Η Hyundai Shell Mobis στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Η Hyundai έρχεται στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τη φιλοδοξία ότι μπορεί να επαναλάβει το εκπληκτικό «1-2-3» του 2022 στον ελληνικό αγώνα του WRC.

Η Hyundai Shell Mobis στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Η Hyundai έρχεται στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τη φιλοδοξία ότι μπορεί να επαναλάβει το εκπληκτικό «1-2-3» του 2022 στον ελληνικό αγώνα του WRC.

H ομάδα WRC της Hyundai καταφθάνει στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις όντας πρωτοπόρος στη βαθμολογία τόσο του Πρωταθλήματος Οδηγών, όσο και αυτού των Κατασκευαστών. Αυτό συμβαίνει παρότι στους 9 αγώνες που έχουν προηγηθεί, η Hyundai έχει κατακτήσει τη νίκη μόνο σε τρεις (δηλαδή μισούς από αυτούς που έχει κερδίσει η βασική της αντίπαλος, Toyota) και μάλιστα, τρεις οδηγοί της έχουν κατακτήσει από μία νίκη.

Ωστόσο, έπειτα από το δραματικό Ράλλυ Φινλανδίας, o Βέλγος Thierry Neuville, με το συνοδηγό του Martijn Wydaeghe, αύξησαν τη διαφορά τους στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος οδηγών. Πρόκειται για μία σχετικά «άνετη» διαφορά 27 βαθμών και τέσσερις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν. Παρότι ο Neuville έχει καταφέρει να κερδίσει μόνο στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, βρίσκεται σε πολύ δυνατή θέση φέτος, καθώς δεν έχει αποχωριστεί την πρωτοπορία στη βαθμολογία μέχρι στιγμής.

Βέβαια, αυτό φέρει και ένα κόστος, καθώς ο Neuville, νικητής στα ελληνικά χώματα το 2022, θα είναι αναγκασμένος να ξεκινήσει πρώτος στις ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας του φετινού αγώνα «καθαρίζοντας» τους χωμάτινους δρόμους για τα πληρώματα που τον ακολουθούν. Ο Βέλγος έχει εκφράσει τη δυσαρέσκειά του με αυτό τον κανονισμό, αλλά μέχρι στιγμής, καταφέρνει να διατηρεί το βαθμολογικό του προβάδισμα.

Ο Εσθονός Ott Tanak (με συνοδηγό τον Martin Jarveoja), καθώς αναπροσαρμόζεται στην ομάδα της Hyundai, στην οποία επέστρεψε φέτος, είχε ανοδική πορεία στη βαθμολογία μέχρι τον προηγούμενο γύρο της σεζόν, το Ράλλυ Φινλανδίας, όπου ένα σφοδρό ατύχημα δεν του επέτρεψε να συμμετάσχει στις διαδικασίες της Κυριακής και να ανακτήσει κάποιους βαθμούς. Συνεπώς, ο Tanak (Πρωταθλητής του 2019) βρίσκεται πλέον στην 3η θέση της βαθμολογίας, 31 βαθμούς πίσω από τον Neuville. Αν και η υπόθεση τίτλος έχει δυσκολέψει για τον Tanak, τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Dani Sordo (ESP) and Cándido Carrera (ESP)

Το τρίτο Hyundai i20 N Rally1 Hybrid θα οδηγεί ο βετεράνος Dani Sordo, με πλοηγό τον Candido Carrera. Το ισπανικό πλήρωμα θα συμμετάσχει στον 3ο μόλις αγώνα του για τη φετινή σεζόν, έπειτα από το Ράλλυ Πορτογαλίας και το βάθρο που σημείωσε στο Ράλλυ Σαρδηνίας. Με την εμπειρία του, ο Sordo ίσως χρειαστεί να βοηθήσει στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όπου η Hyundai προηγείται με διαφορά 20 βαθμών.

Οι οδηγοί της Hyundai θα έχουν να αντιμετωπίσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν αποδίδει με συνοχή σε εναλλασσόμενες συνθήκες και δεν είναι σταθερό σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης, παρά τους συνεχείς πειραματισμούς με το στήσιμο του i20 N. Αυτό συμβαίνει διότι είναι πολύ μικρό το πλαίσιο λειτουργίας στο οποίο παρουσιάζει σταθερή συμπεριφορά.

WRC Acropolis Rally 2023 (3)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!