Στο Μουσείο του Le Mans το Toyota που κέρδισε το 2020

Η Toyota Gazoo Racing παρέδωσε ένα πολύτιμο κομμάτι της ιστορίας της στη λέσχη Automobile Club de l’Ouest

Στο Μουσείο του Le Mans το Toyota που κέρδισε το 2020

Η Toyota Gazoo Racing παρέδωσε ένα πολύτιμο κομμάτι της ιστορίας της στη λέσχη Automobile Club de l’Ouest

Το #8 TS050 HYBRID που κέρδισε την 88η έκδοση του θρυλικού αγώνα αντοχής, στα χέρια των Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley τον Σεπτέμβριο του 2020, παραδόθηκε επίσημα με την μορφή μόνιμου δανεισμού στο μουσείο «Le Mans 24 Hours».

Με 1.000 ίππους, το τετρακίνητο αυτοκίνητο βάρους μόλις 895 κιλών της κατηγορίας LMP1, είχε σημειώσει τον ταχύτερο γύρο στην πίστα του Le Mans το 2017, όταν ο Kamui Kobayashi σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 3 λεπτά και 14.791 δευτερόλεπτα, καταγράφοντας μέση ωριαία ταχύτητα 251,9 χλμ/ώρα.

Αυτή ήταν η πρώτη από τις τέσσερις συνεχόμενες pole position για το TS050 HYBRID, που κέρδισε τον αγώνα το 2018, το 2019 και το 2020. Ο Mike Conway έκανε ρεκόρ ταχύτερου γύρου κατά τη διάρκεια του αγώνα, στο τιμόνι του #7 TS050 HYBRID που τερμάτισε στη δεύτερη θέση το 2019, με χρόνο 3 λεπτά και 17,297 δευτερόλεπτα, με μέση ταχύτητα 248,6 χλμ./ώρα.

Ο πρόεδρος της ομάδας Hisatake Murata μαζί με τον Πρόεδρο του Automobile Club de l’Ouest (ACO) Pierre Fillon συμμετείχαν στην τελετή παράδοσης στο μουσείο, όπου το TS050 HYBRID είναι το επίκεντρο μιας έκθεσης που τιμά την ιστορία της Toyota στις 24 ώρες του Le Mans.

Με εμβληματικά αυτοκίνητα από σημαντικές περιόδους συμμετοχής της Toyota στον 24ωρο αγώνα, η έκθεση δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να πάρουν μια ιδέα από το πάθος και την τεχνολογία, καθώς και τις αποτυχίες και τους θριάμβους που σημάδεψαν την εταιρία στους αγώνες αντοχής.

Οι επισκέπτες του μουσείου ξεκινούν το ταξίδι περνώντας από ένα σπάνιο αυτοκίνητο, το 86C Group C με τα εντυπωσιακά χρώματα της Leyton House, το οποίο συμμετείχε στον αγώνα  το 1986 με οδηγούς τους Satoru Nakajima, Geoff Lees και Masanori Sekiya.

Συμβολίζοντας την γρήγορη εξέλιξη της Toyota, η οποία στις αρχές της δεκαετίας του 1990 έφτασε σε θέση να διεκδικεί τη νίκη, είναι το τελευταίο μοντέλο της κατηγορίας C, το #33 TS010 του 1992 βαμμένο στα χρώματα της Casio και το #1 94CV, ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο με βάση τους καινούριους κανονισμούς της κατηγορίας LMP1 του 1994. Και τα δύο αυτοκίνητα τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, το TS010 με τους Masanori Sekiya, Pierre Henri Raphanel και Kenny Acheson και το 94CV με οδηγούς τους Eddie Irvine, Mauro Martini και Jeff Krosnoff.

Ακολούθησε ένα διάλειμμα της ομάδας από αυτό το είδος αγώνων και οι επισκέπτες του μουσείου μπορούν να δουν από κοντά το αυτοκίνητο που κάλυψε το κενό για δύο χρόνια, το #27 Supra LM, που συμμετείχε στοLe Mans το 1995 με τους Jeff Krosnoff, Marco Apicella και Mauro Martini.

Σίγουρα το πιο αγαπημένο μοντέλο των φίλων της μάρκας στην έκθεση είναι το TS020, το οποίο καθήλωσε τους λάτρεις των αγώνων το 1998 και το 1999 με την ταχύτητα του στην πίστα, ενώ για τους νεότερους ξυπνά αναμνήσεις από το βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo. Στο χώρο υπάρχει επίσης το #3 TS020 του 1999, που τερμάτισε στην δεύτερη θέση με τους Ukyo Katayama, Toshio Suzuki και Keiichi Tsuchiya.

Μπαίνοντας σε μια νέα εποχή, το #7 TS030 HYBRID κέρδισε μια θέση στην ιστορία αφού είναι το πρώτο υβριδικό Toyota που βρέθηκε στην πρώτη θέση κατά τη διάρκεια του αγώνα στο ντεμπούτο του το 2012, όταν οι Alex Wurz, Nicolas Lapierre και Kazuki Nakajima άνοιξαν ένα νέο κεφάλαιο που θα οδήγησε σε τρεις συνεχόμενες νίκες στο Le Mans.

Όσοι αγοράσουν εισιτήριο για να παρακολουθήσουν από κοντά των 24ωρο αγώνα του Le Mans αυτήν την εβδομάδα, θα δουν το νέο GR010 HYBRID Hypercar στην πρώτη του προσπάθεια για τη νίκη και θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν δωρεάν την έκθεση της Toyota και το εντυπωσιακό μουσείο του Le Mans.

Η έκθεση της Toyota θα διαρκέσει ως τις 20 Φεβρουαρίου 2022 και είναι ανοιχτή καθημερινά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!