama as Lando Norris tries in vain to keep the lead #F1 #CanadianGP pic.twitter.com/S0v14BLYTx
— Formula 1 (@F1) June 9, 2024
O Verstappen ανέφερε ότι η ποιότητα κύλισης της Red Bull ήταν πολύ κακή, σαν «κλειδωμένη ανάρτηση», και δεν μπορούσε να ακουμπήσει τα kerb, ενώ ο Norris είχε την πίεση του Russell και μπλόκαρε τα φρένα του στη φουρκέτα, επιτρέποντας στο συμπατριώτη του να περάσει μπροστά του στον 49ο γύρο. Ωστόσο, ένα λάθος του Russell στο chicane των στροφών 3-4 στον 51ο γύρο, όπου πάτησε στα χαλίκια καθώς προσπαθούσε να πιέσει, του κόστισε χρόνο, και ο Norris τον πέρασε ξανά.
Στο μεταξύ, ο Verstappen είχε απομακρυνθεί 5,5 δλ., ενώ ο Perez πάτησε στο βρεγμένο, έχασε το πίσω μέρος και χτύπησε στον τοίχο της στροφής 6 και κατέστρεψε την πίσω αεροτομή, αλλά προσπάθησε να φτάσει έως τα pits, ενώ υπήρχε κίνδυνος να φύγουν θραύσματα από το μονοθέσιο, για να μην παρέμβει αυτοκίνητο ασφαλείας (και επηρεάσει τον Verstappen), σε ένα περιστατικό που θα ερευνήσουν οι αγωνοδίκες αν η Red Bull του Μεξικανού ήταν επικίνδυνη σε αυτή την κατάσταση.
Ωστόσο, η σύγκρουση των Albon και Sainz έφερε εντέλει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Sainz έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στη στροφή 6 και καθώς η Ferrari γύριζε άφησε τα φρένα και έπεσε πάνω στη Williams του Albon, που εγκατέλειψε επιτόπου, ενώ ο Ισπανός έκανε πιρουέτες στο γρασίδι προσπαθώντας να επιστρέψει στην πίστα.
Calamity upon calamity 💥😖
Perez, Sainz and Albon (unluckily) all succumb to the slippery conditions #F1 #CanadianGP pic.twitter.com/RQpwK3X8bR
— Formula 1 (@F1) June 9, 2024
Στο τέλος του 54ου γύρου o Sainz εγκατέλειψε, ενώ αμφότερες οι Mercedes εισήλθαν στα pits υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας για φρέσκα ελαστικά, καθώς είχαν αρκετή διαφορά πίσω τους, από τις Aston Martin. Ο Russell, έχοντας θυσιάσει μία θέση (υπέρ του Piastri), για τη μέση γόμα και ο Hamilton να χρησιμοποιεί τη σκληρή, γιατί δεν είχε άλλο σετ μέσης, Δεν υπήρχε πρόβλεψη για περαιτέρω βροχή, αλλά κανείς δεν μπορούσε να αποκλείσει το ενδεχόμενο.
Ο αγώνας επανεκκίνησε με 12 γύρους να απομένουν για την καρό σημαία και ο Verstappen κατάφερε να αιφνιδιάσει λίγο τον Norris και απομακρύνθηκε σχεδόν 2 δλ. στον πρώτο γύρο. Στον 62ο γύρο, ο Ocon προσπέρασε τον Tsunoda για την 8η θέση, καθώς ο Ιάπωνας δυσκολευόταν με τα ελαστικά του.
Παράλληλα, ο Russell εξαπέλυσε επίθεση επί του Piastri, αλλά δεν κατάφερε να περάσει από την εξωτερική στο chicane. Στον επόμενο γύρο, ο Russell προσπάθησε να εκβιάσει το προσπέρασμα από την εξωτερική και ενώ ήταν για λίγο μπροστά, έστριψε προς τη McLaren, προκαλώντας επαφή μεταξύ τους. Ο Russell ευθυγράμμισε το chicane και έχασε μία θέση από τον Hamilton.
Ο Verstappen είχε απομακρυνθεί 3 δλ. από τον Norris πλέον, καθώς η McLaren ανησυχούσε για graining στα ελαστικά του εμπρός άξονα. O Hamilton κατάφερε να περάσει τον Piastri με ευκολία, για να ανέβει 3ος. Στον επόμενο γύρο, και ο Russell κατάφερε να περάσει τον Piastri, που δυσκολευόταν με τα ελαστικά του. Ο Tsunoda διέγραψε τετ-α-κέ στο chicane των στροφών 3-4 και βρέθηκε ανάποδα στην πίστα, με τον Hulkenberg να τον αποφεύγει για μερικά μόλις εκατοστά.
Ο Russell είχε βρεθεί πλέον σε θέση να πιέζει τον Hamilton και κατάφερε να τον προσπεράσει με απαιτητικό τρόπο από την εσωτερική μόλις 2 γύρους πριν από το τέλος, για να ανακτήσει μια θέση στο βάθρο, ενώ ο Verstappen χτύπησε ελαφρά τον «Τοίχο των Πρωταθλητών», ενώ οι αγωνοδίκες θα εξέταζαν την επαφή Russell-Piastri.