F1-Τεστ Μπαχρέιν: Ο Max Verstappen αυξάνει τη διαφορά

Ο Max Verstappen με τη Red Bull ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στο απογευματινό σκέλος της πρώτης ημέρας του τεστ προετοιμασίας της πριν από την έναρξη της σεζόν της Formula 1, με διαφορά 1,14 δλ. από τους αντιπάλους του.

F1-Τεστ Μπαχρέιν: Ο Max Verstappen αυξάνει τη διαφορά

Ο Max Verstappen με τη Red Bull ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στο απογευματινό σκέλος της πρώτης ημέρας του τεστ προετοιμασίας της πριν από την έναρξη της σεζόν της Formula 1, με διαφορά 1,14 δλ. από τους αντιπάλους του.

Για το απογευματινό σκέλος της πρώτης ημέρας του τριήμερου τεστ δοκιμών προετοιμασίας στην πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν, πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν της Formula 1, οκτώ από τις 10 ομάδες άλλαξαν οδηγούς, εκτός από τις Red Bull και Mercedes. Όπως είχε συμβεί και στο πρωινό σκέλος, ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας (με τη γόμα C3 της Pirelli), πίσω από το τιμόνι της Red Bull, με διαφορά 1,14 δλ. από το Lando Norris με τη McLaren.

Πριν από το μέσο της διαδικασίας, ο Norris, που άργησε να βγει στην πίστα, κατάφερε να ξεπεράσει την πρωινή επίδοση του Max Verstappen χρησιμοποιώντας και αυτός τη γόμα C3 της Pirelli, στο κέντρο της γκάμας. O Norris φορούσε ένα κράνος στα χρώματα αυτού που χρησιμοποιούσε ο Gil de Ferran στην αγωνιστική του καριέρα, ο Βραζιλιάνος πρώην οδηγός αγώνων που έφυγε από τη ζωή τις τελευταίες ημέρες της περασμένης χρονιάς και ενεργούσε ως σύμβουλος της McLaren.

Παράλληλα, και ο Carlos Sainz με τη Ferrari είχε πλησιάσει το χρόνο του Verstappen, καθώς είχε βρεθεί μόλις 0,1 δλ. πίσω από τον επικεφαλής μέχρι τότε Norris στο μέσο της διαδικασίας. Ωστόσο, λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, ο Max Verstappen, με ένα φρέσκο σετ ελαστικών C3 κινήθηκε 0,8 δλ. ταχύτερα από το Norris και η επίδοσή του απείχε 2 δλ. από το χρόνο που του εξασφάλισε την pole position στον περυσινό αγώνα.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από την 1η ημέρα του τεστ στο Μπαχρέιν

Αυτός ο χρόνος ικανοποίησε ιδιαίτερα το μηχανολόγο αγώνα του Verstappen, Gianpiero Lambiase, που είχε ένα πλατύ χαμόγελο όταν είδε την ένδειξη του χρονομέτρου. Με κάτι λιγότερο από 70 λεπτά να απομένουν για το τέλος, ο Verstappen κατάφερε να καταρρίψει το -δικό του- ταχύτερο χρόνο στο μεσαίο sector, αλλά ο προηγούμενος χρόνος του παρέμεινε το σημείο αναφοράς έως το τελευταίο μισάωρο, που ο Ολλανδός τον βελτίωσε άλλα 0,3 δλ. (πάλι με τη γόμα C3).

Η McLaren μπορεί να είναι ευχαριστημένη από την απόδοσή της στην πρώτη ημέρα, με το Lando Norris 2ο, ενώ η Ferrari, στην 3η θέση με τον Carlos Sainz, αν και είχε απροβλημάτιστη ημέρα, δεν έχει δείξει ακόμη ότι μπορεί να ξεχωρίσει από αυτούς που επιδιώκουν να αποτελέσουν διώκτες της Red Bull. H Mercedes είχε ένα δύσκολο πρωινό και το απόγευμα επικεντρώθηκε σε προσομοιώσεις αγώνα με μεγάλες ακολουθίες γύρων, χωρίς να κυνηγά τους χρόνους.

Μία ώρα πριν από το τέλος της ημέρας, ο Daniel Ricciardo με το μονοθέσιο της Racing Bulls σημείωσε την ταχύτερη επίδοσή του, που τον έφερε στην 4η θέση, 1,1 δλ. μακριά από την κορυφή, αλλά θα μπορούσε να έχει κινηθεί ακόμη ταχύτερα, αν δεν είχε βγει εκτός πίστας στην τελευταία στροφή.

Με ένα φρέσκο σετ C3 ελαστικών, ο Αυστραλός πλησίασε στα 15 χλστ. του δλ. τον Carlos Sainz μισή ώρα πριν από το τέλος της διαδικασίας. Ωστόσο, επρόκειτο για μία καλή ημέρα για την RB, η οποία βρέθηκε στην πρώτη πεντάδα τόσο το πρωί, όσο και το απόγευμα. Ο Pierre Gasly ανέβηκε στην 5η θέση με την Alpine στα τελευταία λεπτά.

Αν και η Aston Martin είχε καλύψει τους περισσότερους γύρους το πρωί, ο Lance Stroll ήταν ο προτελευταίος οδηγός που κατέβηκε στην πίστα το απόγευμα, και στη συνέχεια πέρασε αρκετή ώρα στα pits, κάνοντας τους λιγότερους γύρους (μόλις 10) στο πρώτο δίωρο. Παρότι είχε ένα αρκετά βίαιο μπλοκάρισμα φρένων στο τελευταίο μισάωρο, ο Καναδός κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη εξάδα. Στα τελευταία λεπτά, o αριστερός καθρέπτης έφυγε από την Aston Martin, και τον πάτησε ο Nico Hulkenberg με τη Haas.

O Logan Sargeant καθυστέρησε να κατέβει στην πίστα έπειτα από το πρόβλημα με την αντλία καυσίμου που αντιμετώπισε το πρωί ο team-mate του στη Williams, Alex Albon. Ο Sargeant έκανε διέγραψε ένα θεαματικό τετ-α-κέ με αρκετά υψηλή ταχύτητα στην προσέγγιση της στροφής 9, τραυματίζοντας το σετ ελαστικών που χρησιμοποιούσε λίγο μετά τη συμπλήρωση του πρώτου δίωρου.

Με λιγότερα από 90 λεπτά να απομένουν, ο Sargeant άκουσε τον κινητήρα να ανεβάζει απότομα στροφές σε μία αλλαγή από 3η σε 4η σχέση και σήκωσε το πόδι του από το γκάζι και επέστρεψε στα pits. Είχε τη δυνατότητα να κάνει κατεβάσματα, οπότε μάλλον δεν επρόκειτο για πρόβλημα στο κιβώτιο. Οι μηχανικοί διενεργούσαν ελέγχους στο μονοθέσιο στο πίσω αριστερό μέρος του μονοθεσίου, το οποίο δεν επέστρεψε στην πίστα. Θα μπορούσε ίσως να πρόκειται για πρόβλημα σε ημιαξόνιο, σε μία δύσκολη ημέρα για τη βρετανική ομάδα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!